30.Operațiune de salvare.

812 64 27
                                    

Deschid ochii si ma trezesc în stejar în bratele lui Maze. În jurul meu mai erau decât tata și Chase.

- Unde sunt toți? întreb eu făcându-i sa tresară.

- S-au dus sa îl caute pe Jason, răspunse tata. As fi vrut sa ma duc și eu dar mama ta mi-a zis sa stau aici cu tine.

- A plecat și mama? spun ridicându-ma în capul oaselor.

- Da, răspunse Chase.

Ies afară din stejar și ii găsesc pe Rebeca și Randi stand turcește vorbind ceva. Se citea pe fața lor ca erau foarte îngrijorați.

- Lizzie! spuse Rebeca și se ridică venind spre mine.

- De ce au plecat toți? Acum o sa ii ia și pe ei! spun eu frustrata.

- Liz, Jason o sa fie bine, zise Randi.

- Nu, nu e. Simt înauntrul meu ca nu e, zic. Stați aici. Sau intrați în stejar. Cum intrați în stejar?

- Cu un AAFP. Mama te ne-a băgat, spuse Randi. Dar de ce sa stam acolo?

- Pai da haide, zic eu și ii iau de brațe intrând cu ei în stejar. Tata, te rog ai grija de ei. Maze, Chase veniți cu mine vă rog trebuie sa îl găsesc!

- Normal, spusera băieții deodată.
S-au ridicat și am ieșit împreună din stejar.

- În ce parte mergem? spuse Maze.

- Dreapta, răspund simplu.

Dacă pot face ceva e sa îmi simt fratele. Nu ma pricep la mințit sau la alte din astea. Am rătacit ceva pana am ajuns la o casa verde cu maro ce avea doar parter. Am intrat și l-am găsit pe Drew cu un zâmbet larg.

- Acum mi-l dai, zic întinzându-mi mâna.

- Despre ce vorbești? răspunse Drew.

- Ști foarte bine la ce ma refer! tip și vreau sa o iau din loc dar Maze și Chase ma prind de brațe tinându-ma în loc.

- Ba nu știu, zise el.

- Te omor! tip și scap din bratele băieților luând-o la fuga după Drew.
L-am prins din urma și am sărit peste el prinzându-i gatul în mâini.

- Unde e!? tip.

- Well, Well, Well, spuse Fionna de pe platforma unde se afla Jason.

- Ce e Fionna te-ai apucat de engleza? zic eu apoi îl observ pe fratele meu. Jason!

- Dă-i drumul fratelui meu! spuse Fionna.

- Dă-i drumul fratelui meu! repet eu făcând-o sa râdă.

Maze și Chase au intrat în camera și au pus-o jos imediat pe Fionna, apoi i-au dat foc. Fionna în început sa țipe.

- Mi-l dai odată? spun eu nervoasa.

-------

Pam Pam Pam. Mda mai știu ca e scurt dar nu mai aveați răbdare și asta e tot ce am putut sa fac îmi pare rău. Următorul va fi mai lung.

The ElementsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum