018

294 15 0
                                    

Louis pov

We zaten al in de taxi, want tsjaa, mijn auto kunnen we niet zovan pafpoefbam hierheen halen, zou wel cool zijn.. :) "Maar, nu ecen serieus!" zegt Eleanor en ze kijkt me 'serieus' aan, ze kan elk moment in de lach schieten!, "als jullie gaan trouwen, word ik jullie bruidsmeisje!" "Hmmm, mevrouw Calder, kan u die druk wel aan..?" vraag ik met net zo'n gezicht als zij, terwijl ik doe alsof ik over een sikje aai, "Nou, meneer Stylinson, ik hoop van wel, ik had namelijk een soort van fake relatie ding met 1 van de twee!" zegt ze, maar nog geen 3 seconden later liggen we plat van het lachen!
Ondertussen is Eleanor weer thuis en ben ik bij Harry zijn huis, bijna.. Bíjna had die de ring ontdekt..! Harry is nu nog eventjes wat halen in de supermarkt, dus dit is mijn kans! "Hee Anne, hee Gemma!" Ze zitten op de bank, "M-mag ik iets vragen..?" vraag ik en ze kijken allebei op. "Maar natuurlijk jongen! Je mag alles vragen!" zegt Anne, had ik maar zo'n lieve moeder! "Maar jullie moeten beloven het niet tegen Harry te zeggen!" zeg ik, ze beloven het allebei, okay Tomlinson, daar gaat die dan! "Ik, ehh, i-ik.. Ach, waarom doe ik toch ook zo moeilijk..?" begin ik, Anne en Gemma kijken me alleen maar verwachtingsvol aan, ik hoef niet moeilijk te doen dus pak ik maar gewoon het doosje met de ring erin en geef het aan ze.. Straks willen ze dit niet..! Ze openen het doosje en Gemma's ogen worden groot en ze begint te gillen en krijgt een glimlach van oor tot oor, Anne's ogen worden ook groot, "Louis.." zegt ze, "J-je wijst het toch n-nie-niet af..?" vraag ik met tranen die al over mijn wangen stromen bij het idee alleen al.. "N-neee! Natuurlijk niet! D-dit is zo, zo geweldig! Elke moeder w-wil zo een goede j-jongen voor zijn z-zoon dat die ee-eerst nog om toestemming g-gaat vragen!" zegt ze met tranen in haar ogen, "Gemma, als we gaan trouwen.. Word jij onze getuige, okay?" Ze geeft een gilletje en omhelst me, dan hoor ik de deur opengaan en Harry loopt de gang in, snel pak ik het doosje en stop het weer in mijn zak, "Ik vraag het bij de 'special' overmorgen!" zeg ik nog, Gemma begint te glunderen en Anne krijgt tranen in haar ogen van gelukkigheid, dan loop ik naar de gang om Harry met een lange kus te begroeten. Dan lopen we de woonkamer in om vervolgens op de bank te gaan zitten, ik gebaar nog even snel dat ze hun mond erover moeten houden en praat dan nog wat met Harry. Over wat ik en Eleanor van,iddag hadden gedaan, over de ketting maar NIKS over de ring! Ik kan nu al niet wachten!
Na het eten kondig ik aan dat ik nog even naar de andere ga, dus zit ik nu in de auto onderweg naar Zayn's huis, ze gingen daar allemaal slapen.
"Louis!" Word ik enthousiast begroet door Zayn, Liam en Niall. "Nou, wat was het grootse nieuws..?" vraagt Liam gelijk, "Zeg het tegen niemand! En vooral niet tegen Harry! Jullie moeten me er wel mee helpen!" zeg ik en ik kijk ze streng aan, ze beloven het dus is het mijn beurt weer om te praten, "Ik ga Harry een.. Een aanzoek doen!" zeg ik en laat de ring zien, ze springen op en omhelzen me, "Dat is geweldig! Wanneer?!" vraagt Niall, "Bij die special denk ik, daarom moeten jullie me ook helpen.. Ik wil het doen als we op het podium staan, ik wil geen geheimen meer voor onze fans, Eleanor weet het ook al, zij hielp me met de ring uitzoeken, ik wil geen geheim huwelijk!" zeg ik, ze knikken instemmend, "Wat is je plan, want ik weet niet hoe het met deze 2 hierzo zit, maar ik doe mee!" zegt Liam waarna de andere ook aankondigde dat ze meedoen. "Nou, dit was mijn plan, maar we hebben wel de hulp van Paul nodig.." begin ik, "We laten iedereen een dingetje -maakt niet uit wat- omhoog houden met een bepaalde tekst, hun lievelings stukje uit 1 van onze liedjes bijvoorbeeld ofzoiets, dan stoppen we al de muziek, ik bedoel dat we dan stoppen met zingen maar niet midden in een liedje, gewoon aan het einde van eentje ofzoiets! Dan ga ik op mijn knieën voor hem!" zeg ik enthousiast, "Goed plan! Maar.. Hoe gaan we Paul zover krijgen..?" vraagt Niall, "Nou het hoeft niet perse Paul te zijn, vanmiddag met dat gesprek weetjewel, zag ik dat Simon helemaal geen problemen had met Larry!" zeg ik, "Zullen we hem bellen dan?" stelt Zayn voor, we knikken instemmend, de telefoon gaat vier keer over maar dan neemt Simon op, "Hii guys, wat is er?" zegt die, "Simon, we hebben je hulp nodig!" zeg ik..
We hebben het hele plan uitgelegd, dus zitten we nu met een glas cola en een bak chips op de bank, het zou na 'They Dont Know Anout Us' gebeuren, en het achtergrondiedje zou 'Happily' zijn, dat is wat ik bedoel te zeggen tegen Harry! 'So come on baby be with me so happily', dat is het gewoon, maar dan op de.. Noujaa, aanzoek manier..? Ik zou zeggen dat ik 'naar de wc moet' maar ga dan eigenlijk een pak aandoen, de rest is denk ik wel logisch!
"Jongens ik ga maar weer is naar huis! Harry wacht nu ook nog!" zeg ik en maak aanstalten om weg te gaan, we nemen afscheid en ik ga naar mijn auto. Ik kan alleen niet stilzitten, ik kan gewoon niet wachten?!
"Hii, Louis is baaaaaack!" zeg ik vrolijk en ik word ook vrolijk teruggegroet door Gemma en Anne, "Hee! Waar is hazz?" vraag ik, maar verder kom ik niet want ineens springt die op mijn rug en roept "Louehhhhhh!" Ik barst in lachen uit en we vallen op de grond, noujaa, dan maar op de grond zoenen! Dus zo liggen we dan als 2 kleine sukkeltjes op de grond te zoenen. Alleen had Gemma het niet door dus die struikeld over ons, Harry en ik wisselen een blik en knikken dan, "Jongens.. Wat gaan jullie doe-" zegt Gemma, maar verder komt ze niet want wij springen bovenop haar en beginnen haar te kietelen, ze giert het uit van het lachen en Anne zegt: "Soms zijn jullie echt nog kleine kinderen!" En ze knipoogt naar ons, dan loopt ze naar de keuken om thee te zetten.
Een half uurtje later zitten we allemaal op de bank met een lekkere kop warme thee, "Waarom moest je eigenlijk net naar de jongens?" vraagt Harry ineens, kutt.. "Omdat.. Eh, ik moest nog wat vragen voor die special.." probeer ik maar, "Simon vroeg of ik en Liam morgen even iets wilde ophalen, maar we wisten niet precies wat.." Jaa, we moesten morgen wel wat halen jaa, mijn pak, die hing nog in het huis bij mijn zusjes, ik had ze alles gezegt. Het werd live uitgezonden dus ze hadden beloofd te kijken!
Nog een uurtje later gaan we allemaal naar boven om dan te gaan slapen, Harry en ik checken Twitter nog even en gaan dan maar slapen, ik moest morgen om 10.00AM klaar staan, en het was al 12.37AM!! "Truste hazzabear.." murmel ik, "Truste boobear!" zegt die terug, en zo vallen we in elkaars armen in slaap, ik als de gelukkigste ter wereld, ik heb het liefste vriendje ooit!

de liefde van mijn levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu