010 (let niet op de tour volgorde;)

412 20 1
                                    

Paul pov

Het is echt een goed en leuk plan van de jongens om Louis op te vrolijk, en het was nog leuk voor Harry ook! Ik pak mijn mobiel en bel Simon op "Heee Paul, zijn er problemen daar?" zegt die, "Neee juist niet, maar ik heb je hulp nodig" "Zeg het maar"
******
Als ik Simon het hele plan heb uitgelegd, zou hij het gaan regelen dat de fans het allemaal wisten, twitter accounts, instagram enzoo, en tegelijk ook zorgen dat het allemaal geheim bleef voor Louis en Harry, wat waarschijnlijk toch niet zo moeilijk was, aangezien die twee het op dit moment drukker hebben met elkaar dat met instagram, snapchat, twitter dat soort dingen.
Als alles is opgeruimt enzoo ga ik ook maar is naar het hotel toe, er moeten nog genoeg dingen geregeld worden.. ;)

Harry pov

Als ik de volgende ochtend wakker word, met Louis in mijn armen, kijk ik naar hem, ahh, wat is die toch schattig als die slaapt, ik ben ook zo blij dat ik hem, dé Harold Styles, de mijne kan noemen. Ik stap voorzichtig uit bed en ga maar vast douchen, straks maakte ik hem nog wakker. Als ik klaar ben met douchen kleed ik me aan, en ga maar vast naar beneden, waar ik Niall, Liam en Zayn al aantref, ze kijken op, "Slaapt Louis nog?" vraagt Niall, "Jaa ik maakte hem maar niet wakker, dat vind ik zielig" zeg ik, "Maar dan nu.. Ik heb honger, wie nog meer?" en ik lach als Niall zijn hand als eerste op steekt en als een gek begint te schreeuwen, daardoor gaan we met ze allen lachen en daarna steekt de rest ook zijn hand op. "Nou mooizo is dat dan, want chef Styles is gearriveerd" grinnik ik. "Ik neem aan dat iedereen wel pannekoeken met stroop lust?" iedereen knikt hevig, ik grinnik en loop de keuken in.
Als ik klaar ben loop ik met 5 borden de eetkamer binnen, vol met pannekoeken en stroop. "Niall, wachten op Louis." zeg ik als ik hem al zie kijken, en net op dat moment komt Louis binnen. "JA HIJ IS ER" roept Niall en pakt wen bord, "Honger?" grinnikt Louis, waarna we allemaal een bord pakken en beginnen met eten.
Iedereen was klaar met eten en is nu douchen enzoo, ik had mijn tanden al gepoetst. Ik zit wat te zappen als Sophia binnen komt lopen. "Hii Harry" zegt ze en komt naast me zitten, "Hii" en ik zet de tv uit, "Wil je thee?" ik knik en ze loopt naar de keuken.
Als Sophia tegenover me gaat zitten kijkt ze me met een serieuse blik aan waardoor ik in de lach schiet. "Wat is de grap?" vraagt ze, "Je had jezelf eens moeten zien joh!" lach ik nog steed. "Ik denk gewoon" "Starend naar mij? Het spijt me Sophia, jij en ik zijn allebei al bezet!" en ik doe alsof het een werelddrama is, waarna zij gaat lachen.
"Maar Harry, nu even serieus?" vraagt ze en ik knik, "Weten je moeder en Gemma al van Louis? Je weet dat ze bij het volgende concert komen he?" ojaa, Gemma en men moeder komen bij het volgende concert! En gelijk krijg ik een glimlach op mijn gezicht, "Ik moet ze gelijk bellen!" "Zal ik dan maar even weggaan?" maar ik schud mijn hoofd, "Straks worden ze boos" zeg ik terwijl ik Gemma's nummer intoets en de telefoon als die overgaat op luidspreker zet, "HAARRYYYY" hoor je haar ineens roepen als ze op heeft genomen, "GEEEMMAAAA" roep ik terug op dezelfde toon. "Hoe gaat het met de tour? Het moet natuurlijk wel goed zijn als we komen he?" grinnikt ze, "Het gaat super, ik moet je alleen een dingetje vertellen.." "You can tell me everything!" "Okay nou, ik en Louis, zijn, zegmaar wij.. emhh ik, ehh Louis, wij emh eh-" "Harry Edward Styles is dit wat ik denk wat het is?!" "Jaa" zucht ik omdat ze mijn hele naam gebruikt, maar veel tijd om te denken heb ik niet want aan de andere kant gilt al iemand super hard, "Zo he, die is er wel blij mee denk ik!" zegt Sophia, en Liam rent binnen, "Wat is er? Brand? Een spin? Wat?" "Dat is Gemma die blij is met Harry en Louis samen" grinnikt Sophia, waarna Liam grinnikend wegloopt, "MAAAAAM?!" roept Gemma, maar die stond al naast haar, door het gillen. "HARRY HEEFT MET LOUIS!" gilt ze nóg harder. "Wat? Echt? Agh wat schattig! Sinds wanneer?" zegt ze. "Sinds eergisteren, enne Gemma, je maakte mensen bang met je gegil!" lach ik, en ik moet gaan we gaan zo met ze allen de stad in! Doeeeeei" "Doeeeeeei" doet Gemma me na en ik zucht en hang op.

Als iedereen klaar is met douchen enzo is het tijd om te gaan, we zouden wat rondlopen, dingen bekijken, en in de avond ergens gaan eten. "Doeii totzoo, en veel plezier!" roepen Perrie en Sophia, het is wel anders zonder Eleanor, veel rustiger, stiller, maar ze was ook wel een beetje druk, ze verdient het eigenlijk niet, ik weet wel dat Louis het zelf ook wilde, en dat we nu samen zijn, maar toch.. Het voelt zo, zo vervelend, alsof het mijn schuld is, dat voelt niet goed en- "Joehoeee" hoor ik ineens en zie een hand voor mijn gezicht zwaaien, "Harry, staren is onbeleefd, wat moet Louis nou wel niet denken he?" zegt Zayn met een grijns op zijn gezicht. "Nou, hij moet er eigenlijk van denken dat die zo knap en leuk en lief is dat je niet kan ophouden met naar hem te staren!" ik knipoog naar hem en hij begint te blozen, waarna we alle 5 moeten lachen, en op dat moment stopt ook de auto en mogen we (natuurlijk weer onder begeleiding van 3 beveiligers) de auto uit, we kijken wat rond tot we Niall horen schreeuwen en we kijken hem meteen aan "JONGENS?! DAAR GAAN WE STRAKS ETEN" en hij springt en wijst naar een restaurant, natuurlijk, Nando's, we knikken allemaal instemmend en lopen dan weer verder. "OMG ONE DIRECTION!" horen we ineens een paar meiden roepen. "Kom mee!" roepen de beveiligers en zet trekken ons een winkeltje in, "Doe allemaal je beani en zonnebril weer goed!" zegt een van hun "Ehh.." zegt Liam, en we kijken hem vragend aan, "Beseffen we dat we in een winkel zijn? Een ehh, One Direction Fanshop?" en dan beseffen we pas dat we elk moment besprongen kunnen worden, "Laten we maar gaan eten en dan chillen in het hotel ofzoo okay?" stelt Niall voor en welopen Nando's in, waarna Niall gelijk een hele grote glimlach krijgt. We bestellen eerst allemaal wat drinken, gewoon allemaal cola, en dan wachten we op ons eten. "Hebben jullie nou eigenlijk al gezoent?" vraagt Zayn ineens, en alle aandacht is op ons gericht, waardoor we ook allebei moeten blozen. Maar gelukkig komt ons eten al, en natuurlijk vliegt Niall bijna de ober aan die alleen maar moet lachen, man, hij heeft echt een eetverslaving ofzoiets. Als we allemaal ons eten hebben en Louis en ik opgelucht zijn dat ze het niet meer over dat zoenen hadden, begint Zayn er weer over. "Nou? Hebben jullie al gezoent?" vraagt die en beweegt zijn wenkbrauwen heen en weer. "Neee is dat dan erg?" zeg ik, "Nee hoor, maar dat komt nog wel.." zegt Perrie waarna we haar allebei vragend aankijken, maar zezegt er niks meer over. Okay..?

de liefde van mijn levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu