Když Theo dotáhnul Liama do loftu, doslova za chlupy, protože jeho dokonale roztomilý přítel se z nějakého důvodu odmítal přeměnit zpátky, to poslední co očekával, bylo přesně to co viděl před svýma nevěřícnýma očima.
Derek Hale tam nebyl sám!!! Což by samo o sobě bylo dost divné, kdyby se jednalo o nějakou krizovou schůzi smečky. Jenže Liamovi nepřišla žádná zpráva na telefon. A to co právě sledoval, byl rozhodně chumel víc končetin, než by jedno tělo mělo mít.
Raz, dva, čtyři, šest, osm, jo osm. Takže pokud se Derek přes noc nerozhodl státi pavoukem, bylo vcelku jasné, že s ním v té posteli někdo leží. Někdo velice, velice přitisknutý k jejich alfovi.
Liam v jeho náruči, pořád ve své chlupaté podobě, vydal z tlamy zvuk velice podobný dávení. A to Dereka probralo do bdělosti takovou rychlostí, až vyletěl do sedu. Zbytek končetin, které rozhodně nebyli jeho, něco zamručely a blahosklonně se klidili trochu stranou, aspoň dost na to, aby měl Derek nějaký ten osobní prostor na vražedné zírání na...
"Theo!"
"Dereku?"
"Theo!" Theo se ušklíbl, právě se mu v hlavě začínal rýsovat plán, jak jeho nových informací využít
"Dereku?" Derek jeho nebezpečný úsměv pozoroval s narůstajícím děsem.
"Co tady dělá...te?"
Theo jenom nadzvedl chlupatý náklad ve svém náručí a významně se na něj podíval.
Derek už vstával, stačila chvilka, aby mu došlo co se stalo. Deku se snažil šikovně přehodit přes stále spící tělo na velké posteli dole v loftu, nejlíp tak aby ho celého přikryl. Schoval hříchy včerejší noci, nedal Theovi nic s čím by ho později mohl vydírat. Vlastně možná ho chtěl schovat i před sebou. Jenže ta paměť mrcha, ta nešla jen tak vymazat.
"Co se stalo?"
"Liam se nějak nechce přeměnit zpátky, tak jsem myslel, že by jsi mu mohl pomoct ty, ale jestli je to nevhodná doba, klidně se o něj chvíli postarám i v téhle podobě, venčení a tak." Na to se vlk v jeho náruči ošil a výhružně zavrčel.
Derek si odfrkl.
"Myslím, že to půjde."
Alfovi zasvítili jeho rudé oči a autorativně řekl směrem k vlkovi, aby se proměnil zpátky. Nic!
Klubko pod dekou na posteli se podivně zachrulo.
Dereka začala bolet hlava. Problémy, jen samé problémy.
Zhluboka si povzdechl, tohle bude potřebovat větší kalibr.
Proměnil se do beta podoby, nadechl se a na vlka zařval.
V tu chvíli se stalo víc věcí najednou. Liam se začal mihotat, měnit zpátky do své lidské podoby, úplně nahý. Theo k němu přiběhl s připraveným oblečením. Snažil se ho celého před Derekem schovat, to bylo víc než divné. Theo! Theo, který se o nikoho nikdy nestaral a teď to vypadalo jako by se pasoval do role samozvaného rytíře na bílém koni!
Druhá věc byla, že doteď spící Isaac se vyklubal z pod deky a snažil se pochopit situaci před sebou. Samozřejmě, že ho probral řev jeho alfy, jeho a možná ještě něco jiného.
Derekovo tajemství, které vlastně nebylo před citlivým čichem měničů tajemstvím se tak odkrylo a už nemohlo být žádných pochyb o jejich nočních aktivitách. Vzhledem k drobným škrábancům a kousancům na betovi. Třeba jako jeden velice jasný na jeho krku.
na nočním stolku cinkl mobil se zprávou.
Batman: založil skupiu Batmanův spolek.
Batman: pozval do skupiny uživatele Dereka, Scotta, Liama, Thea, Isaaca, Petera, Malii, Lydii, Jacksona, Masona a Coryho.
Scott: odebral uživatele Peter H.
Batman: přidal uživatele Peter H. zpět
Scott: Stilesi, ale dneska mi umřel křeček a jsem si skoro stodvacetiprocentně jistý, že za to může Peter, takový zločin nemůže zůstat bez potrestání.
Batman: Scotty, bráško, ať se ti to líbí, nebo ne, Peter v téhle skupině bude. Můžeš mu jako trest vzít ranní cereálie, nebo nevím.
Scott: Křeček, Stilesi!! Křeček!! cereálie se zdají jako velice nicotná pomsta.
Batman: Peter miluje svoje značkové cereálie, myslím, že by to bylo vyrovnané.
Peter H.: žádné cereálie nejím.
Scott: :((
Batman: Takže hned jak se vyřeší tahle sto let stará nenávist
Scott: Jeden rok, čtyři dny, a jedenáct hodin."
Batman: Vskutku rodové příkoří.
Malie: Ale vždyť jsme v podstatě jedna rodina.
Scott: Cožeee?
Malie: Peter a Stiles, já a ty.
Theo: Jako třeba já a Liam.
Derek: Cožee?!
Isaac: Nebo moje maličkost s Derekem.
Batman: takže když jsme si vyřídili všechny vztahové nevyřešenosti, můžeme konečně přejít k hlavnímu problému.
Lydia: A to?
Batman: Zcela čistě hypoteticky- kdyby mě někdo kousnul, co myslíte, že by ze mě bylo?
Jackson: Idiot, 100% Idiot!
ČTEŠ
Secret infatuation (Teen Wolf)
FanficTajemství. Každý máme nějaké. Některá se bojíme říct, jiná jsou neškodná někdy i k pobavení. Ale takové tajemství, jenž mezi sebou mají Theo a Liam, se nesmí nikdo dozvědět. Jaké tajemství střeží Stiles? Co neřekne ani svým blízkým?