Louis pov
Nadat we nog heel veel plezier -en wraak-acties tegen elkaar- hebben gehad zijn we nu onderweg naar huis. "Jongens ik heb honger, kunnen we niet ergens eventjes snel wat gaan eten? Pleaseeeeeee?" zeurt Niall, maar ik moet toegeven dat ik ook toch wel honger begin te krijgen. "Hmm, ja dat vind ik ook wel een goed idee Ni." zeg ik daarom ook, de andere knikken ook instemmend. Dus als we even later de KFC tegen komen gaan we daar ook wat eten. Gelukkig is het niet zo druk want anders waren we nu al half dood. Maar het is toch etenstijd en deze tent staat langs een snelweg, no way dat hier nu tieners komen! Als we allemaal besteld hebben en het eten er ook is word Harry ineens gebeld, hij geeft gelijk met tranen in zijn ogen de telefoon aan mij. Oh daarom, Paul. "I-ik wil even nie-niet met hem p-praten.." zegt die zachtjes. Ik knik en neem de telefoon op. "Met Louis Tomlinson" zeg ik. "Louis, waar is Harry?" "Ook goedenavond." zeg ik droog. "Harry is niet beschikbaar, hij heeft toch geen geheimen voor mij dus zeg maar gerust wat je wilt." zeg ik, een beetje geïriteerd. "Hmm, okay. Ik wou even vragen waar die vandaag bleef? Hij zou met Lily naar de dierentuin gaan. Ze stond om èèn uur klaar voor jullie deur, maar er was niemand. Ik had papparazi geregeld en die stonden er, maar voor níks dus!" zegt die, nu ook geïriteerd. "Ik weet niet óf je het al had gemerkt, maar hij WIL het niet meer, je maakt hem kapot! Zie je dat dan echt niet?!" Nu word ik boos, hij komt niét aan míjn Harry, NEVER! "Luister Louis, het spijt me maar het zal toch echt moeten.. Ik zeg niet dat het moet, Simon zegt dat niet, maar de rest van het managment.." zegt die, nog steeds geïriteerd. "Ja, maar Simon is teminste BLIJ voor ons!" "Het spijt me, maar morgen is Lily er, Katie ook, als ik hem was zou ik er maar zijn. Om èèn uur, precies!" Tranen komen in mijn ogen, ik breek het gesprek af. Ik pak mijn eten en doe het weer in het tasje. "Kom mee jongens, we gaan naar huis." Meer zeg ik niet, de rest pakt ook zijn eten en volgt me, terwijl Liam Harry nog troost.
We zijn eindelijk thuis, niks heb ik gezegt, ik heb alleen maar gehuild terwijl ik reed. Ze keken me bezorgd aan, probeerde me te troosten, maar het hielp niet.. Het managment wilde Harry van me afpakken ofzo, waren ze jaloers ofzoiets?! Ja dat is het vast! Ze zijn jaloers, jaloers op ons geluk! "L-lou, praat alsjebl-blieft.." Harry smeekt het me haast, met zijn vijven kijken ze me verwachtingsvol aan. Ik zucht, het moest toch ooit.. "Z-ze is er mor-morgen.. D-dat wij-wijf, Ka-katie is e-er oo-ook.." snik ik. Harry kijkt me ongelovig aan, maar dan stort die zich huilend in mijn armen. De andere komen er ook bij en zo belanden we met zijn allen in een groopshug. "Hazz.." Ik kijk hem met waterige ogen aan, hij knikt en kijkt mij ook aan. "Beloof me, dat je nooit, maar dan ook nooit, iets met dat meisje krijgt..?" vraag ik hem. Hij trekt me in een stevige knuffel, steviger dan ooit, maar ik knuffel hem wel terug. "Nooit!" zegt die, huilend, zo heb ik hem nog nooit gehoord of gezien.. Het doet me pijn..
Na een uurtje nog wat te hebben gedronken en tv gekeken te hebben word ik wel moe. "Ey jongens, ik ga zo wel slapen.." zeg ik gapend. Harry knikt. "Ja ik ook.." Zijn stem klinkt zacht, hij heeft nog niks gezegt.. Godverdomme ik word pas weer gelukkig als hij dat ook is! "Hee jongens, wat hebben ze geflikt?!" zegt Zayn wijzend naar de tv. Er verschijnen foto's van Harry en die Lily ofzoiets.
'Is het waar? Het managment zei ons van wel! We feliciteren Harry Styles en zijn, nu dus verloofde, Lily Jones! Sommige Directioners zijn hier alleen niet erg blij mee, dat zijn de Larry-shippers ( A/N: ik be like xD ). We hopen dat ze het leuk gaan krijgen en gelukkig worden samen! De trouwlocatie is nog niet bekend, maar de datum wel! Het word misschien wel een livestream dus maak maar een gaatje vrij hiervoor op 13 November!'
Dat is wat de nieuwslezeres enthousiast zegt. "Nee, nee! D-dit deden ze niet! D-da-dat durven ze niet!" schreeuw ik tegen de tv, ookal hoor die het niet. Ik ren naar buiten, het boeit me niet dat ik op mijn sokken nergens heen ren en dat het ijskoud is terwijl ik hier in een T-Shirtje zit. Het kan me allemaal geen ene flikker meer schelen.. Simon, ik moèt Simon bellen, NU! Hij kan dit rechtzetten, dat doet die wel! "S-simon?" Na drie keer bellen nam die eindelijk op. "Louis, wat is er zo laat nog..?" vraagt die met een slaperige stem. "Dat kan ik beter aan jou vragen! WAAROM werd er net uitgezonden dat Harry en Lily zullen gaan trouwen, dat er een livestream zal zijn, dat het op 13 'fucking' November is?!" Huilend laat ik me in het gras vallen, het heeft toch geen zin meer.. "Louis, rustig nou! Vertel me rustig aan wat er is gebeurt." zegt die rustig, hoe kan die gast zo rustig blijven?! "W-we keken ne-net tv, en z-ze zei-zeiden dat Ha-harry e-en d-die Lily zu-zullen ga-gaan trou-trouwen.. Op 13 No-november.." snik ik, Simon vloekt zachtjes. "Ik had ze nog zo gezegt dat niet te doen.." mompelt die. Hij wist ervan?! Hij wist er gewoon van en hij deed er niks aan?! "Jij wist hiervan.. Jij wist hiervan en je deed er niks aan?" Mijn verdrietigheid is weg, nu werd ik langzaam boos.. "JIJ WIST HIER GEWOON VAN EN JE DEED ER NIKS AAN?!" schreeuw ik door de telefoon, ik laat me weer op de grond zakken. Ik trek mijn knieën naar mijn kin. "Louis laat het me uitleggen.." begint die, "Ze wilde dit doen, ik had gezegt dat ze dat maar beter niet konden doen, ze vroegen waarom en ik zei toen dat jullie zouden trouwen. Ze vroegen welke datum, ik zei natuurlijk 13 November, ze leken zo blij voor jullie! En nu.. Nu dit, ze zouden het niet doen! Louis, ga naar het huis, ik kom er nú aan!" "Okay, tot zo" zeg ik en ik verbreek de verbinding. Al huilend loop ik naar het huis, ik lijk wel een emo ofzoiets, handen in mijn zakken, naar de grond kijkend.
Als ik er ben zie ik dat de auto van Gemma en Anne er ook staat, een fiets en de auto van Simon, liep ik toch langzamer dan ik dacht. Maar.. Van zou die fiets zijn? Achjoh, dat zien we zo wel.. "Lou..?" Hoor ik Harry zijn zachte en verdrietige stem. Ik loop naar binnen en daar zitten ze allemaal, Niall, Harry, Liam, Zayn, Simon, Gemma en Anne, en daar, in het kleinste plekje wat er nog over is, daar zit.. Charlotte.. "Hii Louis, Harry belde me.." zegt ze, ik knik en ga naast Harry zitten. "Jongens, het spijt me echt zó erg, ik ga dit nu meteen rechtzetten! Ik hoop voor het managment datzedit niet meer durven te doen!" zegt Simon en hij pakt zijn telefoon. Hij zet hem op de speaker en we wachten af tot er word opgenomen. "Hallo, met Show Nieuws ( A/N: ik kon even geen andere verzinnen laat mij xD )." zegt een vrouw, "Dit is Simon Cowell, ik zit hier met One Direction en wij zouden het graag even willen hebben over dat gebeuren van trouwen." zegt Simon, al walgend van de kak-stem van de vrouw, die inderdaad echt zwaar irritant is! "Wilt u dit in de uitzending die nu bezig is doen? Dan kunnen we u nu meteen live zetten?" stelt ze voor, met zijn allen knikken we en worden we live gezet. Nadat ze ons geïntroduceerd hebben begint Simon te praten. "Wij wilden het graag hebben over Lily en Harry, die, volgens iedereen die dat wilt geloven, zullen gaan trouwen." Hij knikt naar ons. "Wij gaan niet trouwen" zegt Harry zacht. Ik knijp in zijn hand, hij kijkt naar mij, geeft me een snelle kus op mijn wang en zucht een keer diep. "Ik ga wel trouwen met iemand anders.. Namelijk met Louis, hij is mijn verloofde.." zegt die. "We kunnen er een livestream voor doen, nu." zegt Simon zacht zodat de vrouw het niet hoort. Wij knikken, hij haalt zijn hand van de telefoon af en knikt. "Er komt nu een livestream, ga op twitter naar @onedirection voor de link, je zal heel even moeten wachten voor die online komt want de camera moet nog worden neergezet." zegt die, we bedanken ze nog en zeggen dan doei ofzoiets. Terwijl Anne en Gemma de camera neerzetten, ga ik naar Charlotte. "Hoe kon je wegkomen..?" vraag ik, "En waarom kwam je?" "Ik zag het op de tv, ik zei dat ik nog wat was vergeten.. Ik ken jou, je bent kapot als je dat soort dingen hoort!" zegt ze, ik knuffel haar. "Dat is waarom ik van je hou.." zeg ik, we zitten nog vijf minuten zo tot ik word geroepen door Niall, de livestream zal beginnen. Ik pak Harry zijn hand vast. "Ik hou van je.." zeg ik zacht. "En ik hou van jou.." zegt die zacht terug waarna we in een liefdevolle zoen belanden. Niall kucht, "Emh ehh, jongens, we zijn live.." zegt die. "Maar ze weten het nu toch.." zeur ik, hij zucht maar besteed er geen aandacht meer aan. "Hii guys! Leuk dat jullie kijken naar deze livestream!" begint Liam. "Als jullie vragen hebben zet hem dan in de comments beneden, een paar ervan zullen we beantwoorden!" gaat Zayn enthousiast verder. Gelijk verschijnen er duizenden vragen op het computerscherm wat naast ons staat. Liam gaat naar de computer en kiest er een uit. "Louisexemma zegt: 'OMG LARRY, maar waar zijn de ringen:('" zegt Liam, "Tsja, vraag dat maar aan die twee!" Niall wijst lachend naar ons. "Nou, dat is heel erg simpel en gemakkelijk!" begint Harry. "Die hebben we hier.." ga ik verder, tegelijk halen we de kettingen met de ringen eraan onder onze shirts vandaan, ik pak die van Harry en doe hem bij hem om. Hij pakt die van mij en doet hem bij mij om. Glimlachend kijk ik hem aan en geeft hij me een kusje op mijn mondhoek. "En dan nu de volgende vraag!" grinnik ik en ik loop naar de computer. Ik lach en kijk naar Niall. "Carrotsarecool zegt: 'wie is die nieuwe girl van Niall?'" zeg ik wat me een verbietigende blik van Niall opleverd. "Dat is Stella! Ik ontmoette haar.. Tsjaa, toen ik zo'n lompe sukkel was en tegen haar aan botste.." zegt die blozend en kijkend naar de grond, gelijk komen er in de reactie's allemaal shipnamen als: 'Stiall' en 'Nilla' wat mij en de andere doet lachen, en waar Niall alleen maar van moet blozen hahah! Dan loopt Harry naar de computer om een vraag te beantwoorden. "Deze is van JTomlinson: 'deze is voor Louis'" staat er dus blijkbaar, "'waarom loog je tegen je bloedeigen moeder? En waarom is Charlotte daar, denk je nou echt dat ik zó dom ben?!'" Leest die op. "Sluit de livestream.." zeg ik zacht, volgens mij ben ik lijkbleek en staar ik alleen maar voor me uit. Mijn ogen vullen zich met tranen, niet van verdriet, maar van pure woede. "Sluit. De. Livestream!" zeg ik nu, harder dan daarnet. "Sorry jongens, maar we moeten stoppen." zegt Liam, hij zwaait nog en dan sluiten we af. "Charlotte, ik denk dat je maar naar huis moet gaan, voordat je moeder hem helemaal flipt.." zegt Harry, ze knikt voorzichtig, geeft me nog een snelle knuffel en gaat dan weg, ik hoor de deur alleen niet, maar dat zal wel.. "I-ik ga slapen.." zeg ik zacht en ik loop naar boven. Snel doe ik mijn shirt uit en verwissel ik mijn broek met een joggingsbroek. Dan duik ik mijn bed in, waarom verpest ze nou mijn hele leven gelijk weer?!Harry pov
Het was zijn moeder, wedden?! Charlotte ging alleen niet écht naar huis, dat zou teveel opvallen, en ik moest nog wat met haar bespreken.. "I-ik ga slapen.." zegt Louis zacht en hij loopt naar boven. "Ik kom eraan, nog even helpen met opruimen.." zeg ik tegen hem, maar ik weet niet of die het merkte.
Als het allemaal is opgeruimd loop ik naar de gang, waar Charlotte nog steeds op me stond te wachten. "Poepoe, eindelijk.." zucht ze. "Sorry, maar dit is belangrijk, zijn jullie vaak alleen thuis..?" vraag ik haar waarna ze knikt. "Ja, de hele dag door. Ze komt alleen maar voor het eten en is dan wel weer weg.." zegt ze zacht en kijkend naar de grond. "Okay, morgen haal ik je om drie uur op bij je huis.. We gaan de jurken halen enzo, zorg dat al je zusjes er zijn okay? Gemma komt ook mee.." zeg ik nog zacht, ze knikt en gaat dan weg. Ik loop naar boven naar de kamer van Louis, waar die niet is. Dan loop ik naar mijn eigen kamer, waar die vredig met nog natte wangen van de tranen lief ligt te slapen.***
OMFG SORRY GUYS MAAR IK HAD EEN PROBLEEMPJE EN HET WAS ECHT ZO FREAKIN KUT EN NU HUIL IK BIJNA VAN BLIJHEID EN NIET BLIJHEID IK KEG HET UIT: ik heb lelijke uitgeoeihaar dus ik wou het verf eruit halen, het werkte niet maar ik moest het wel twee uur wassen tot het weer normaal rook.. En toen vanmiddag had ik NO INSPIRATIE EN NU KOMT HET JANK GEDEELTE ARE YOU READY?!MIJN VADER MOET MISSCHIEN HEEEEL ERG MISSCHIEN SUPER ERG MISSCHIEN BIJ OTRA IN BELGIE WERKEN ALS BEVEILIGER WANT DAT IS DIE EN DAN IS HET PERSOONSBEVEILIGEM EN DAN MOET DIE DUS HARRY, LOUIS, LIAM ZAYN EN NIALL BEVEILIGEN EN IK MAG DAN MEE EN IK ONTMOET ZE DAN EN IK GA DOOD DAN EN IK HOOP ZOOOOOO FUCKING ERG DAT HET ECHT ZO IS OMG MAAR IK MAG NOG NIET TE BLIJ ZIJN OMDAT HET MAAR MISSCHIEN IS MAAR DAT BEN IK WEL IK JANK OKAY OMG XXXXX MORGEN WEER EEN HOOFDSTUK xxxxx jankende naomi
JE LEEST
de liefde van mijn leven
Ficção Adolescenteone direction, iedereen kent ze wel, larry stylinson, dat kent iedereen ook. maar wat als op een tour louis het ineens uitmaakt met eleanor? wat als hij heel vreemd gaat doen tegen zijn beste vriend? zou het dan toch waar zijn, iets van het hele lar...