Theo
Zrovna jsem s Liamem stál na parkovišti když jsem uviděl Dereka a Stiles. Stali u jeho auta a Derek ho libal, nakonec se asi vzpamatovat a odešel. Stiles tam ještě chvilku stál a potom se vydal do školy spolu se Scottem. Já se otočil na Liama a usmál se. "Uvidíme se zase po škole." řekl jsem a pohladil ho po tváří, on se do mého dotyku opřel a zavřel oči. "Ale ja s tebou chci být teď. Je mi jedno co řekne Scott, nebo jestli me vyloučí ze smečky. Chci být s tebou Theo" řekl Liam a koukal na mě.
Neříkám že by mi to nebylo příjemné ale nemůže kvůli mě všechno zahodit. "Hele Liame, vím že by jsi to chtěl ale prostě..... Nemůžeš se o všechno připravit jen tím že chceš být se mnou" řekl jsem a on si odfrkl.
"Já si můžu dělat co chci" řekl, popadl mě za ruku a šel se mnou do školy. Já ho nechal, je to jeho věc. Ja ho ale varoval.
Scott
Ze Stilese jsem od té doby co odešel Derek nemohl dostat slovo. Byl bez nálady a to nebylo dobré. Vím to jen já, ani jeho táta to neví. Stiles on má.....deprese. Zjistili jsme to před 2 roky, samozřejmě že jsme to řekli moji mamce ale jinak nikomu. Stiles bere prášky a je v pohodě. Nevím jak mu bude teď.
Byly chvíle co jsem si myslel že ho z toho nedostanu, byly jsme vždycky v té době u mě a tak jeho táta nic nezjistil.
Nechci aby zase spadl do toho koloběhu kde jenom koukal do prázdna nebo se zamykal v koupelně a brečel nebo horší věci.Musím si promluvit s Derekem a to hned. Tak jsem se omluvil učiteli a řekl že mi je zle. Vyšel jsem ze školy a hned vytáhl mobil.
Scott: Dereku potřebuji s tebou mluvit
Hned!Derek: Scotte to co stalo......
Scott: Je mi jedno co se stalo! Potřebuji s tebou mluvit o Stilesovi, je to důležité.
Derek: Sejdeme se u mě.
Doufám že vás to zaujalo. Budu ráda ze každý komentář. ❤️❤️❤️
ČTEŠ
Secret infatuation (Teen Wolf)
FanfictionTajemství. Každý máme nějaké. Některá se bojíme říct, jiná jsou neškodná někdy i k pobavení. Ale takové tajemství, jenž mezi sebou mají Theo a Liam, se nesmí nikdo dozvědět. Jaké tajemství střeží Stiles? Co neřekne ani svým blízkým?