Věnováno NLilien která mi pomohla najít slova.
Liam
Scott nevypadal že by ho zajímalo co se děje se mnou nebo s Theem. Neříkám že mi to vadí, je fajn že to nemusíme řešit když on to ignoruje. Ve škole jsme normálně chodili spolu a nikdo nám nic neřekl, nikdo ze smečky jako by jim to bylo fuk. "Vidíš a ty sis dělal hlavu s tím co řeknou" zasmál jsem se a Theo jen zakroutil očima. "Hahaha, to mi řekneš potom co se Scott vzpamatuje a zajde za námi" řekl naštvaně a ja se jen usmál.
Zrovna jsme šli po chodbě když jsme uviděli Stilese a Scotta jak se o něčem dohadují. Nevypadalo to na klidný rozhovor. Tak jsem se zaposlouchal.
"Stilese řekni mi co se děje! Nemůžu ti pomoct když mi nic neřeknes!" rozčiloval se Scott. "Scotte nic se neděje, jenom něco řeším s Derekem to je všechno" odpověděl a Scott si povzdechl. "Dobře" řekl nakonec a odešel. "Myslím že řeší to parkoviště " řekl za mnou Theo a táhl mě na hodinu.
Stiles
Nic mu do toho není, je to moje věc s kým budu jestli s Derek nebo s někým jiným když na to přijde. Ano včera jsem přemýšlel nad Peterem. Vím že je o hodně starší než já, ale mě to vůbec nevadí. Líbil se mi. Byl sice takový intrikář ale jinak se s ním dala vést smysluplná konverzace. Neříkám že s Derekem není smysluplná konverzace ale s ním to bylo jiné, tu noc co jsme byly v garáži, když mi nabídl kousnutí tak jsem nad tím chvilku uvažoval. Kdyby mě kousl mohl jsem být s ním a nemusel mít tyhle stavy kvůli nějakému klukovi.
Ale nepřijmul jsem to a skončil tady, sám. Zatím teda. Peter nakonec poté co vstal z mrtvých odešel a neukázal se dobrých pět let.
Chvilku po jeho odchodu jsem byl takový skleslý. Měl jsem ho rád i když on mě ne. Vím jistě že kdyby jsem byl něco víc než jen člověk, třeba by mi dal šanci. Možná kvůli tomu jsem po čase dostal ty deprese. No není to jisté, doba byla jiná.
Teď je tady Derek který mi nabízí šanci, šanci kterou mi Peter nedal a já se ji chystám využít........
"Čekal jsem několik zpropadených let než na tu alabastrovou delikátnost budu moci položit ruce. Teď mi ji nikdo nevezme".
Myslím že víte o koho jde co? 😍 Líbí zatím? Budu ráda za ohlasy.
ČTEŠ
Secret infatuation (Teen Wolf)
Hayran KurguTajemství. Každý máme nějaké. Některá se bojíme říct, jiná jsou neškodná někdy i k pobavení. Ale takové tajemství, jenž mezi sebou mají Theo a Liam, se nesmí nikdo dozvědět. Jaké tajemství střeží Stiles? Co neřekne ani svým blízkým?