Derek
Stál jsem a čekal co udělá, on na mě jenom koukal a vypadalo to že se na víc nezmůže. "Ale Dereku, proč ja. Můžeš mit koho chceš, podívej se kolem sebe. Každá holka v tomhle městečku by byla nejšťastnější na světě kdyby jsi o ni projevil zájem. Ja jsem jenom syn šerifa, člověk co ti nemůže nic nabídkou. Člověk co má problémy už jen s tím že dýchá, nemůžu ti dát to co chceš. Nemůžu být pro tebe člověk kterému dáš svoje srdce " řekl a odcházel pryč..
Já tam jenom stál a vzpamatovaval se z toho co mi řekl. Když jsem se konečně rozkoukal, byl pryč.
......
Druhý den ráno jsem čekal před jeho domem až půjde do školy, čekal jsem už nějakou dobu když mi došlo že už by měl jít. Tak jsem vyšel z auta a šel se kouknout k němu do pokoje. Samozřejmě že přes okno, nemůžu mu vtrhnout do domu. Pomalu jsem vyšplhal na střechu a šel k jeho oknu. Koukl jsem se dovnitř a uviděl rozházenou postel a slyšel zvuk tekoucí vody v koupelně. Zpod dveří vycházela pára tak jsme si řekl že to zkontroluji.
Opatrně jsme otevřel okno a zase za sebou zavřel. Došel jsem potichu ke dveřím a zkusil je otevřít, nepovedlo se a tak jsem se vyrval. Rozhlédl jsem se po koupelně a uviděl Stilese jak leží na zemi vedle sprchy a z hlavy mu tekl potůček krve. Rychle jsme k němu přispěchal a odhrnul mu vlasy z čela.
Vzal jsem ho do náruče a rychle s ním běžel do kuchyně, tam ho posadil na židli a hned hledal obvaz. Prohledal jsem kuchyň, pokoj a nakonec koupelnu a tam ho našel, nečekaně že.
Obvázal jsem mu hlavu a zase ho vzal do náruče, došel ho posadit do mého auta a jelo se ke mě do bytu.
..........
Když jsme byly u mě, tak jsem Stilese položil opatrně do postele a šel se podívat po lékárničce. Doufám že ji tu budu mít, měl bych když tu teď bude Stiles, teda doufám.
Stiles
Vzbudil jsem se s obrovskou bolestí hlavy, bohužel jsem si nepamatoval co jsem dělal a ani to vědět nechci. Ležel jsem několik minut v posteli když jsem uslyšel hluk. To nemohl být táta ten odchází brzo ráno a tak jsem otevřel oči. To co jsem uviděl mě vyděsilo i příjemně překvapilo. Nebyl jsem u sebe doma ale byl jsem v Derekově bytě , poznal jsem to podle vůně.
Jak jsem se sem dostal? Co se stalo? Tyhle myšlenky mi běhali hlavou a já na ně nemohl odpovědět.
Doufám že vás to baví. Mě teda jo. 🤣🤣 Stilese a Dereka trochu potrápím.
Zatím lidičky. ❤️❤️
ČTEŠ
Secret infatuation (Teen Wolf)
FanfictionTajemství. Každý máme nějaké. Některá se bojíme říct, jiná jsou neškodná někdy i k pobavení. Ale takové tajemství, jenž mezi sebou mají Theo a Liam, se nesmí nikdo dozvědět. Jaké tajemství střeží Stiles? Co neřekne ani svým blízkým?