Sunt pusa la pământ și vânătorul tocmai se pregătea sa ma împuște când cineva se pune în fata mea si creează un zid de aer apoi îl lovește pe gardian de copac lăsându-l inconștient.
- Ianna? întreb eu uimita.
Ianna a fost în testul fizic când ma luptam eu cu toți. Era cu noi în pădure. Când am dat de tabăra vânătorilor nu am mai văzut-o. Toți dispăruseră mai puțin elementele de aer, exceptându-l pe Kanye. Și eu rămăsesem cu Renato. Unde dispăruse Ianna?
- Ești bine? zise ea ajutându-ma sa ma ridic.
- Da. Unde ai fost? întreb eu ridicând-o pe mama de jos.
- Am închis jumătate din gardienii academiei într-o cutie de aer, dar nu am reușit sa ii țin și pe ceilalți, spuse ea așezându-se lângă trupul fără viata al lui Jack. Nu am putut să vă apăr...
- Dar nu e vina ta! spun eu așezându-ma lângă ea alături de Chase și Jason. E a mea! Eu sunt ce sunt!
- Ba nu! E vina mea! Tata este vânător de elemente și mama a fost șef gardian. Adică încă sunt... Intre mama și tata a fost o iubire imposibila, dar eu tot m-am născut. Mama nu a putut renunța la puteri și tata era dintr-o familie nobila căci captura cele mai greu de capturat elemente. El a capturat-o pe mama ta. Am rămas cu tata care intre timp își reconstruise familia și bineînțeles cu un alt vânător. Mama avea mult de munca ca gardian șef. Mergeam în subsol unde era capsula mereu și întrebam de ce o ține acolo. De ce nu ii dau drumul. Dar el nu răspundeau. Am vrut sa o eliberez, tata mi-a sesizat puterea și a plecat cu tot cu capsula lăsându-ma la un internat. Am venit aici la șaisprezece ani și am rămas aici. Pe mama nu am mai văzut-o... Poate ca a murit, dar gardienii ma iubesc, mereu m-au ajutat cu ce aveau nevoie și mi-au ținut loc de părinți, dar când ai apărut tu am știut ca ești ca mama ta și știam ca gardienii au nevoie de tine pentru experimente. Am tăcut. Nu ți-am zis nimic. Dar lor le-am zis pentru ca mi-au spus ca vroiau doar sa te protejeze. E doar vina mea, spuse ea plecându-si capul.
- Stai așa! Mama a fost capturata de familia Fionnei. - Fionna e sora mea, zise Ianna. Nu sunt deloc mandra de asta.
- Fionna e sora ta? am spus eu și Jason deodată.
- Avem același tata. Dar serios Liz chiar nu am vrut sa fac asta. A fost vina mea, numai vina mea.
- Ba nu! Nu te mai compatimi, te înțeleg! Dacă nu le ziceai tu oricum puterile îmi ieșeau la iveala și ieșea și mai rău tot scandalul asta.
- Ianna! se auzea o voce în spate.
CITEȘTI
The Elements
FantasyHei, sunt Lizzie Harts si sunt un Element Uman. Da, este foarte greu de explicat. Ei bine aceste elemente sunt: AER, APA, FOC si PAMANT. Acestea sunt regulile. Eu, desi am decat saisprezece ani fara o luna am luat deja testul pe care fiecare adolesc...