036

230 14 0
                                    

Louis pov

"Lou, word wakker.. Waar is Lux..?" Harry's glimlachende hoofd met zijn mooie groene ogen hangt boven het mijne. "We kijkennwel beneden, okay?" stel ik voor waarna Harry knik. Ik ga op het bed staan en Harry gaat ook klaarstaan zodat ik op zijn rug kan springen. Mijn armen heb ik om zijn gespierde, shirtless lichaam geslagen. Vooral dat gedeelte dat die geen T-Shirt aan heeft is balangrijk, know what i mean? "Hii Nialler!" roep ik vrolijk naar Niall die met Lux op zijn schoot zit te ontbijten. "Neileh?" vraagt Lux, ze kan de 'R' nog niet zo goed uitspreken, daarom. "Nee, Nialler." verbeterd Harry haar. "Nialleh?" vraagt ze opnieuw. "Ja, Nialleh!" antwoord ik haar en ik aai haar over haar hoofd. "Ja joh, Lewis." zegt Niall pestend. "Noem me niet zo!" protesteer ik. "Ja joh, alleen ik mag hem zo noemen!" protesteerd Harry nu ook. "Nietes! Niemand mag de Tommo zo noemen! Alleen de Tommo zelf mag zichzelf zo noemen!" roep ik. "Ik mag je toch wel zo noemen?" vraagt Harry met een pruillip, wat ik nog net kan zien omdat ik op zijn rug zit. "Misschien.." zeg ik fluisterend en ik geef hem een kusje op zijn haar. "Ik mag dat echt wel! Anders neem ik wraak! Het is mooi wraak-weer!" roept die protesterend met een vuist in de lucht. "Misschien.." fluister ik weer lachend. "Okay dan, Niall, open de achterdeur!" roept Harry waarna Niall snel de achterdeur open doet en de tuin in rent. "Wacht Harry, wat ga je doen..?" vraag ik als die ook Niall meetrekt en richting het zwembad rent. "Louis, zeg het. Anders gaan jullie allebei het zwembad in!" zegt die dramatisch. "Okay okay, genade, genade! Harry Edward Styles, jij mag me vanaf nu voor altijd 'Lewis' noemen!" roep ik, de naam 'Lewis' uitkotsend. Hij laat Niall los en loopt met mij op zijn rug naar de bank binnen. Hij ploft op de bank en, dus ook gelijk, op mij. "Hazz, we moeten Simon nog steeds bellen, of die jou of mijn getuige wilde zijn!" roep ik en hij kijkt op. "Ja laten we dat nu dan maar gaan doen!" antwoord die en hij soringt op, met mij weer op zijn rug, om onze telefoons van boven te halen. "Hii guys!" Terwijl we de trap oplopen komen we Lou tegen, die hier blijkbaar is blijven slapen. "Goodmorning Lou!" roepen we vrolijk terug.
"Ja, okay! Dank je wel! Maar van wie dan..?" Harry is aan het bellen terwijl we op bed liggen en ik met mijn hand door zijn krulletjes ga. "Okay, bye! Tot ooit!" zegt die nog en hij sluit het gesprek dan af. "En van wie?" vraag ik niewsgierig. "Van mij!" roept die enthousiast, ik hou er zo van als die zo enthousiast of vrolijk is. Met een big smile on da face geef ik hem een knuffel. "Maar Lou..?" begint Harry, en ik merk dat die zenuwachtig en bang tegelijk is. "Nou, wie van ons staat al bij het altaar, en wie komt er aanlopen..?" vraagt die en ik kijk hem vragend aan. "Wat bedoel je?" "Nou, in van die films enzo zie je altijd dat één van de mensen die gaan trouwen, aan komen lopen met één van de ouders of een belangrijk persoon, is dat jij of ik..?" vraagt die voorzichtig, ik snap ook al wel waarom, hij wil me geen pijn doen door dat gedoe met mijn moeder enzo.. "Jij, jij komt met je moeder aanlopen! Jij bent de jongste, en.. Met wie zou ik moeten komen..?" vraag ik, kijkend naar mijn voeten. "Okay.." zegt die, hij weet ook precies wanneer die niks hoeft te zeggen. Zo zitten we nog een half uurtje tot ik gebeld word door, Niall? "Ni, je bent beneden, dus of je bent gewoon lui of je bent ontvoerd door aliëns." zeg ik heel droog en ik hoor Harry grinniken. "Ik ben gewoon te lui.." geeft Niall zuchtend toe. "Okay, maar waar bel je me dan voor?" vraag ik lachend en tegelijk schud ik mijn hoofd. "Nou, het eten is klaar. Zou jij Liam en Zayn even wakker kunnen maken?" vraagt die terwijl die, duidelijk, al het eten al aan het opeten is. "Ohja, en ik zou maar opschieten, Horan eet alles op!" hoor je Lou op de achtergrond roepen. Ik lach en verbreek de verbinding. "C'mon baby, sta op! We moeten de slaapkoppies wakker maken!" grinnik ik en ik loop naar Liam's kamer terwijl Harry Zayn's kamer inloopt. "Li, word wakker! Niall eet al ons eten op!" roep ik en Liam komt overeind. "Hmpf, iets zachter had ook wel gekunt.." zucht die en hij staat op waarna die me achterna de kamer uitloopt. "Zayn sta nou is op!" hoor ik Harry roepen en ik en Liam steken niewsgierig onze hoofden om de hoek om zo de kamer in te kunnen kijken. "Neh, laat me nou is slapen!" gromt Zayn en hij gooit de dekens over zijn hoofd. "Lou, Liam, please help me?" smeekt die ons als die ons ziet, grinnikend lopen we de badkamer van Zayn in met een emmer. We vullen de emmer met koud water en lopen de kamer weer in waarna Harry ons met grote ogen aankijkt. Lachend kijk ik hem aan terwijl Liam op zijn vingers vanaf drie aftelt. "NU!" schreeuwt die. Zayn komt op het laatste moment nog omhoog, maar het helpt niks want ik kin het niet meer tegenhouden. Hij schreeuwt het uit van de kou en Harry komt snel aan rennen met een handdoek. Lou met Lux op haar rug, en Niall komen snel de kamer ingerent, waarschijnlijk omdat ze Zayn zo hoorde schreeuwen. "Louis?" vraagt Lou met opgehaalde wenkbrauwen. "Waarom ik? Het had toch ook Liam kunnen zijn..?" probeer ik nog en Zayn schud met een 'ik-grijp-jou-nog-wel'-blik zijn hoofd. "Louis, Liam is er te aardig voor en ik zag net toevaloig Harry aan komen rennen met een handdoek?" zegt Niall, nu ook met een gemene grijns en opgehaalde wenkbrauwen me aankijkend. "Okay okay, en wat nu?" vraag ik ze uitdagend. "TERUGDOEN!" roept iedereen behalve Harry. "Neeeee! Dat is zielig!" roept die en hij slaat beschermend zijn armen om me heen. ( A/N: me be like bij alles wat er gebeurt: 'OWNOOOOOOOOOOHHHHH DAT IS ZIELUG NOOOOH!' omg im weirddd ). Ik sla mijn armen ook om hem heen en knuffel hem terug waarna ik hem een kusje op zijn voorhoofd geef, waardoor die me nog steviger knuffelt. "Tsja, dan maar allebei he.." zegt Niall en hij loopt bedreigend op mij en Harry af. "NEE NIET HARRY!" roep ik snel en ik maak me van hem los. "Okay dan!" roept Zayn. Hij pakt me bij mijn heupen en tilt me over zijn schouder. Hij rent naar beneden en Liam doet de achterdeur open. Zo kut als je de kleinste bent. "Heuy! Niet eerlijk! Liam hielp me!" roep ik nog snel waarna ik mijn tong uitsteek en Niall en Lou hem a, naar het zwembad vervoeren. Ik wil nog wat roepen, maar voor ik het weet lig ik in het zwembad. Als ik bovenkom zie ik alleen maar 'mij en Liam uitlachende'-hoofden. En dan staat er Harry, altijd zo lief en bezorgt, met twee handdoeken aan de kant te wachten, en twee koppen thee. Ik klim het zwembad met hulo van Harry uit, hij glimlacht naar me, geeft me een kusje op mijn neus en geeft me de handdoek en een van de koppen thee. Daarna helpt die Liam eruit. "Harry, jij bent echt een te goed mens voor deze wereld." beslist Lou die met de andere aan komt lopen, Niall druk aan het typen. "Oeeeehhhh, wat doet znialler daarzoooo?" zeg ik met een plagerig stemmetje waarna Niall helemaal een rood hoofd krijgt. "Niemand.." zegt die zacht en hij stopt met typen. Snel pakt Harry zijn telefoon en leest het hardop voor, terwijl die rondjes door de tuin rent met Niall acher zich aan.
"Niall: Hey schatje, hoe gaatie?" roept die lachend. "Haary, geef NU mijn telefoon terug!" protesteert Niall, maar Harry gaat gewoon vrolijk verder. "Stella zegt: Hii schat, met mij is het goed and what about u? Ik mis je xxx." roept die lachend door de tuin waardoor er van verschillende geluiden 'oeeehh'-geluiden komen en Lux achter ze aankomt rennen klappend in haar handjes. "Nialler zegt: Met mij gaat het ook goed hoor! Maar het zou nog beter zijn als ik je zou zien! I miss u to babyyy!" roept Harry grinnikend. "Harry, kappen, nu!" roept Niall bedreigend. "Kappen doe je in een booooosss!" roept Harry lachend waardoor ik grinnik. "Our little Niall: Baby, kom je morgen slapen? JONGENS ZE KOMT HIER SLAPEN!" roept Harry in een keer uit waarna we allemaal fluiten en 'oeeehh'-geluiden maken, waardoor Niall zijn kans grijpt om zijn mobiel uit Harry zijn handen te pakken. "Heuyy! Ik was nog niet uitgelezen!" roept Harry beledigt met zijn armen gekruist en een pruillipje wat er echt FREAKIN' cute uitziet. "Jammer dan, Styles! Ik krijg jou nog wel!" roept Niall terug. "Never in a million years, Horan!" roept Harry terug en hij vliegt me om de nek waardoor ik grinnik. "Ohja, en waarom dan niet, he?" vraagt Niall uitdagend. "Nee! Want ik heb Lewis aka the Tommo aka Loueh aka Louis!" roept Harry en hij geeft me een kusje op mijn haar.

***
OKAY GUYS SORRY VOOR THIS LATE UPDATE EN ZO KORT MAAR JULLIE MOETEN ME HELPEN OKAY DIT IS ECHT BELANGRIJK HET GAAT NIET OVER DIT VERHAAL OF RUZIE OFZOIETS MAAR OVER IETS SERIEUS ENGS! Okay ik leg het uit..... Ik en maaike en chimene - i've got friends yayy :) - wij fietste en we kwamen langs allemaal jongens van zo'n gehandicapte/opvang huis dinguns ya know, en toen zwaaide we en hun riepen ja kom is dus wij komen zo, gaat een van die gasten helemaal me knuffelen enzoo helemaal flow zoeken en ik kijk zo naar maaike like help me now out of this okay? okay! En toen ging die me steeds kusjes geven op me hoofd enzoo en zeggen 'ja ik heb al me hele leven op je gewacht met je mooie bruine ogen' en ik zei zo heel droog 'je kent me net anderhalf uur en ik heb groene ogen- harry matchhh ;) -' en toen was dat dus volgens chimene blijkbaar hard maar ik heb daar vrienden gemaakt en wij gaan daar elke dag nu dus heen en HIJ IS DAAR DUS OOK MAAR HIJ IS SNEL GEKWETST PLEASE HELP ME OMGGGGG *cries*.
AMD NOW DE BELANGRIJKSTE EVAAAHHH,MIK LAS VAN INSTA VIA TWITTER DIE HET VAN YAHOO HAD, DAT ELEANOR HET MISSCHIEN HEEFT 'UITGEMAAKT' KNOW WHAT I MEAN, NIET LANGER ELEANOR MAAR LARRY IS COMING OUT OMG XXXXXXXX NAOMIIIIIIIIII ( ps, als je blij wil worden moet je op youtube opzoeken: 'instabiel zei de kat kud' en 'the kitty cat dance' ik zweer ne gaat echt dood omg WAHHAAHAHH )xxxxx naomi againn

de liefde van mijn levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu