17. Testul fizic.

980 89 3
                                    

Mă trezesc într-o camera complet alba. Ma uit speriata în stânga și în dreapta și nu vad nimic. Ma ridic în picioare și analizez camera. Defapt nici nu știu ce analizez ca nu e nimic aici. Unde sunt Jason, Maze și Gabe? Erau lângă mine adineauri. Aud un țipat și sar doi metri în sus speriata. Unde sunt? O gaura neagră se formează în tavan și simt cum ma trage înăuntru. Nimic nu e în camera asa ca nu am de ce sa ma țin. Zbor până la tavan și, cu mâinile ridicate ma străduiesc sa închid gaura. Cad de mai multe ori dar ma ridic și continui sa închid. Când e complet închisă cad la pământ și stau câteva minute cu mâinile în cap. Ce a fost asta? Nici nu apuc sa mai răsuflu ca o vad pe Fionna cum intră în cameră. Avea niște capsule din acelea în mână și era gata să le arunce. Îmi arunc mâinile în față neștiind ce fac și pământul se ridică se ridică și formează un munte până nu o mai vad. Cu aerul eram obișnuită dar cu pământul? Cum naiba am mutat eu atâta pământ? Defapt cum naiba am mutat eu pământ? Din cauza efortului depus cad din nou pe jos. Respirația mi-era greoaie. Lesin pe podeaua alba a camerei în care ma aflam.
Deschid ochii. Surpriza, nu eram acolo. Eram în mijlocul câmpiei. Ma răsucesc și mă uit din nou în jur speriata. Ce se întâmplă? Aud un țipăt, o voce familiară.
- AMY! țip eu și fug în direcția în care s-a auzit.
O găsesc pe Amy acolo stand întinsă în iarbă. Dar nu patise nimic. Ba din contra in ochii ei se citea nebunia curată. Se ridica încet din iarba și se apropie de mine cu mâinile ridicate. Am fugit de acolo, când aud alt țipat sfâșietor im partea opusă.
- JASON!
Dar degeaba, el era tot în iarba, iar când m-a văzut sclipirea de nebunie pe care am văzut-o și la Amy a apărut. El a început sa facă aceleași mișcări ca ea, iar eu am fugit de acolo. Mereu auzeam alt țipat și nu știu de ce fugeam în direcția aia dat fiind faptul ca știam ce mă așteaptă. Maze, Gabe, Rihannon și Ianna mi-au făcut-o din nou. Am fugit din nou dar am dat de Amy. Ma uit in alta parte și dau de toți ceilalți care ma înconjurau ușor. Arătau ca o armată de zombie și nu știam ce să fac. Am început sa tip și m-am prăbușit în centrul cercului cu mâinile la urechi. Nu mai auzeam decât țipetele lor sfâșietoare și când ridicam capul ei erau din ce în ce mai aproape de mine. Nebunia se citea în ochii lor. Când m-am gândit. Asta nu poate fi adevărat. Ei nu ar face asta. M-am ridicat în picioare și le-am aruncat niște priviri ucigașe. Din părți diferite Gabe, Maze și Amy au început sa arunce cu flăcări spre mine și simțeam ca mor. Am întins bratele în jurul meu și am început sa ma învârt ca un titirez. Am fost impresionată când din mâini a început sa îmi țâșnească apă. Apa a stins flăcările celor trei care s-au prăbușit imediat la pământ. Dar ce, credeam eu ca e asa ușor? Ei bine nu. Jason a venit spre mine cu o viteza incredibila și un val imens s-a ridicat deasupra mea. Înainte sa ma lovească și sa ma înece probabil am întins mâinile iar valul s-a oprit ca și cum intre mine și el era o bariera de aer. Și chiar era. Eu o făcusem. Valul s-a întors și s-a întors spre Jason, lăsându-l lat la pământ. În alte circumstanțe as fi fugit spre el, dar nu acum. Nu acum când Rhiannon îmi sapa gropi în pământ cu privirea. Încep sa fug pe câmpie cât pot și simt cum se surpa pământul în jurul meu. Îmi prefac mâinile în pumni și o flacăra țâșnește din pământ, cuprinzând-o pe Rhiannon. Ea a căzut neajutorata la pământ țipând. Respir ușurată uitând ca e și Ianna aici. În secunda următoare o vad zburând deasupra mea și sărind peste mine. Ma ridic și eu în aer și încep sa ma bat cu ea. Îmi pierd echilibrul de câteva ori și ma tot gândesc ca ma bat cu una dintre cele mai bune prietene ale mele. Dar mai era acea parte din mine care știa ca nu e ea. Am sărit la un moment dat pe ea și pământul s-a surpat lăsând-o sa cada în el ca apoi sa se închidă nelăsând nicio urma de Ianna. Aud iar țipete. Țipete sfâșietoare. De ce tot aud țipete? Alerg totuși chiar dacă cred ca o sa găsesc alt prieten prin preajma care sa zacă pe iarba și apoi sa vrea sa ma ucidă ca un zombie. Dar nu. Ii găsesc pe Rebeca și Randi legați și în jurul sau câte un element din fiecare. Îi întâmpin pe Kanye, Jack (un element de foc), Will ( element de pământ) și... Chase? O, Doamne! Dintre toate elementele de apa existente tu mi-l dai pe Chase în momentul ăsta? Dar știam ca trebuie sa ii scot pe gemeni de acolo. Alerg și dobor elementul neajutorat de foc și îl las sa cada în pământul pe care l-am surpat pentru el. Trec apoi la cel de pământ pe care îl ard, la fel ca pe Rhiannon și apoi îl bag și pe Kanye în pământ. Dar când sa ajung la Chase el peste mine la pământ. Îl puteam auzi pe Randi cum tipa nervos, dar eu nu aveam ce sa fac. Eram imobilizată.
- Hai, omoară-ma, spun eu.
Dar spre surprinderea mea se apleacă și ma sărută. Era un sărut asa de dulce și tandru ca nu am avut cum sa nu ii raspund. Când el credea ca i-am intrat în joc, i-am dat una între picioare și l-am zburat doi metri mai încolo.
Închid ochii și ma trezesc pe un scaun conectata la aparate. Toți cei prezenți în vis erau în fața mea conectați și ei la aparate. Nu cred ca a fost un vis. Ei toți erau trezi și se uitau la mine uimiți, mai puțin Chase și Randi. Ma deconectez singura de la aparate și ma ridic de pe scaun.
- Ce s-a întâmplat? întreb eu nesigura.
- Acesta draga mea, a fost testul fizic. Ești un AAFP.

The ElementsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum