4. Fisa de informații.

1.8K 109 0
                                    

M-am trezit a doua zi speriata. Am tipat din prima ca nu merg la scoala. Nu numai ca aproape ma prinsese Fionna, dar ii mai si mintisem pe toti cum ca voia sa vada daca i-am furat bratara preferata si de aceea voia sa imi controleze mana. Da, sunt o prietena groaznica. Matusa Ghilli ( asa cum ii zic eu ) m-a obligat sa merg. Ea nu stia ca aia sta la colturi sa ma prinda ca pe un sobolan intr-o capcana daia cu branza. Asadar m-am ridicat din pat, mi-am facut rutina de dimineata fara nici pic de entuziasm si am iesit in fata pentru a ma duce la gemeni ca apoi sa plec catre scoala cu Randi, pentru ca da, iar intarziam. Dar in fata casei a aparut Jason cu masina lui dar de la tata, mie tata nu mi-a dat nimic de ziua mea niciodata. Sau de Craciun, sau ziua copilului, sau Paste, sau... in fine. Jason nu o prea arata da e extrem de protector. I-a promis mamei ca va avea grija de mine orice ar fi. Si Fionna avea o pasiune pentru el asa ca nu putea sa ma atace in fata lui. M-am urcat pe locul din dreapta al masinii lui si mi-am pus centura incepand deja sa ii spun cate riscuri si-a asumat ca a venit pana aici sa ma ia. Randi a pornit dupa noi, probabil intrebandu-se de ce merg la scoala cu iubitul surorii lui. Sper ca nu se gandeste ca noi... BLEAH.

- Am mai vorbit despre asta, sti ca daca sunt acolo nu esti in pericol, defapt nu suntem noi elementele in pericol, spuse el gesticuland.

- Da, da, da...

Vorbea incontinuu si nici nu il ascultam. Am continuat sa ma uit pe geam si sa aprob la orice o fi zis el acolo pana am ajuns in fata scolii. M-am dat repede jos si mi-am luat geanta. Voiam sa fug, sa ii arat ca m-a descurc si nu am nevoie de el, dar m-a ajuns din urma. Si asa a facut si Randi. Se vedea ca e confuz, dar m-a vazut suparata asa ca nu a intrebat. Cum ma asteptam, Fionna la usa. Cand ma vazut a inceput sa ranjeasca, dar cand l-a vazut pe Jason a inceput sa injure. S-a apropiat totusi si zici ca era sa imi traga o palma, cand Jason a tasnit in fata mea si a luat-o cu binisorul pana in clasa.

Randi s-a dus la el în clasa un pic dezamăgit deși nu știu sigur de ce. Ce i s-a întâmplat? Toate orele am fost moleșita și plictisita. Iar când a venit ultima ora a trebuit sa ne întâlnim toate clasele de a zecea și cele de a doisprezecea pentru un proiect la nu muzica în amfiteatru. M-am așezat lângă Rihannon, colega mea de clasa care îmi este și cea mai buna prietenă de la școala elementelor. Este mai mare cu câteva luni, deci a dat deja testul și are element de pământ. Al doilea cel mai rar element. În afara de mine de ea și de fratele meu, elemente în școala asta mai sunt decât Gabe și Maze, niște băieți din clasa cu fratele meu. Defapt cei mai buni prieteni ai fratelui meu. Gabe e de treaba, amuzant și adora sa ma ciufuleasca, iar Maze se da la mine de când ma știu. Amândoi sunt elemente de foc. Ei toți Rihannon, Gabe și Maze știu ca eu și Jason suntem frați deoarece acolo printre elemente, în lumea elementelor suntem cunoscuți amândoi ca fiind copii lui Maureen Elson. Iar Maureen Elson este extrem de cunoscuta.

- Deci, voi sunteți clasele pe care le-am ales pentru a face acest proiect deoarece el ajuta la învățarea pentru evaluările pe care le dați voi din doi în doi ani. Cu siguranță veți lua rezultate mai bune la el dacă...

Nici nu a apucat sa termine ca a intrat... Randi? Se pare ca venise pentru a aduce niște foi de la diriginta lui pentru profesorul ce ne coordona proiectul. Era pe cale sa plece când Fionna, care intarziase nu știu de ce veni și se lovi de el zburându-i foaia din mana. Când sa se ridice Randi își arunca din greșeală ochii pe fisa pe care o avea în mâna și rămase șocat.

- Ce cauta asta la tine? spuse Randi trăgând foaia înainte ca Fionna sa o ia.

- Da-mi-o înapoi e a mea! spuse ea trăgând de foaie.

- Nu e a ta! spuse el continuând sa tragă de foaie.

Fionnei i-a scăpat din mana și Randi a profitat de moment și a fugit cu ea. Profesorul nu știa ce sa facă și pana la urma i-a oprit și i-a așezat, luând foaia, față în față. Cu toate ca Fionna e cu un an mai mare ca Randi, el era mai înalt ca ea și părea și mai matur. Fionnei cred ca i se făcuse frica pentru ca doar i-a aruncat o privire urâcioasa, nu a sărit la gatul lui sa îl omoare. Toți din public parca se uitau la un spectacol, doar pop-cornul le lipsea. După ce le-a zis ca mâine ne întâlnim din nou pentru proiect, i-a dat afara. Câțiva oprindu-se sa bata palma cu Randi sau sa ii multimeasca pentru faptul ca i-a scăpat se ora. Când dădeam sa ies împreună cu Maze și cu Jason, profesorul ne-a oprit, i-a lăsat pe băieți sa plece și mi-a dat foaia. După ce am citit rapid foaia am împietrit. Era fișa mea de informații pe care am dat-o anul trecut pentru a intra la liceu. Acolo scria totul despre mine. Aproape. Nu scria nimic de chestia cu elementele, dar scriau părinții. Și scria și ca sunt sora lui Jason Walsh căpitanul echipei de fotbal a școlii, un elev vedeta. Iar Fionna a văzut asta. Și Randi a văzut asta...

- Pot sa o vad și eu acum? Eu am luat-o! spuse Fionna nervoasa.

- Nu ai văzut-o? am întrebat eu evident uimita.

- Nu am avut timp, spuse ea supărată.

Am răsuflat ușurată. Dar mi-am dat seama ca Randi o văzuse. S-a uitat la mine câteva secunde și apoi a plecat în fuga spre casa deoarece orele se terminaseră. Mi-am luat geanta și am fugit după el strigându-l dar nimic. L-am văzut pe Maze gata sa plece în fața. Stătea la câteva case de a mea asa ca nu aveam alta soluție.

- Bună frumoaso! Ai nevoie de transport?

- Da, Maze. Și nu îmi mai spune asa.

După câteva minute am reușit sa ajung în fața casei chiar înainte ca Randi sa intre pe ușa. I-am mulțumit lui Maze și am fugit. Am intrat după el și l-am strigat în spate da nu mi-a răspuns și a intrat în camera sa. Voiam sa merg după el, dar Rebeca m-a oprit.

- Ce s-a întâmplat? întrebă ea îngrijorata.

- Nu e... spun eu lăsându-mi capul în jos. Trebuie sa vorbesc cu Randi.

Alerg către camera lui și bat în ușă. După câteva minute îmi deschide, dar nu ii puteam spune nimic. Eram blocata. Mi-am revenit și am intrat în camera.

- Îmi pare rău că nu ți-am spus, Randi. Nu am avut voie. Tata... Tata m-a despărțit de Jason când mama a plecat. Pe mine nu m-a vrut asa ca m-a dat mătușii voastre Ghilliana. Mi-a schimbat numele și mi-a făcut avânt.

- Și mie îmi pare rău Liz. Eu te-am văzut de multe ori în zone în care oamenii nu prea circula cu Jason și am crezut ca...

- O, Doamne. De ce nu mi-ai spus? Puteam sa îți explic...

- Nu e ca și cum ar fi trebuit sa îmi pese de ceea ce vedeam...

- Deci te deranja! Stai asa... De ce?

- Habar n-am, spuse el rapid. Ma rog sper sa nu crezi ca ma supărasem atunci, eram doar confuz. Dar am înțeles totul.

- Deci nu ești supărat?

Făcu un semn dezaprobator din cap și l-am îmbrățișat. Ceva ce niciodată în viata nu am făcut. Nici măcar de ziua lui în niciun an nu îl îmbrățișam. Și totuși am făcut-o acum... Și acum ca am făcut-o am...

- Ce se-ntâmpl... Deranjez? spuse Rebeca șocată.

- Nu, nu e nimic, spun uitându-mă la Randi. Trebuie sa îți spun ceva...

The ElementsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum