19. Fuga prin padure.

1K 90 2
                                    

Dau sa plec sperand ca nu ne-au vazut dar un cutit a zburat si s-a infipt langa capul meu. Fiecare pe cont propriu, bun. Rhiannon si Will au facut roata si au disparut in pamant.,Jason si Chase s-au facut apa, Amy, Maze, Gabe si Jack s-au aprins ca o torta si au disparut lasand in urma cenusa. Nimeni nu are gandirea limpede in momente de panica si frica in afara de elementele de aer. Kanye a luat-o pe Rebeca ca pe mireasa si si-a luat zborul. Eu am ramas cu Renato si Randi. Nu puteam zbura cu Randi. Stai asa! Sunt AAFP nu? O vad pe Fionna indreptandu-se cu o privire nebuna spre noi si cu o plasa de prins fluturi in mana. Sau era din aia de curatat piscina? Ce vroia sa prinda cu aia? I-am luat pe baieti de pana si m-am facut flacara reaparand in mijlocul padurii unde il vad pe directorul Fonth cu gardienii. Niciunde nu e pace? Ma fac din nou torta si ma trezesc la marginea padurii unde vad cativa gardieni luptandu-se cu vanatorii de elemente. Totul e o harababura. Incep sa fug prin padure urmata de cei doi baieti. Ma indrept spre nicaieri. Vreau ca totul sa se termine odata. In fata ochilor imi apare maro apoi vad cum capul meu iese de sub pamant in tabara vanatorilor de elemente. Nu mai erau niciunul pe afara, dar o zaresc pe Amy intinsa pe jos si plina de sange si pe Maze in fata ei cu o torta in mana indreptata spre gardieni. Unul dintre ei stinge focul si se napusteste asupra lui, dar misc mainile si vad cum niste plante gigantice ies de sub pamant capturandu-i pe gardieni inauntrul lor. Fug spre cei doi care imi zambesc recunoscator. Niste vanatori vin si ne inconjoara asa ca singura optiune a fost sa intram in casa. Am facut un zid de aer pentru ca nimeni sa nu poata intra. Fionna fuge dar se da cu capul de zid si cade. Se ridica si incepe sa bata in el. Unde or fi ceilalti? Inaintez urmata se Amy si Maze prin cladirea vanatorilor pana ajungem intr-o camera unde curat rana lui Amy.

- Trebuie sa merg dupa ceilalti, spun eu punand vata cu spirt deoparte.

- Nu poti sa mergi singura! se opuse Maze. Vin cu tine!

- In niciun caz. E vina mea ca toti sunteti asa. Daca nu imi erati apropiati nu participati la testul ala si nu stiati ca sunt ce sunt, iar acum nu mai erati urmariti. Stai cu sora ta, ma descurc, zic eu intrand in pamant inainte ca vreunul sa protesteze.

Ridic capul in mijlocul padurii, insa directorul Fonth si gardienii nu mai erau aici. Ma simt urmarita din toate partile. Corpul meu cade la pamant si vad cum un cutit se infige in copacul din fata mea. Ma uit la persoana care mi-a salvat viata. Chase. Ma ridic si il iau de mana incepand sa fugim printre copaci urmariti de vanatori sau gardieni. Acum nu ii mai pot distinge. Stiu doar ca amandoua partile ma vor. Il vad pe Jason tragand cu apa in niste inamici care se pabrusesc aproape innecati la pamant. Il prind din fuga de mana si il trag prin pamant iesind inapoi in camera unde ii vad pe Rhiannon si Will stand pe canapea. Rhiannon se ridica si ma imbratiseaza.

- Lasa-ma sa vin si sa te ajut. Sunt nepoata directorului nu imi pot face nimic, spuse ea agitata.

- Dar vanatorii? intreb eu.

- Pot intra oricand in pamant.

- Bine, cedez eu si intram amandoua in pamant lasandu-i pe ceilalti sa respire linistiti.

Ma trezesc undevaprin padure. Rhiannon nu e langa mine. Ma uit speriata in jur si incep sa fug. O tin asa jumatate de ora si ma mir ca nu am dat de niciun gardian sau vanator. Dar nu am dat nici de ceilalti.

- Lizzie! aud un tipat sfasietor.

Imi intorc capul in toate partile si nu vad nimic. Tipatul sfasietor continua. Nu imi dau seama de la cine vine. Fug in continuare in toate partile incercand sa dau de cel ce avea probleme si il vad pe Kanye zacand inconstient pe iarba si pe Rebeca langa el. Tipetele continua sa se auda. Nu de aici vin, dar continui sa inaintez spre cei doi. Rebeca ma strange in brate plangand. O linistesc si il ridic pe Kanye cu ajutorul aerului. Cu o mana il tin pe el in aer si pe cealalta o am pe bratul Rebecai in caz ca trebuie sa disparem. Dar nu pot sa dispar, tipetele se aud si le voi pierde. Un lup trece prin fata noastra facand-o pe Rebeca sa tipe, dar eu il ignor. Tipetele inceteaza si simt cum lama cutitului imi apasa gatul.

- Te predai? intreba Fionna.

The ElementsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum