- Lizzie! striga mama cuprinzandu-ma intr-o imbratisare puternica. Esti bine?
- Sunt bine, spun eu uitandu-ma la Chase care tocmai intrase.
- Of scumpo... Nu trebuia sa te iei dupa Drew! spuse ea.
- Lasa-l ca e un idiot fara prieteni, zic eu.
- O fi idiot da nu s-a lasat prea usor, zise Chase.
- Bine ca nici eu, zic.
- L-ai lovit in punctul lui vulnerabil, spuse Chase.
- Stiu. Si ma bucur ca el nu il stie pe al meu, zic dar realizez imediat ce tocmai mi-a iesit pe gura si ies in fuga din stejar.
Eu, pentru ca suntem frati, il simt in interiorul meu ca si cum e o parte din mine. Si chiar e. Cand sufera, sufar si eu. Stiu ca ne certam des, dar il iubesc pe Jason si nu ar putea fi altfel. Ma trantesc tipand in iarba. Tipatul meu a rasunat peste toata padurea, iar pasarile speriate si-au luat zborul. Am auzit oameni fugind rapid prin padure si elementele iesind din stejar. Toti fac cercul in jurul meu si cum banuiam, Jason nu e aici. Maze ma ia in brate incercand sa ma calmeze, dar eu nu pot sa fac altceva decat sa plang si sa tremur. Chase ma lua si el in brate. Cum de a reusit sa il ia? Trebuia sa ii omor atunci cand am avut ocazia, dar eu batman batman ca sunt buna si ii las in viata. Mama se puse langa Maze si ma lua de mana. Ma durea mai tare. Jason seamana izbitor cu mama. Eu seman mai mult cu tata.
- Ce s-a intamplat? spuse Maze speriat strangandu-ma la pieptul lui.
Rebeca si Randi si-au facut aparitia si s-au trantit speriati pe iarba langa Maze. Rebeca ma scutura si ma striga intr-una, dar nu eram capabila de altceva. Stiam ca trebuie sa ma duc dupa el, dar simteam durerea lui care devenea durerea mea. Ma intreb daca restul fratilor simt asta. Nu am acum timp si chef sa testez asta. Cred ca l-am crapat pe Maze de la cat de tare l-am strans in brate. Nu parea sa il deranjeze.
- Liz! striga Rebeca ingrijorata. Liz ce ai patit?
- Puntul ei vulnerabil, spuse Chase strangandu-mi mana.
- Care e ala? intreba mama speriata. Te rog spune-mi ca nu...
- Ba da, zic eu si izbucnesc in plans.
Mama scoate un ignet si isi duce mana la gura speriata.
- Ce s-a intamplat?
- Puntul ei vulnerabil a fost atacat, spuse Chase holbandu-se in gol.
- Si care e ala? intreba Rebeca ingrijorata.
Chase deschise gura sa zica, dar am inceput sa plang si mai tare.
- Nu ii pronunta numele, spun eu printre sughituri.
- Hei, unde e Jason? intreba Gabe deodata.
Atunci m-am spart. Am lesinat pur si simplu in bratele lui Maze pierzandu-mi cunostinta.
CITEȘTI
The Elements
FantasíaHei, sunt Lizzie Harts si sunt un Element Uman. Da, este foarte greu de explicat. Ei bine aceste elemente sunt: AER, APA, FOC si PAMANT. Acestea sunt regulile. Eu, desi am decat saisprezece ani fara o luna am luat deja testul pe care fiecare adolesc...