13 | nie, fuj

515 36 24
                                    

Marzyliście kiedyś o romantycznym pocałunku w świetle księżyca podczas godziny dwudziestej pierwszej trzydzieści siedem w stajni z białym koniem i jakże dostojnym jelonkiem?

No dobra, to tylko moje upodobania. Ale w połowie spełnione przez Tomka i Julkę.

Siedzieli razem. Było już dawno po czwartej rano. Większość ludzi poszła z imprezy, zostali tylko ci najbardziej najebani.

Przytulali się do siebie, patrząc sobie w oczy.

I stało się widzowie, był pocałunek. Krótki, ale był. 

Klara, Clay, Gorylica i Toby patrzyli się na nich jak wryci, a dwójka to ignorowała.

Nic, nikt dookoła się nie liczył. Tylko oni.

Klara i Clay...w sumie ich nieco spapugowali. To znaczy, Klara widząc tamtych zakochanych popatrzyła na blondyna w swoim otoczeniu i dała mu buzi w policzek, a on jej go oddał, co było całkiem urocze.

A Gosia i Toby automatycznie się do siebie zbliżyli, ale tylko gdy ich wargi się styknęły odsunęli się od siebie prędko.

''Nie''

''Fuj''

---------------------------------------------------------

''Czasem trzeba zapić smutki i napić się wódki!'' tłumaczyła się krótkowłosa.

''Jakie kurwa smutki'' odpowiedziała kapeluszniczka.

''Nie wiem, po prostu daj mi się napić chociaż cydru'' 

''NIE''

---------------------------------------------------------

i have a huge crush on you | tommyInnit x OCOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz