3

149 8 0
                                    

Stiles

Když jsem odcházel nemohl jsem z hlavy dostat ten Derekův pohled. Díval se na mě tak upřeně a v tu chvíli jsem si myslel že mi vidí až do duše. Tak jsem radši zrychlil krok a došel Scotta. Nasedlo se do auta a jelo se pryč, já jel domu a Scott pak taky odešel. Když jsem došel do domu , našel jsem tam lístek od táty že přijde pozdě večer. Takže to znamenalo že jsem byl doma zase sám. Tak jsem si jen udělal jídlo a šel do pokoje, kde jsem ze sebe shodil oblečení a lehl si do postele s tím že budu spát. Bohužel mi to nedovolil divný pocit, který mi říkal že tu nejsem sám.

Pomalu jsem si teda sedl na postel a koukl se okolo sebe, po chvilce mi pohled padl na osobu za oknem. Koukala na mě červenýma očima. Chvilku jsme na sebe koukali a on pak zmizel, slyšel jsem jen jak seskočil ze střechy a pak ticho. Tak jsem nad tím jen zakroutil hlavou a šel spát.

Liam

Když jsme došli k Theovi domu, bylo něco kolem čtvrté hodiny. Což znamenalo že máme ještě dost času než bude večer, i když, já tu budu i přes noc. "Co chceš dělat?" zeptal se mě. Já se jen usmál a táhl ho do obývacího pokoje. Tam ho hodil na pohovku a on se jen zasmál. "Tady je někdo hravý" řekl jen a koukal co budu dělat. Já došel k televizi a klekl si před ní, abych mohl zezdola vyndat filmy. Theo má rád horory a já spíš komedie ale shodneme se. Takový kompromis řekl bych.

"Co tam hledáš takovou dobu? " zeptal se mě Theo když jsem hledal jeden film, ale asi dýl než jsem zamýšlel. "Ale jen něco hledám" zasmál jsem se. On si jen povzdychl a šel za mnou, klekl si vedle mě a koukl na filmy. "Co hledáš?" zeptal se. "No ten film kde je ta červená místnost a on je nakonec zabije ve spánku" řekl jsem a jen přemýšlel nad názvem "Myslíš Amityville: Počátek?" zasmál se a vytáhl film z té kupy co tu ležela. "Jooooo" zajásal jsem. "Fakt si filmy pamatuje" zašeptal jsem potichu. Nakonec jsem se zvedl a šel do kuchyně připravit něco k jídlu, rovnou jsem zapnul vodu na kafe a vzal popcorn, rozdělal jsem ho a dal do mikrovlnky. Potom jsem šel za Theem.

"Vážně se chceš koukat na horor?" zeptal se mě Theo když jsem tam přišel. "No jsi tu ty, tak to přežiju" zasmál jsem se a sedl si vedle něj na pohovku, on mě objal kolem ramen a koukali jsme na začátek filmu. Jako viděl jsem ten film mockrát, je Theův oblíbený. Ale stejně se pořád bojím, takže když byl popcorn a voda na kafe, byl jsem docela rád že mužů odejit alespoň na chvilku.

...........

Poslední co si pamatuju je, jak mě někdo zvedl a někam nesl. Poté položení do něčeho měkkého. Pak jen tma. Já fakt usnul na gauči, no ani se nedivím byl jsem dost unavený ale nechtěl jsem to Theovi říkat .

Secret infatuation (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat