Rătăcesc cu Chase de câteva zile prin pădure și mâncam decât ce fac eu sa răsară din pământ. Hainele ne sunt rupte și pline de sânge, al nostru, al Fionnei... Nu cred ca vom mai ieși vreodată din pădurea asta.
- Lizzie! se aude o voce.
Eu și Chase ne întoarcem capetele și îl vedem pe Kanye alergând. Îl îmbrățișez uimita.
- Kanye ce cauți aici? întreb eu.
- M-am refăcut și am venit sa va caut. Toți ceilalți au luat-o în părți diferite și eu am ajuns în pădurea asta. Ma bucur ca sunteți vii, deși nu arătați tocmai întregi.
- Eh... e tot ce pot sa zic. Nu trebuia sa veniți după noi. Ne descurcam.
- Bineînțeles ca trebuia sa venim după tine. Ma rog, ne-am adăpostit într-un loc pe care ni l-a arătat Ianna. Oamenii nu îl pot vedea, e genial.
Și spunând astea Kanye ma lua de mama trăgându-ma după el și eu trăgându-l pe Chase după noi.
- E o singura problema, zise el.
- Trebuie sa zburam așa-i?
- Da, spuse Kanye. Chase nu poate sa zboare.
- Am o alta idee, zic eu dând cu piciorul în pământ.
S-a format un crater pe care l-am umplut cu apa. I-am dat în jet lui Chase făcându-l sa iei mai revină, iar el a sărit în groapa plina cu apa.
- Și cum o sa ne ajute asta? întrebă Kanye.
- Așteaptă... îl întrerup eu.
Chase ieși la suprafață înconjurat de o tornada de apa.
- Acum putem merge, zic eu punându-mi mâna la ochi pentru a ma feri de stropii pe care ii arunca Chase.
După câteva ore am ajuns la un stejar secular. Am aterizat și am evaporat apa din tornada lui Chase făcându-l sa cada și sa suspine de durere.
- Scuze, zic eu și îl ajut sa se ridice.
Chase ma trage și el pe jos făcându-mă să suspin de durere. Rănile mele nu s-au vindecat încă după atâtea zile. Chase începu sa râdă și încerca să se ridice însă a căzut iar făcându-mă sa rad. Randi și Rebeca ieșira din stejar auzind râsetele. Stai asa cum naiba au ieșit dintr-un stejar? Și nu numai: sunt oameni. Rebeca zambi când ma văzu și ma ajuta sa ma ridic îmbrățișându-ma, în schimb pe fața lui Randi se citea gelozia curata. Nu prea are de ce sa fie gelos. Îl iubesc oricum. Știu ca asta i-am zis și lui Chase, dar nu am specificat drept ce îl iubesc. Da... E complicat.
- Randi! strig eu și îl iau în brate strâns. Își îngroapă capul în umărul meu și ma strânge în brațe. Ianna aterizează epuizata, dar zâmbetul ii revine când ma vede.
- Doamne Lizzie credeam ca frații mei te-au omorât, zise ea răsufland ușurata și luându-ma în brațe.
- Mai mult i-a omorât ea pe ei, zise Chase luând-o pe Ianna în brațe.
- Serios? exclama Rebeca.
- Băi, nu am omorât pe nimeni, spun eu.
- Dar nici mult nu mai aveai, zise Chase chicotind.
- Nu intenționam sa ii rănesc asa tare, dar Drew e cam încăpățânat. Și a făcut niște lucruri, ihh, zic eu cutremutandu-ma.
- Ce a făcut? întrebara Randi și Chase deodată.
- Nu mai contează, zic eu strângând din dinți.
Intru cu Ianna și Kanye prin copac și găsesc acolo un fel de camera alcătuită din lemnul gros al copacului. Încap cam 11 persoane acolo, dar noi cred ca suntem mai mulți dacă adun. Înăuntru se aflau doar mama, tata și Will.Deci conștientizez că sunteți super supărați pe mine îmi pare foarte rău am avut o vara încărcată, dar o sa încerc sa public în fiecare săptămână de acum încolo. Scuze scuze scuze!
CITEȘTI
The Elements
FantastikHei, sunt Lizzie Harts si sunt un Element Uman. Da, este foarte greu de explicat. Ei bine aceste elemente sunt: AER, APA, FOC si PAMANT. Acestea sunt regulile. Eu, desi am decat saisprezece ani fara o luna am luat deja testul pe care fiecare adolesc...