- Lizzie! Prinderti-o! strigă bărbatul.
- Nu! țipă Ianna și se puse în fața mea făcându-l pe bărbat sa se izbească de zidul de aer și sa cada la pământ tinându-se de cap.
- Ianna! Ce faci? Ea e AAFP trebuie prinsa, striga bărbatul.
- Nu! Nu e numai un AAFP. Este prietena mea și nu te las sa te atingi de ea, striga Ianna.
- Sunt tatăl tău!
- Nu mai ești. Ți-ai pierdut dreptul ăsta când am văzut răul pe care îl faci elementelor. Adică mie. Și atunci când m-ai abandonat. Crezi ca pot șterge cu buretele toate astea?
Tatăl Iannei își pierdu cuvintele. Nu mai știu ce sa zică. O vad pe mama ridicându-se și luându-ma în brațe. De ce trebuie sa fiu eu AAFP? De ce nu sunt normala? De ce? Ma întind spre Rhiannon și ii strâng mâna murmurând niște chestii în alta limba, făcându-o sa se trezească. Se uită confuză mine și apoi în jur. Deschise buzele în nenumărate rânduri incercand sa zică ceva, dar sfârși prin a da din cap nedumerita.
- Rhiannon du-i te rog pe mama, Jason si Chase într-un loc sigur. Nu e lupta voastră.
- Dar... spusera toți deodată.
- Niciun dar, va rog, spun eu. Jason ști unde. Rhiannon te rog sa te întorci când i-ai dus. Trebuie sa ii ducem și pe ceilalți.
- Ok, spuse ea.
- Ianna... Mulțumesc pentru ajutor, dar ma descurc, zic eu punându-ma în fața Iannei și uitându-ma la rânjetul diabolic al domnului Ferro.
- De când te vroiam, Elson. Familia ta e de colecție, zise el avansând încet spre mine.
- Și a ta. Fiica ta Fionna seamănă cu tine, e cam nebună ști? spun eu ferindu-ma de un pumn și ridicându-mi genunchiul pentru a-l lovi în maxilar.- Ahh... suspina el cand i-am tras nenumarati pumni, apoi cazu pe pamant.
- De ce esti tu " cel mai tare vanator "? Si pe Fionna o pun jos mai greu de atat, spun eu sarcastic.
- Nu sti cu cine te-ai pus fetito, spuse el scuipand sange si incercand sa se ridice.
Am luat un pistol de la unul din gardienii lesinati si mi l-am bagat in cizma, luand o sabie din teaca altuia si am fugit prin padure auzind mii de gardieni cum pasesc in urma mea. Am ajuns la portile academiei si m-am uitat in spate vazand vanatori. Am oftat si am zburat peste poarta ei apoi am intrat pe holurile academiei alergand cu sabia in mana. Elevii se uitau la mine ca la felul paispe'. Vanatorii au intrat in scoala si nebunia a inceput. Din fericire eu valoram mai mult ca toti cei aflati acolo asa ca nu au capturat pe nimeni. Ma opresc intr-o fundatura unde vad scris mare " Biroul lui Yuri Elson ". Nu ezit si intru in el trantind usa. El era la birou cu ochelariipusi si tasta la calculator ceva. Cand ma vazu cu parul lipit de fata din cauza transpiratiei, respirand sacadat si cu sabia in mana se ridica si veni spre mine. Auzeam pumni fiorosi ce loveau usa cu disperare.
- Liz ce s-a intamplat? intreba tata speriat.
- Foarte pe scurt: sunt AAFP si sunt urmarita de gardienii academiei si de vanatorii de elemente. Vestea buna e ca am gasit-o pe mama si e intr-un loc sigur.
CITEȘTI
The Elements
FantasyHei, sunt Lizzie Harts si sunt un Element Uman. Da, este foarte greu de explicat. Ei bine aceste elemente sunt: AER, APA, FOC si PAMANT. Acestea sunt regulile. Eu, desi am decat saisprezece ani fara o luna am luat deja testul pe care fiecare adolesc...