16

69 5 0
                                    

Theo

Liam mě odtáhl od stolu takovou rychlosti že jsem moc nepostřehl kam jdeme. Táhl mě za ruku a zuřil. "Lime stůj!" zakřičel jsem na něj a on se otočil. "Co? Co se nelíbí tobě? Že tě táhnu za ruku nebo že mě s tebou vidí? Co?" ptal se a jeho hlas ubíral na intenzitě a vypadalo to že se každou chvilku složí. Musel jsem ho podepřít aby nespadl na zem.

Popadl jsem ho za ramena a opřel o skříňku, sáhnul mu na čelo a zděsil se, úplně hořel!" Liamety úplně hoříš! Musíš domu!" řekl jsem mu a táhl ho k mému autu, ve škole to vyřeším jen potřebuju aby byl v pořádku.

......

Když jsme dojeli ke mě domů, okamžitě jsem popadl Liama a táhl ho do postele. Tam mu dal nějaký léky a přikryl ho peřinou. Vlkodlaci nemůžou být nemocní, asi toho na něj bylo moc. Scott a tak.

Nakonec když usnul tak jsem si vedle něj sedl a chvíli ho pozoroval, nakonec jsem taky odpadl.

Scott

Když Liam a Theo odešli zůstali jsme u stolu jen my s Malii. Jak jsem tam tak seděl tak jsem si povzdechl. Neměl jsem na ně tak vyjet, no hlavně na Liama. "Hele to bude v pohodě" řekla vedle mě Malia a usmála se, nebo se o to alespoň pokusila. Utěšování ji moc nejde vám povím. "Je toho na mě moc. Peter, Liam a Theo. No prostě všechno" povzdechl jsem si a zvedl se s tím že odejdu, potřebuju si pročistit hlavu.

.....

Šel jsem zrovna po cestě směrem domů, která vedla kolem lesa. Byla to přesně ta nebezpečná zkratka , které by jste se normálně vyhnuli, ale řekl jsem si, že to risknu, s přihlédnutím na můj vlkodlačí status. Náhle, byla to vteřina, jsem si všiml postavy mezi stromy, dál, než kam dosahovalo úsporné osvětlení postranní cestičky. Stala tam, nehybně a koukala mým směrem. Byla rozhodně mužská. Trochu mě to vyděsilo, ale jen co jsem si dovolil mrknout, byla silueta pryč. Mohl to být Peter? Těžko říct. Stejně tak to mohl být kdokoli jiný. Trochu jsem přidal do kroku. V hlavě už se mi rojili katastrofické scénáře se starším Haleem. Problémy se jen kupily a stres udělal své...

Liam

Probudilo mě ostré světlo které mi svítilo do očí, tak jsem si zakryl obličej rukou a povzdechl si. Koukl jsem se kolem sebe a uviděl Thea, klidně vedle mě spal na peřině. Nemohl jsem z něj odtrhnout oči a v tu chvíl na mě on ty své ospalé otevřel.

Děkuju moc za přečtení a doufám že vás to baví. Spolu s NLilien tento příběh dáváme dohromady, takže ji moc děkuji ❤️❤️

Secret infatuation (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat