Seara trecuta a fost extrem de ciudata. Nu numai ca am aflat ca Maze și Amy sunt frați, dar nici măcar nu știau ei asta. Nici nu îmi dau seama cum de nu m-am gândit la asta. Amândoi sunt blonzi, înalți, vorbăreți și... elemnte de foc. Intru în clasa grăbită după ce ii explic lui Maze ca voi vorbi cu Amy. Ma așez și îmi scot orarul. Muzica. Eu am o problemă din naștere. Este un fel de chestie pe care o am de la fratele meu. Am învățat la istoria elementelor despre sirenele care vrăjeau marinarii pentru a naufragia. Ei bine elementele de apa au acest dar și pot vrăji toate celelalte ființe sa facă tot ce vor. Atunci când cânt ii bag pe oameni într-un fel de transa și ei fac ce vreau eu. Nu am încercat decât când eram mica... Pe Jason... Mergea de fiecare data. Dar în rest nu am mai făcut-o și nici nu vreau sa o fac. Cânt decât când sunt singura. Profesoara îmi cunoaște puterea asa ca niciodată nu cânt la ora. Amy vine și se așează zâmbind lângă mine.
- Bună! zise ea încântată.
- Bună! ii raspund eu. Vreau să vorbesc ceva cu tine.
- S-a întâmplat ceva? zise ea speriata.
- Tu esti singura la părinți?
- Da... zise ea plecându-si capul. As fi vrut sa am un frate sau o sora dar ma rog nu s-a întâmplat. De ce întrebi?
- Așa... Cum ți se pare Maze?
- Maze blondu ala din anu lll? zise ea gesticulând frenetic.
- Da.
- A, da, nu am vorbit cu el niciodată, nu mi-am format o părere... Asta e ciudat! Eu am păreri formate despre aproape toată lumea. Ce e cu Maze?
- Pai... El a fost în biroul directorului Fonth și a găsit în dosarul lui o scrisoare de la părinții lui. Părinții l-au părăsit când avea un an... Și a găsit o scrisoare de la ei în care scria ca... Ca are o sora... Și ca aia ești tu.
- Ce? zise ea ridicându-se de pe scaun uimita. Cum adică?
Dar nici nu am apucat sa răspund ca a zbughit-o pe hol. M-am dus fugind după ea. Am intrat în câțiva elevi dar nu e nimic... Am continuat sa aleg și am ajuns la un birou care avea o plăcuță pe care scria " Guessy și Dan LouBalu " unde intrase Amy anterior. Ușa a rămas întredeschisă și am putut sa aud vocea lui Amy și a părinților ei.
- Mamă, Tată, spuneți-mi vă rog adevărul... Am un frate? am auzit-o pe ea spunând cu o voce stinsă.
- De unde ți-a venit acum ideea asta? întrebă mama sa.
- Contează?
- Da Amy ai un frate. Acum trebuie să ne scuzi avem niște treaba.
- 17 ani m-ați mințit ca sunt singura la părinți. Eu am multe probleme zi de zi, un frate mi-ar fi prins bine. O persoana care e mereu acolo lângă mine. Nu ca voi. Vouă nici nu vă pasă de mine, nu v-a pasat niciodată. Mereu ați avut treaba. Treaba aia e mereu mai presus de mine.
- Amy noi nu am vrut sa...
- Nu ați vrut sa ce? Măcar de ce l-ați abandonat?
- Noi...
- Nici nu pot sa ascult scuză-mă...
Amy a ieșit din birou și s-a dus drept pe hol. Următoarele doua ore nu am văzut-o. A venit pauza de prânz, iar eu m-am dus la cantina. Ma așez în locul meu obișnuit. Amy nu e nicăieri.
- Ai vorbit cu ea? zise Maze.
- Da... răspund eu bosumflata.
- Ce s-a întâmplat?
- Nu știa ca are un frate. A vorbit cu părinții ei, care impresionant au treaba. Nu pot sa cred ca exista părinți care pun treaba mai presus de copilul lor. A stai și eu am un tată dăla.
- Hei! zise Jason și se așează în fața mea.
- Hei, am zis eu și Maze.
- Unde e Gabe? întrebă el.
- Habar n-am, am răspuns eu amestecând în mâncare.
Deodată o observ pe Amy intrând în cantina și îndreptându-se spre bufet.
- Ea e Amy, am zis eu arătând spre ea.
- E drăguța, zise Jason sorbind-o din priviri.
- Ai iubită! ii zic eu trăgându-i o palma în braț.
- Da știu, ziceam doar, zise el punându-si mana acolo unde l-am lovit.
Ii fac semn lui Amy cu mâna și ea se așează în locul lui Gabe plecându-si capul.
- Bună, zise ea lipsită de pic de bucurie. Era asa trist sa o vad pe Amy, cea care zâmbește mereu, în starea asta. Tu ești Maze corect?
I-am lăsat să vorbească și am plecat cu Jason spre teren pentru restul pauzei. Restul orelor au decurs normal și când m-am întors am găsit-o pe Rhiannon in camera. Nu am mai văzut-o de mult. Se pare ca părinții ei au plecat nu știu unde și ca sa nu se plictisească a venit aici. Am stat toată seara sa vorbim.
Ma trezesc și ma îmbrac grăbită ca întârzii la micul dejun. Intru în sala și ma așez în locul meu obișnuit, deși nu era decât Gabe acolo. După câteva minute Jason și Maze își fac apariția. Jason se apropie de mine și îmi da o punguța mica și roșie.
- La mulți ani sis! zise el entuziasmat.
E ziua mea? A da! Azi e ziua mea și am uitat complet! Cum e posibil asa ceva? Iau punguța și îl îmbrățișez strâns. Maze îmi da de asemenea cadoul și îmbrățișez și pe el. Azi e joi deci prima ora e sport. Ne terminam mâncarea și mergem pe teren. După ce orele se termină merg în camera unde ii găseasc pe toți prietenii mei. Rhiannon, Maze, Gabe, Jason, Kanye, Amy și Ianna. Ii îmbrățișez pe toți și când sunt gata sa îmi arate surpriza se aud ciocănituri în ușă. Înainte sa apuc sa ma duc sa deschid ușa se dă la o parte și un băiat intra.
- Chase? spunem eu și Jason deodată.
Fug spre el și ii sar în brațe. Chase este fostul meu iubit. Am fost cu el aproape un an și el a trebuit sa se mute în alta parte. Într-un fel nici nu ne-am despărțit, nu am vrut asta niciunul din noi, el a fost nevoit sa se mute. Chase ma sărută pe obraz. Chiar atunci Randi și Rebeca intra pe ușă. Ma desprind de Chase și ma duc și ii îmbrățișez pe amândoi. Mulțumesc lui Dumnezeu ca a fost Kanye acolo. A venit și a condus-o pe Rebeca acolo. Toți ceilalți au uitat de drama dintre noi și au făcut cunoștință mai bine cu Rebeca. Pana și Jason uitase de asta. Era prea ocupat sa nu cumva sa îi ia Kanye iubita. Am rămas la intrare cu Randi și Jason. Of Doamne ăsta se trece pe lista drept cel mai jenant moment din viata mea.
- Chase el e Randi, Randi el e Chase, zic eu slab.
- Și cine e Chase? zise el confuz.
- E fostul meu iubit, zic eu plecându-mi capul.
- Tehnic nu ne-am despărțit, spuse Chase continuând sa se uite la Randi urât.
- Tehnic... zic eu și amândoi își muta privirea la mine.
- Și el cine e? zise și Chase.
- El e... Nici nu știu cum sa explic, am spus eu jenata.
- Deci e ceva între voi, spuse Chase gelos.
- Într-un fel, zic eu.
- Și pe care dinte noi îl iubești? întrebă Randi.
- Vă rog nu imi faceți asta, spun eu uitându-mă la ei cu mila.
Ianna apare din spatele lor și ma ia de mâna. Doamne mulțumesc ca ai trimis-o sa ma ajute.
- Haide ca dăm drumul la film! spuse ea entuziasmata și ma trage de mâna.
- Mulțumesc, ii zic eu când ajungem pe canapea.
- Cu plăcere, mima ea și se așeza lângă mine.
CITEȘTI
The Elements
FantasíaHei, sunt Lizzie Harts si sunt un Element Uman. Da, este foarte greu de explicat. Ei bine aceste elemente sunt: AER, APA, FOC si PAMANT. Acestea sunt regulile. Eu, desi am decat saisprezece ani fara o luna am luat deja testul pe care fiecare adolesc...