5

103 7 6
                                    

Stiles

Když jsem dojel ke škole tak jsem ještě chvilku seděl v autě, vůbec se mi tam nechtělo. Zase se koukat na ty šťastné páry, pozorovat je a poslouchat Scotta jak pořád mluví o té jeho nové známosti. Potkal ji o víkendu a pořád o ni mluví, každou volnou chvilku. Liam a Theo dělají že se neznají ale já vím že spolu chodí , to jen Scott je slepý jako děda bez brýlí. A to je vlkodlak, kdybych mu před očima dělal bůh vi co, on si toho nevšimne.

"Stilesi" řekl někdo a zaklepal na okno auta. Já se hned otočil a uviděl........... Derek! Stal před autem! Darek Hele! Můj ty bože, on zaklepal na moje okénko! 😱

"Jsi v pořádku?" zeptal se a já se tedy rychle vzpamatoval, vystoupil jsem z auta a zavřel dveře. Když jsem se otočil tak jsem stál čelem k němu, byl o dost vyšší než já a tak jsem se musel koukat na jeho vypracovanou hruď.
Koukal jsem jak se zvedala a zase klesala když se nadechl.

"Jo-jo jsem v pořádku. Jen jsem přemýšlel" řekl jsem a pořád od něj nemohl odtrhnout oči. Najednou mě silně chytil za paže a přirazil k autu, nemohl jsem se hnout, držel mě hodně pevně a když jsem chtěl začít panikařit tak mě políbil.

Najednou jako by všechno začalo dávat smysl, to jak se na mě pořád koukal. Tu postavu za oknem, byly jsme tu jen my dva a nikdo jiný. (když nepočítám lidi z celé školy co jsou teď na parkovišti). Najednou se odtrhl a vypadal vyděšeně.
"Stilesi promiň, nevím co to do mě vyjelo. Já radši půjdu" řekl a zmizel.

Já tam jen stal a koukal, koutkem oka jsem uviděl jak na mě lidi z parkoviště koukají. Rychle jsem nad tím zakroutil hlavou a šel do školy. Prošel jsem kolem Scotta který vypadal že dává světu své poslední zbohem.

"Stilesi! Stilesi!" volal na mě Scott který se teď vzpamatoval ze svého životního šoku. "Co to? Proč to? Jak to?" nemohl dokončit větu. "Já nevím. Prostě to nech být" odpověděl jsem mu na nepoloženou otázku a šel dál. Scott se na to už neptal ale bylo vidět že nad tím přemýšlí.

Derek

Já to udělal! Prostě jsem ho políbil! Co si teď bude myslet! Nemůžu mu říct pravdu. Určitě si taky myslí že by nám to nefungovalo. Znám Stilese, on nedělá věci bez přemýšlení. Většinou.

Buďto mu řeknu pravdu nebo to nechám být, podle toho jak se věci vyvinou. Určitě za mnou přijde Scott se ptát ale já potřebuji být chvilku o samotě, takže až mě bude hledat tak tu nebudu.

Secret infatuation (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat