Stiles
Po raním nevinném...Ano! naprosto nevinném, mazlení s Peterem mě ten hrubián vykopl do školy! Jako bych pro jednou nemohl zůstat doma! Prý-proměna stejně nenaběhne dřív jak dva dny po kousnutí a bla bla bla! Najednou se z docela užitečného plyšáka na mazlení proměnil v pana chytrého a rozdával rozumy všude okolo i když o logiku nikdo v místnosti nestál. Teda Stiles osobně mohl doznat, že on sám asi tak stodvacetiprocentně ne! A vůbec?! Potřeboval prostě zjistit hromadu věcí okolo přeměny a předmět chemie, kde momentálně ztrácel čas, mu v tom moc nápomocný nebude. On neměl čas ztrácet čas! Bylo to krajně riskantní, ale ke gooogle-fu mu dobře poslouží školní počítač v knihovně. Jen si musí dávat nebetyčný pozor na Dannyho, Danny je noční můra všech špatně schovaných informací, nepromazané historie a delikátních složek, vypadajících zdánlivě nezajímavě. Tomu klukovi snad nic neuteče!.Takže hned jak ho Harrison velkoryse vykopl na chodbu, potom co mu hrozně neopatrně spadla po čtvrté propiska, nasadil svižné tempo ke svému cíli. Počítač byl díky bohu neobsazený, takže nemusel nasazovat svůj šarm a odpuzovací souvětí, typu: přijdu ti atraktivní? V tyhle chvíle nevěděl jestli se víc trapně cítí dotyčná oběť, nebo on sám. Ale stranou nepředstavitelné sociálně katastrofické scénáře! Kterých byl mimochodem středobodem jako je slunce v naší soustavě. Teď přišla na řadu těžká dřina.
Flashku s bestiářem, kterou u sebe nosíval principál Gerard nikdo nehledal a tak, podle něj, bylo jedině správné, že dostupný materiál zůstal přesně u něj. Nyní se mohl ponořit do různých možností, co by se tak asi mohlo stát po tom už sotva viditelném obtisku šelmích zubů na jeho zápěstí? Možností bylo nepřeberně mnoho. Co vysledoval stále se opakující rytmus-záleželo na samotné podstatě nakaženého, jak tomu komunita lovců říkala. Nakažení? Pff! Tohle by použil v případě zombie apokalypsi a ne drobné změny rasy, vylepšení smyslů a fyzických schopností. Nevěděl, kde na tyhle moudra lovci chodili, ale rozhodně to stálo za to jako humorné počtení.
Hlavní otázkou dne, která ho začínala strašit jako velký bubák ve skříni tedy bylo...kdo je?
Omluvám se že dlouho nebyla kapitola.
Momentálně nemám na psaní moc náladu a nebýt moji úžasné kamarádky NLilien, tak by tahle kapitola možná ani nebyla. Určitě se zase rozepíšu ale kdo vi kdy.
Děkuju za komentáře a za čtení. A hlavně děkuju NLilien.❤️❤️❤️
ČTEŠ
Secret infatuation (Teen Wolf)
FanfictionTajemství. Každý máme nějaké. Některá se bojíme říct, jiná jsou neškodná někdy i k pobavení. Ale takové tajemství, jenž mezi sebou mají Theo a Liam, se nesmí nikdo dozvědět. Jaké tajemství střeží Stiles? Co neřekne ani svým blízkým?