1. Pe scurt: Viata Mea.

4.1K 165 4
                                    

Hei, sunt Lizzie Harts, am cincisprezece ani, aproape saisprezece, sunt o satena cu ochi caprui si visatori, scunda, ambitioasa, tupeista si ... ciudata. Am un frate, Jason, care e cu doi ani mai mare ca mine. Faza e ca nimeni nu stie ca suntem frati. Am fost separati cand mama a plecat din cauza ca tata nu ma vroia. Mama a plecat deoarece era in pericol si nu vroia ca noi sa patim la fel... Nu ne-a vrut despartiti, dar s-a intamplat. Nu este totusi o problema prea mare deoarece femeia careia i-am fost data spre adoptie este la doar cateva strazi de vechea mea casa si invatam la aceiasi scoala. Ghilliada m-a primit cu bratele deschise si m-a iubit mereu ca pe propria fiica. Aveam doar patru ani cand m-am mutat acolo si am aflat ca ea este matusa gemenilor de vis-a-vis: Rebeca si Randi. Ei sunt cu un an mai mare ca mine si daca ma intrebati mie imi par foarte diferiti. Rebeca e o blonda frumoasa buna la suflet si extem de desteapta. Imi este cea mai buna prietena inca de cand am fost adoptata de matusa ei. Randi e inalt, dupa parerea altor fete nu a mea atragator si frumos, da nu mi se pare si foarte foarte foarte ... enervant. Cand ma vede tot ce face e sa ma enerveze. Mai am scapari si ii dau un pumn, o palma, arunc cu chestii in el sau il injur, dar imi trece. Da, o parte mai ciudata, Jason, fratele meu e impreuna cu prietena mea cea mai buna, Rebeca. Eh, ea nu stie ca suntem frati... sau ca avem un secret... Suntem elemente umane. Elementele umane au fost create pentru a stabili pacea intre toate cele patru elemente. Fiecare element uman ii corespunde unui element si poate face magie, dar doar cu puterea elementului sau. La varsta de saisprezece ani trebuie sa dai " Testul Elementelor ", un test prin care iti descoperi elementul. Aer, Apa, Foc, Pamant... Orice element e posibil... Eu nu am inca saisprezece, dar sunt in fata cu mult la materie si am dat testul cu un an mai devreme, atunci cand am implinit cincisprezece ani. A mers si nu numai, am descoperit ca sunt unul dintre cele mai rare elemente: element de aer, asa cum mama a fost... Jason este element de apa si este destul de fericit si asa. Dar nu pot sa stau linistita. Vanatorii de elemente sunt mereu pe urma noastra, mai ales pe cei din specia mea de aer, asa ca trebuie sa fiu atenta. Deseori ma gandesc la mama, la ce face ea... Oare e bine? Am incercat sa o caut pe internet, la biroul de informatii sau prin lumea elementelor, dar nu am gasit-o. Numele " Maureen Elson " este extrem de cunoscut si totusi nu se mai stie nimic de ea de ani buni. Elson este numele meu adevarat insa mi-a fost schimbat pentru a nu-si da cineva seama ca sunt ruda cu mama sau cu Jason. Si Jason are alt nume... Walsh... cand ai o mama element cunoscut trebuie sa faci sacrificii. Dar o fac oricum pentru ea. Fac multe lucruri deodata si m-am obisnuit cu asta. Invat la doua scoli, abia ma intalnesc cu fratele meu si imi si mient prietenii... nu as vrea sa fiu nevoita sa o fac... ii iubesc... dar trebuie sa o fac din pacate. Bun venit in viata mea.

The ElementsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum