26

18 2 0
                                    

Mason

Když jsme si s Corym konečně vabalily věci, tak jsme se rozhodli že se zastavíme u Liama a Thea. Musíme zjistit co se tady dělo a jak to vypadá momentálně. "Cory? Jdeš se mnou nebo ne?" zeptal jsem se do ticha domu,  odpověď mi nepřišla.

Tak jsem nad tím zakroutil hlavou a šel se po něm podívat. Vyšel jsem do druhého patra našeho domu, koutkem oka jsem zahlédl dveře které vedly do koupelny. Šel jsem se tam potichu podívat a uviděl Coryho jak stoji nehybně před zrcadlem.

"Cory?" zeptal jsem se opatrně. On se lekl a nadskočil, hned se otočil a já poznal že brečel.

"Co se stalo?".

"Ale nic, jen jsem strašně rád že tě mám" řekl mi a objal mě. Ja ho objal pevně zpátky a chvilku jsme tam stali. "No, půjdeme se podívat na kluky jo?" řekl jsem a tahnul ho pryč.

....................

Došli jsme k domu kluků a já hned zazvonil. Chvilku se nic nedělo, potom jsme uslyšeli kroky a následně se otevřeli dveře. Stál v nich Theo.

Když nás uviděl , usmál se. "Už jste zpátky jo. Pojďte dál, Liam přijde " řekl a někam odešel. My jsme vešli dovnitř a zavřeli za sebou dveře. Musím říct že je od Thea hezký,  že tu nechal Liama. Jako sice se zdá že je na něm Liam závislý ale Theo už nejednou řekl že mu to nevadí.

"Ahoj kluci. Tak jak bylo?" zeptal se Liam když se k nám konečně připojil. Vypadal šťastně, usmíval se a já byl rád že mu všechno klape.

"No znáš to, spíš nám řekni co se děje tady. Prý se Issac vrátil a je zase s Derekem. A něco o Stilesovi a Peterovi?" řekl jsem a oni se na sebe koukli. Theo se najednou zasmál. "Radši Vám nebudu vyprávět jak jsem zjistil že spolu Derek a Issac jsou" řekl Theo mezi smíchem.

"No, Issac se vrátil a s ním byl i Peter. Snad víte že předtím než Issac odešel tak se od něj Derek nehnul, myslím to zcela vážně.  No a Peter, ten zmizel hned poté co vstal z mrtvých. Stiles v tu dobu byl hodně zničeny, asi kvůli němu. Zaslechl jsem že mezi nimi něco bylo. No a zkráceně, Issac se vratil k Derekovi, sice Derek chtěl být předtím se Stilesem, ale nějak to nedopadlo. Peter se vrátil za Stilesem a potom jenom vím ze Peter Stilese kousnul." řekl Liam a Theo jen kývl.

"Jo a tady Liam se umí proměnit ve vlka, kdyby jste chtěli vědět " řekl najednou Theo a usmál se, vzal Liama kolem ramen a polibil ho na tvář.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 30 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Secret infatuation (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat