11. Gaura in atmosferă.

1K 85 1
                                    

Ziua de ieri a fost foarte obositoare. După ce Jason mi-a explicat ca a vrut sa vorbească cu Yuri despre Rebeca și Randi, dar Renato era în apropiere și vorbea cu el și au început sa se bată... M-am dus sa îmi fac un dus și m-am culcat. Alarma îmi răsuna în urechi și ma trezesc speriata. În difuzoare se aud clar cuvintele directorului Fonth:
Toate elementele de aer sa se prezinte la ieșirea din spate. Avem o urgență. Repet avem o urgență.
Ma ridic speriata, m-a îmbrac rapid cu ce gasesec și zbor către ieșirea din spate unde ii vad pe cei de care mi-a povestit Amy ieri. Ellis York, Tracey Cramp, Kanye Park, Linda Wong, Ianna West și Renato. În afara lor mai vad și câteva elemente mai în vârstă, dintre care și directorul Fonth. Directorul Fonth este element de pământ.
- S-a creat o gaura în atmosfera în jurul unei școli dintr-un cartier din mijlocul Londrei.
O nu, sper ca nu școala mea! Dar Fionna e acolo și probabil a făcut-o intenționat ca sa vin să o repar. Tipic ea.
- Școala Sf. Dimitri? întreb eu speriata.
- Da! Cum de ai ghicit? Ști unde e? spuse incantat directorul.
- Da, acolo învățam.
- Minunat. Eu voi veni cu voi, dar va trebui sa va supraveghez de la sol întrucât nu am puteri de aer. Trebuie sa refaceți acea gaura. Toate elementele profesioniste sunt plecate într-o alta misiune și avem nevoie de voi chiar dacă sunteți începători. Lizzie, ii conduci tu până acolo dacă tot ști drumul?
- Desigur... spun eu dându-mi ochii peste cap.
Îmi iau zborul, iar toți ceilalți mă urmează. Ma uit in jos și îl vad pe director cum crapă pământul și dispare în acel crater.
- Ai învățat în afara? spuse Ianna venind lângă mine.
- Da... A trebuit sa plec din cauză că acolo învață și fata vânătorilor de elemente Ferro.
- Ferro? spuse ea speriata. Vanatorii aia mi-au prins tatăl. Sunt niște vânători extrem de periculoși. Știu ca ești element?
- Da... Și nu numai de mine. Mai sunt câțiva de la Academie prinși tot de ea.
- Da apropo de asta, ei nu ne văd? E 7 dimineața nu e așa întuneric.
- E posibil sa ne vadă, dar au zis ca nu avem de ales și oricum o sa dispărem repede de acolo. Iar dacă ne vede vreunu, sau mai mulți sa nu ne panicam ca o sa uite repede. O sa ii facă ei sa uite, spuse Renato venind lângă mine.
- Și cum o sa facă asta? spuse Ianna.
- Habar n-am, raspunse Renato.

Dupa ceva timp am aterizat, iar Renato mi-a intins mana pentru a ma ajuta sa ma ridic.

- Fratele meu te-ar omori pentru asta, spun eu prinzandu-i mana si ridicandu-ma.

- Fratele tau nu are puterea pe care o am eu.

- Este destul de puernic... spun eu chicotind.

Ma uit in jur, e 7.30, nu sunt prea multi copii la ora asta, dar o vad pe Rebeca vorbind cu o fata si pe Randi privindu-ma insistent. Oare a vazut cand Renato m-a ajutat? Sau cand am aterizat? Veni in fuga si am sarit imbratisandu-l.

- Ce cauti aici? m-a intebat Randi.

- Tu ce cauti aici e asa devreme! ii raspund.

- E campionatul si am venit sa ma antenez mai devreme.

- Azi e?

- Da.

- Ma rog, am venit sa reparam chestia aia, spun eu aratand catre gaura amenintatoare din cer.

- Chestia aia ma sperie, spuse el uitanduse ingrijorat spre cer. Ei cine sunt?

Inainte sa spun ceva o vad pe Rebeca venind si imbratisandu-ma. Kanye iese din multimea de elemente de aer si face ochi mari.

- Buna, eu sunt Kanye, iar tu esti..., spuse el.

- Neinteresata. Kanye las-o in pace, ii spun eu.

- Dar de unde sti tu ca nu e intereasata de un tip frumos ca mine? spuse el arogant. Amy avea dreptate, chiar e foarte arogant.

- Am iubit, scuze, spuse Rebeca ridicand din umeri.

- Si cine e acela? spuse el nervos.

- Nu conteaza, Kanye zi pa, spun eu si il imping mai incolo cand el deschisese gura sa protesteze.

- Asta a fost ciudat, spuse Randi.

- Lumea mea, i-am raspuns eu zambind. Ceilalti sunt Ellis, este un tocilar, nu prea are prieteni.

- Hei! l-am auzit tipand.

- Tracey, Linda, Ianna si Renato, am zis eu.

- Buna! spuse Ianna zambind.

- Buna! spuse si Renato ranjind in coltul gurii.

- De ce nu ti se vede fata? spuse Rebeca curioasa.

- Mi-a mutilat-o un vanator de elemnte cand m-a prins din cauza... incepu el sa se enerveze.

- Din cauza lui Jason, da, da... spun eu incercand sa il calmez.

- Jason? De ce ar face iubitul meu asta? zise Rebeca suparata.

- Jason Elson e iubitul tau? spuse Kanye venind din nou in fata.

- Da, raspund eu vazand-o pe Rebeca incurcata cu numele adevarat de " Elson "

- Prima data in viata cand ma intereseaza una din miile de fete si e luata, de Jason. Multam frate! striga el.

- Nu pari genul de baiat care sa nu aiba fete, spuse Randi analizandu-l.

- Nici tu amice, ii raspunse ranjind Kanye.

- Heei! obiecta Randi.

O vad pe Rhiannon alergand spre mine din departare. Cand ajunge ma imbratisaza.

- Buna Rhiannon! am spus eu si Ianna deodata.

- Aaaa ce bine ca ati venit, stai putin ce cauta aici toate elementele de aer? ma intreaba speriata.

- Aia, spun eu aratand spre gaura din jurul scolii.

- Rhiannon! Bine ca ai venit am nevoie de tine! se auzi o voce din spate si cat ai clipi directorul Fonth iesi dintr-un crater.

- Da bunicule cu ce te pot ajuta? spuse ea incantata.

- Am nevoie de tine sa folosesti magnetismul pamantului ca sa le stergi memoria celor ce vad ce fac ei aici, spuse el aratand spre noi.

- Da! spuse ea si sarii in sus de bucurie.

- Voi doi sunteti prietenii lui Lizzie? spuse Fonth.

- Da, spusera Rebeca si Randi deodata.

- Stiu? ma intreba pe mine.

- Da, am raspuns eu.

- Ok, nu o sa spuneti nimic da? le adresa el intrebarea.

- Nup, raspunsera gemenii la unison.

- Poti sa fi sigur batrane, i-am zis eu zambind.

- Ok, a spus el si mi-a zambit inapoi.

Un fluier se auzi si Randi fugi pe teren pentru inceperea campionatului. Rebeca se alatura majoretelor dansatoare. Niciodata nu mi-au placut. O vad si pe Rhiannon asezandu-se pe marginea terenului si ranjind nerabdatoare.

- Puteti incepe, spuse directorul Fonth.

M-am asezat in cerc intre Renato si Ianna si m-am inaltat. Ne-am raspandit pentru a inconjura imensa gaura din cer. Gaura avea o culoare violet inchis si arata extrem de amenintator. Kanye incepu recitarea, iar apoi toti spre dreapta i se alaturau. E nevoie de o forta extraordinara pentru a inchide acea gaura. Sper sa reusim. Il aud pe Renato spunand si stiu ca e randul meu. Dupa cateva minute ne ridicam mainile la cer si ne dam toata puterea. Pot vedea cum marginile incep sa se apropie de centru si cum incet incet gaura se inchide. Aud tipete de jos si imi cobor putin capul. Tot terenul s-a oprit si se uita acum in sus. Il vad pe Randi furand cu usurinta mingea si dand gol. Cativa incercau sa fie atenti, dar nu prea puteau. O vad pe Rhiannon sarind pe unul dintre el si punandu-i mainile pe cap apoi murmurand cateva cuvinte il lasa lat la pamant, apoi trece la altul. Imi ridic capul si observ ca mai e putin de inchis la gaura. E prea mult! Nu mai am forta! Ma uit la ceilalți și o vad pe Linda Wong prăbușindu-se. Săraca, anul l și totuși a rezistat ceva. Bătăușa Tracey Cramp s-a prăbușit la scurt timp. Mai aveam asa puțin când o vad pe Ivanna jos. Apoi pe Kanye. Ellis. Rămăsesem doar eu cu Renato. Se pare ca nu se lasă. Mai aveam foarte puțin, când am simțit ca mă prăbușesc.


The ElementsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum