21

63 5 2
                                    

Derek

I když jsem moc nechtěl, nemohl jsem mu nevěřit. Jeho srdce bilo pořád stejně a já nemohl říct ne. I když přišel s Peterem tak to byl pořád můj Issac, moje beta. Způsobil mi rány a hluboké ale časem se zacelily, ne úplně ale alespoň částečně. Když jsem ho poprvé uviděl nemohl jsem uvěřit že to je on, změnil se, hlavně vzhledově ale neříkám že to je špatně. 

Myslel jsem že když odešel tak už nikoho nenajdu a potom se objevil Stiles, pořád to je takový... no je to Stiles znáte ho, ale mě na něm opravdu záleží, nechci ho ztratit i když se to asi už stalo.

Problém byl v mých rotujících pocitech a jenom v nich. Isaac se plížil okolo, jako nějaká výzvědná sonda, s módním vkusem nutno podotknout a sledoval každý můj pohyb. Neměl jsem strach, to ne! Ale stačilo jedno pitomé uklouznutí, jedno delší ulpění na myšlence, že jsem city k němu úplně nepohřbil a Isaac by to věděl stejně rychle, jakoby se pachové stopy onoho citu dostaly do ovzduší. Můj první beta byl vždycky na pachy velice citlivý a postupem času se naučil číst emoce a nálady stejně dobře a přesně jako rodilý vlkodlak. Vždycky se to hodilo, teď? Teď to byl meč vysící nad moji hlavou.
....

Když už byl večer a já byl tak hodný že jsem Issaca nechal spát na gauči, jsem konečně šel do sprchy, po celém dni jsem ji potřeboval. Zapnul jsem si vodu a sundal  oblečení. Nechal jsem kapky dopadat na mé tělo a užíval si ten osvobozující pocit.

Myšlenkama jsem byl pořád někdy jinde a tak se stalo, že se Isaac nepozorovaně proplížil až ke sprchovému koutu, aniž bych si toho všimnul. Oblečení potichounce odložil vedle mého a já sebou málem švihl o zem ve sprše , jak mě otevírání skleněných dveří vyděsilo.

"Co tu děláš?" zeptal jsem se naštvaně a sledoval jeho samolibý úsměv. "Ale nic" odpověděl a prsty mi jezdil po břišních svalech nahoru a dolů.  Nemohl jsem si nevšimnout jak mu pohled klouže níž a níž, jeho oči mě hypnotyzovali a já tam jen stál jako sloup. Náhle ke mě přiložil celé dlaně a začal u ramenou mírně tlačit a masírovat ztuhlé uzly.
Ač jsem nechtěl, opravdu jsem se snažil odtrhnout. Do toho doteku jsem se opřel a to byla jedna z prvních chyb, kterých se dneska ještě dopustím.

Děkuji za pomoc NLilien💜💜.
Bez ní by to nešlo.

Secret infatuation (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat