Derek
Musel jsem ho vidět , prostě musel. Nevím jestli to cítí stejně jako já, ale doufám v to. Nechci si to přiznat ale asi jsem se do něj zamiloval. Nikdo ale nemusí vědět že já, Derek Hale se zamiloval zrovna do Stilese. Jednou mu to řeknu, ale teď na to není vhodná doba. Chvilku jsem na něj koukal ,když jsem ale zjistil že me spatřil tak jsem seskočil ze střechy a utekl.
Theo
Koukal jsem na film a najednou jsem vedle sebe uslyšel tiché pochrupování. Koukl jsem se tím směrem a uviděl spícího Liama, byl tak roztomilý. Ale nechápu proč mi neřekl že je unavený, šli by jsme spát. Tak jsem vypnul televizi a odnesl ho do postele, opatrně jsem ho položil a lehl si za ním, samozřejmě že jsem se svlékl. Oba jsem nás přikryl a už jsem zavíral oči, když najednou jsem ucítil jak mě objaly ruce a uslyšel tichý povzdech, tak jsem se jen usmál a usnul.
Stiles
Ráno jsem se probudil a smutně zjistil že je pořád škola. Tak jsem pomalu vstal z postele a dostal se nějakým zázrakem do koupelny, tam jsem ze sebe udělal člověka a pomalu se vydal dolů do kuchyně, táta nebyl doma, jak jinak. S povzdech že tu budu zase celý den sám jsem se zvedl a šel nastartovat auto. Seděl jsem v autě dobrých 10 minut a nemohl se přimět vyjet, jaký smysl má škola? Jenom tam sedíš, píšeš testy a na konci dostaneš nějaký papír. Takový papír si seženeš raz dva a nemusíš tam lézt.
Ale táta by mě zabil, tak jsem nastartoval auto a jel. Přijedu o půl hodiny později ale lepší než vůbec.
........
Theo
Ráno jsem vstal, udělal snídani a šel vzbudit Liama. "Zlato vstávej, je ráno a taky škola" zašeptal jsem mu do ucha a on se jen otočil a spal dál. Já si jen povzdechl a stáhl z něj peřinu. "Liam přijdeme pozdě, vstávej" řekl jsem trochu víc nahlas a šel pro snídani. Když jsem se vrátil tak jsem našel Liama jak se pomalu souká do oblečení.
"Lepší probuzení nemáš?" zeptal se otráveně. "Tak můžeš taky spát u sebe doma a já tě pak nebudu budit" řekl jsem a dal mi snídani na stůl. "Tohle sníš a pak pojedeme" ukázal jsem na snídani a šel se osprchovat.
.....
Po dlouhé době připadající mi jako věčnost se Liam ukázal a mohly jsme jet. Nechápu jak to pako můžu vůbec milovat.
Omlouvám se že je po strašně dlouhé době, snad se bude líbit. ❤️❤️
ČTEŠ
Secret infatuation (Teen Wolf)
FanfictionTajemství. Každý máme nějaké. Některá se bojíme říct, jiná jsou neškodná někdy i k pobavení. Ale takové tajemství, jenž mezi sebou mají Theo a Liam, se nesmí nikdo dozvědět. Jaké tajemství střeží Stiles? Co neřekne ani svým blízkým?