Niall pov
ohh kut, waarom moest nou net Harry binnenkomen, waarom niet Zayn, Liam, Perrie, Sophia, Elea- neee wacht Eleanor ook niet ohh kut wat nu..? "nou bro wat is er, je kan me alles vertellen ik ben je beste vriend" zegt Harry "je kan me vertrouwen dat weetje" zegt die ook. "ehh emhh" zeg ik "Louis voelde zich niet zo lekker en hij vroeg zich af of wij iets tegen buikgriep hebben, we moeten morgen natuurlijk wel fit zijn voor het concert.." ik kijk Louis aan die me een 'dankjevoorjehulp'-blik geeft en kijk naar Harry die een 'wtfisdit'-heeft "okee..? ik heb denk wel wat" zegt Harry en hij loopt naar en kastje, "hier" zegt die en geeft Louis een doosje en een kruik, "leg de kruik zo op je buik en neem vanavond voor je gaat slapen en morgenochtend er eentje hiervan"
Louis pov
okee nu moest ik nepziek zijn?maar dan huil ik nooit, ik zag Harry ook al kijken zovan whatthehell is happened here? maar hij was zo lief, hij gaf me een kruik en die doosje *klopklopgeluid* "jaa binnen" zeg ik, en daar komt Harry binnen lopen "hee" zegt die, ooooh kut waarom moet hij nou weer binnen komen:(, "heee" zeg ik, "wat was er net?"vraagt die, "beetje de griep denk ik" maar hij gelooft me niet, ik ken hem te goed, die blik, hij weet het gewoon als ik lieg, hij is niks voor niks mijn beste vriend, toch? "Louis nu eerlijk, ik zie het aan je, je bent niet ziek en-, huh Louis wat is er?" er rolt weer een traan langs mijn wang maar ik veeg hem snel weg en Harry praat weer verder: "Louis William Tomlinson ik wil nu weten wat er hier allemaal aan de hand is?!"
Harry pov
ohneee Louis huilt er is vast iets heel ergs mis, wat moet ik doen, ik moet iets doen, en ik zeg: "Louis William Tomlinson ik wil nu weten wat er hier allemaal aan de hand is?!" maar hij antwoord niet en ik ga naast hem zitten "ey bro, je kan me alles zeggen, echt alles, ookal gaat het om een horrordokteralienman die tafels vermoord" en daardoor gaat Louis wel weer een beetje lachen, jaa, we zijn beste vrienden, we weten wel hoe we elkaar weer moeten lachen:)! "ik zeg het je wel" zucht Louis, "maar.. niet nu okee?niet boos worden?" "neee tuurlijk niet, het is jou ding en als jij er nog even mee wil wachten dan moet je dat doen" terwijl ik hem een knuffel geef, maar wat ik denk is heel anders: okee er is echt wel iets aan de hand en ik ga erachter komen en nog wel vóór het einde van de tour! "ey ik ga ff douchen en daarna weer naar beneden, kom je dan ook?" vraag ik "jaa sure" zegt die en ik loop naar mijn kamer waar Niall nog is.
Louis pov
oh god Harry knuffelt me, hij is gewoon zo, zo, ik weet niet of die woorden daarvoor wel bestaan, hij vraagt nog of ik zo als die klaar is met douchen nog naar beneden kom en natuurlijk zeg ik jaa, het is nog maar half 8 en ik ga maar alvast naar Eleanor beneden.
Niall pov
Harry komt weer binnen met zijn 'donttalktomeimthinking'-hoofd, hij vraagt: "ey weet jij wat er met Louis is, hij doet zo raar de laatste tijd?" "nehh geen idee, waarom eigenlijk?" zeg ik "nou, hij doet zo raar, eet soms niet, sinds ik heb gezegd dat ik ook op jongens val doet echt weird! ik snap het gewoon niet meer, hij zegt het ook niet enne omdat jij degene bent naast mij tegen wie die alles zegt, weet jij het dus! so tell it me Horan!" "ehh Harry?" "jaa?" zegt die "nou sinds wanneer val jij op jongens?!" "oh ehh jaa zweer even dat je het tegen nobody zegt?pleaseeee?" "ik Nialler James Horan zweer dat ik dit tegen nobody zeg!" zeg ik met een hand op me hart en met me beste serieuse face wat ik nu kan want ik schiet al in de lach, en Harry blijkbaar ook "haha okee maareh ging jij mij niet nog even zeggen wat er met Louis is?" vraagt die weer verder "Harry ik beloof je dat je er snel genoeg achterkomt" "jaa maar ik wil het NU weten dus jij gaat het me daarom ook NU vertellen!" zeg die, "maar dat kan ik niet, het was een belofte!" "okee okee rustig maar, maar ik kom er nog wel is achter, superspion Harold word geboren:)!" "nou superspion Harold veel succes!" "superpion Harold dankt u, en vertrekt weer!" en Harry rent de badkamer in om te douchen, wat een sukkeltje is het ook, maar wel grappig, en nu een plan bedenken om Louis te helpen! en ik loop naar beneden.
JE LEEST
de liefde van mijn leven
Roman pour Adolescentsone direction, iedereen kent ze wel, larry stylinson, dat kent iedereen ook. maar wat als op een tour louis het ineens uitmaakt met eleanor? wat als hij heel vreemd gaat doen tegen zijn beste vriend? zou het dan toch waar zijn, iets van het hele lar...