033

193 12 0
                                    

Harry pov

"HALLY HALLY HALLY!" roept iemand die op ons bed springt. Ik open snel mijn ogen omdat ik schrik, en zie dat het Lux is. "Lux!" Ik neem haar in mijn armen en geef haar een kusje op haar wang. Met Lux in mijn armen loop ik naar beneden waar ik iedereen op de bank aantref. "Goodmorning!" roepen ze allemaal enthousiast. "Goodmorning!" zeg ik enthousiast terug waarna ik ze vragend aankijk. "Wat doet Lux hier?" "We passen op haar! Dat had Lou ons gevraagt" roept Niall enthousiast. "Ohja leuk, maar zorg dan dat ze de volgende keer nièt op mijn bed springt.." zeg ik en ik kijk Niall aan. "He! Kijk mij niet aan! Louis gaf toestemming!" verdedigt die zichzelf wijzend naar Louis opspringt. "Nietes! Het was jou idee!" zegt die waarna ik zucht. Ik plof naast Louis op de bank neer met Lux op mijn schoot. "Goodmorning Hazz.." zegt die zacht waarna die me zoent. "IEUWL DAT IS VIES!" gilt Niall wijzend naar ons. "DAT IS NIET GOED VOOR KLEINE KINDJES!" zegt die en snel 'bevrijd' die Lux van het zogenaamde vieze gedoe waar we nu mee bezig zijn. "Pff, moet jij zeggen! 'Oehh Stella, ohja i love you!'" Doe ik hem na waarna die me beledigt aankijkt en iedereen moet lachen. "Ik ga wafels maken, wie wil ook?" Niall staat op en we steken allemaal ons hand op. Hij gaat met Lux naar de keuken. "Louis staren is onbeleefd!" zegt Liam en ik kijk naar Louis die naar mijn buik staart. Ik had nog geen shirt aan. "Emh ja, maar zo'n lichaam hebben en dan geen shirt aan gaan trekken is gewoon illegaal!" zegt Louis wijzend naar mijn lichaam. "Dus als ik het goed begrijp is het zo, dat als ik, Liam of Niall hier shirtless gingen zitten dat je dan ook naar ons zou gaan staren?" vraagt Zayn. "Nee, Harry heeft een mooier lichaam!" zegt die trots waarna ik grinnik. "Jammer boys!" roep ik. "Wat is jammer?" vraagt Niall die met Lux in zijn ene arm en een bord wafels in zijn hand de kamer in komt lopen. "Nou, Louis staarde naar Harry." begint Liam wijzend naar Louis. "En toen zei Liam dat dat onbeleefd was." gaat Zayn verder. "En toen vroeg Zayn dat als wij hier met zijn alle shirtless gingen zitten of Louis dan ook zo naar ons zou gaan zitten kijken.." gaat Liam weer verder. "En toen zei ik: 'Nee, Harry heeft een veel mooier lichaam!'" zegt Louis. "En toen zei ik dat het jammer voor jullie is!" beeïndig ik het verhaal en Niall kijkt met een 'waar-the-fuck-gaat-dit-over-ik-trouw-met-wafels'-blik waardoor we allemaal in de lach schieten. "Nee maar serieus Harry, als je nu geen shirt gaat aandoen ga ik nog meer staren!" zegt Louis jammerend. "En wat doe jij dan als ik slaap?" "Niks" zegt die met een veelste onschuldige blik in zijn ogen. "Stiekem doet die dan gewoon alles wat die wilt met Harry!" roept Niall lachend voor de grap. "Roept dezelfde persoon die dit heel vies vond.." Ik zoen Louis. Niall haalt zijn schouders op. "Nou en" mompelt die en hij propt een wafel in zijn mond waarna ik, Louis, Zayn en Liam lachend ook allemaal een wafel pakken.
Na gegeten te hebben loop ik naar boven om me aan te kleden en te douchen. Ik kies voor een simpel wit T-Shirt met eronder een zwarte jeans met in èèn van de knieën een gat. Als ik alles klaar heb gelegt stap ik onder de douche.
Na het douchen en aankleden ga ik weer naar beneden waar iedereen - blijkbaar wist ik veel - op mij stond te wachten om met zijn alle naar de stad te gaan. We hadden allemaal onze 'vermomming' - wat bestond uit een beani en zonnebril - al op toen Lux die van Niall afpakte. "Ikke ook! Ikke ook!" schaterde ze uit en ze zette de veelste grote zonnebril en beani op haar hoofd. "Nee Lux, die zijn voor mij, maar.. Ik heb er ook nog wel een voor jou!" zegt Niall, hij doet zijn beani en zonnebril weer goed op en geeft Lux zijn reserve waar ze helemaal blij van word. "And? Are we ready to go?" vraagt Zayn terwijl die de deur opendoet en het huis uitloopt. We lopen allemaal achter hem aan, klaar voor eindelijk een middag samen, zonder gezeik..
"JA KOM HIER GAAN WE HEEN EN DAN KOPEN WE DAT!" roept Niall enthousiast als we langs de Bart Smit lopen. We kijken hem aan met zo'n blik van 'je-bent-echt-geen-twee-meer-hoor' en hij word rood. "Voor Lux, ik bedoelde voor Lux.." zegt die als die non-chalant de buggy met Lux erin de winkel in duwt. "Okay.. Zullen wij hier dan maar wachten op de kleuter en de èchte kleuter?" grinnikt Zayn, we knikken instemmend en lopen hem achterna naar een bankje. Ik zit naast Louis en hij verstrengeld onze vingers. Ik kijk hem aan en hij geeft me een kus, maar die word al snel onderbroken door iemand die wat naar ons roept wat we niet verstaan. "He homo's?! Doe dat is ergens anders, waar wij het nièt kunnen zien!" schreeuwt èèn van de twee die nu dichterbij staat waarna de andere erachteraan komt lopen. Snel kruip ik achter Louis, door dat dingetje met Bart en Bryan - ughl - was ik nog steeds bang dat mensen mij of Louis iets aan zouden doen.. Maar dat weerhield me er niet van om van hem te houden..! Op dat moment springt Zayn op. "Ik zou maar is heel snel normaal doen, als hun van elkaar willen houden, dan doen ze dat, begrepen?!" roept Zayn naar ze. Ik kijk hem dankbaar aan. "Pff, denk maar niet dat wij bang voor jullie zijn!" zegt die ene die er later bij kwam. "Dan is het zeker ook niet erg als we ze op het podium zetten als onze haters.." fluister ik in Louis' oor en hij grinnikt. "Blijkbaar niet.." zegt die lachend terug. "Wat valt er te lachen?!" vraagt degene die als eerste kwam en hij kijkt me bedreigend aan. "N-niks.." antwoord ik bang. Op dat moment komt Niall vrolijk met Lux de winkel uitgelopen, Lux heeft een afstandsbediening vast en racet met een rood race-autootje. "Hii guys, wassup?" vraagt die gelijk als die de twee jongens ziet. "Niks hoor, gewoon een praatje maken.." antwoord een van hun. Maar ik zie dat Niall het niet gelooft, aangezien ik me achter Louis verstop en hem bang aankijk. Hij draait de buggy om. "En nu wil ik de waarheid horen en snel graag!" zegt die met een boze blik in zijn ogen, zo had geen van ons hem nog nooit gezien.. Je kon de woede in zijn stem gewoon horen.. Bang voor wat ze zouden doen hielden Louis en ik onze mond, Liam daarin tegen stond kwaad op. "Meneren dachten dat ze even de homohaters konden zitten uithangen hierzo.." zegt die zacht, het is en blijft Liam.. "Oh okay, dus jullie denken dat het leuk is om voor homo uitgemaakt te worden, en niet normaal over straat te kunnen gaan zonder te kunnen laten zien dat je echt van elkaar houd..?" sist Niall, ik denk dat ik al snap waarom die Lux omdraaide. Ik kijk even naar Lux en zie dat haar/Niall's autootje op de kop ligt en dat die zo niet meer kan rijden. Ik sta op om hem weer goed neer te zetten voor haar maar ik word terug in het bankje geduwd door een van die gozers. "Oh jongen, ik had voor je gehoopt dat je dat niet voor je had gedaan.." zegt Zayn en hij loopt dreigend op hem af. Ik loop naar Lux om haar bezig te houden, ik hoefde niet eens te weten wat ze ze aan gingen doen.. "Hally!" roept ze meteen stralend en ze steekt haar armpjes uit. Ik maak het riempje van de buggy los en til haar op waarna ik de afstandsbediening van het autootje en het autootje zelf in de buggy neerleg. Ik ga op het beankje naast de buggy zitten en begin haar voor te lezen uit een van de boeken die altijd onder in de buggy liggen. Haar lievelingsboek was nijntje op de boerderij ( A/N: GE-WEL-DIG BOEK LEES HET ELKE DAG DUHH! Nee grapje gewoon op internet opzoeken lalallaalldieladadadadlalalalalalala ) dus dat was ook het boek waaruit ik haar voorlas en ze vond het geweldig. Na de eerste twee bladzijde kwam Louis naast me zitten. "Hii.." zei die zacht. "Hii" zeg ik ook zacht, vooral omdat Lux bijna sliep. "Hazz?" Hij keek me vragend aan. "Ja?" "Ooit, zitten wij dan ook zo? Met ons eigen kindje?" vroeg die en ik leg mijn hoofd op zijn borst. "Liever dan wat dan ook babe.." fluister ik en hij gaat met zijn hand door mijn haar.

***
HIIIIII MENSJEEEESS! Ik heb echt iets met laat updaten xD, but hope you like this part :). Oeeehhh zedenken aan een kindjee *wiebelt met wenbrauwen* hahah xD ik moest net huilen want ik keek een 1D film en mensen gingen ze daar meeten enzo en iedereen zegt me altijd dat dat never bij mij gaat gebeuren *snik* but i dont care het is me droom en het staat op me bucket list dus dan gaat het gebeuren ook! zo snel mogelijk weer een update xxxxx naomi

de liefde van mijn levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu