Niall pov
Huh wat is dat? Ik hoor geschreeuw uit de kamer van mij en Harry, ik ben toch klaar met douchen dus- *BAM* Okee dat was een deur, verdomme wat gebeurt er daar nou allemaal. Ik loop de kamer in en zie een huilende Harry op ons bed zitten, Harry, de Harry Styles, die huilt niet zomaar, er moet iets erg zijn, "H-Harry?" Hij kijkt me aan met betraande ogen "I-ik heb het helemaal verpest Niall, ik weet niet meer wat ik moet doen, misschien moet ik maar gewoon naar huis gaan!" "Wat?! Nee dat gebeurt niet mr. Styles jij verteld mij NU wat er hier allemaal gebeurt!" "Okayokay, maar zeg het tegen NIEMAND jaa? Ik wil niet dat iemand het weet en Paul en derest van het managment al helemaal niet!" Ik knik, "Okay daar gaatie dan.." Zucht die en hij begint met vertellen, "Het klinkt misschien raar maar ehh, ik ben op ehh-" En hij begint weer tranen in zijn ogen te krijgen, "Harry rustig, we hebben geen haast okay, doe dit op je eigen tempo." Hij knikt en verteld verder, "Ik had hem gezegt dat ehh dat ik hem, okay ik vind hem leuk en ik had dat gezegt.." En ik kijk hem met grote ogen aan, dan is het liefde van 2 kanten, dat is geweldig! "Maar wat was het probleem, waarom werd Louis zo boos?" "Nou, hij dacht dat het een zieke grap was en geloofde me niet, hij werd boos omdat hij dus blijkbaar mij ook leuk vind, daarom deed die dus ook zo vreemd, maar hij zei dat ik het allemaal maar moest vergeten maar dat kan ik niet, ik kan het gewoon niet Niall, ik kan Louis niet vergeten, hij is 'de liefde van mijn leven'!" En de tranen stromen nu over zijn wangen, "Harry, ik denk dat het gewoon een gevoelig onderwerp is, ik bedoel hij heeft Eleanor en hij wil haar niet laten vallen, omdat zij dat ook nooit bij hem zou doen, maar hij wil gelukkig worden met de juiste, dit is hem nog nooit eerder gebeurt en hij is denk ik wat in de war, ik praat zo wel even met hem okay?" "Jaa is goed, maar ik wil niet dat die het voor mij uitmaakt met Eleanor, omdat-" En de tranen komen weer, ik vind het echt te sneu, "Harry luister, hij wil het niet meer hij wil alleen jou, je moet je niet schuldig voelen, okay? Het is liefde vanaf 2 kanten jaa? Snap je me?" "Jaa ik snap het, maar hij misschien niet, ik ben gewoon zo bang dat door dit hij helemaal geen vrienden meer wil zijn! Ik weet het gewoon niet meer okay?" "Jaa ik snap je, ga jij maar slapen, dat heb je wel nodig ik zal wel even met hem praten." "Okay dankje." En ik zie een vermoeide Harry naar zijn bed lopen, zachtjes doe ik de deur dicht, loop ik naar de kamer van Louis en Eleanor, en ik klop aan "Ga weg!" hoor ik Louis roepen, maar ik loop naar binnen, "Hoorde je me niet ik zei GA WEG!" Ik zie Louis zoals ik hem nog nooit heb gezien, hij zit met zijn rug tegen de muur en zijn sweater is helemaal nat, ik heb hem ook nog nooit zo hard zien en horen huilen! "Louis.." "Neee!" "Louis, luister nou" "Wat? naar die leugens, they're playing with my feelings, Horan, you dont know how that feels!" "Neee dat doet die niet! Dat zou die never ever doen! Luister gewoon even naar me okay?" "Ja okay, je krijgt 5 minuten." "Dat is genoeg" en ik begin, "Toen ik uit de douche kwam hoorde ik mensen schreeuwen en daarna een deur dichtknallen, dat was jij dus blijkbaar, ik kleede me zo snel mogelijk aan en ik trof Harry aan, huilend, op het bed, ik vroeg wat er was en hij vertelde het me, hij zei dat jij de liefde van zijn leven bent, maar dat je hem niet geloofde, dat je dacht dat het een zieke grap was, maar dat is het niet Louis geloof me, ik jou en hem nog nooit zo gezien, zo, zo gebroken, zo verdrietig, zo, zo-" "Nee zeg maar niks meer, het is toch niet echt, wedden dat ik wel zo gebroken kan zijn, maar dat meneertje Harry Styles me nu gewoon keihard zit uit te lachen, nou?" Zegt die met tranen in zijn ogen, en ik kan het niet meer, ik weet niet meer hoe ik hem moet helpen, "Okay, wedden dat hij net zo gebroken is? En als dat zo is, dan geloof je en dan geloof je Harry! Deal?" "Deal!" "Okay laten we gaan kijken!" "Jaa laten we dat ik gaan doen, dan zul je zien dat ik voor lul sta, en dan ga ik naar huis!" Hij kijkt zo, zo gebroken, verdrietig, hij kan elk moment instorten lijkt het wel, hij kan het niet meer, ik klop op onze deur, "Harry?" Fluister ik want misschien slaspt die al, maar dat is niet zo, want als ik en de net zo gebroken Louis als Harry naar binnen lopen, zie ik hem zitten, op de grond, met zijn hoofd gedrukt in zijn kussen, die inmiddels zeiknat is, "Harry?" Zeg ik nog een keer, maar dan iets harder, hij kijkt op, en dit had ik nooit in me leven verwacht, die blik, in zijn ogen, die lach die die niet heeft nu, de twinkeling in zijn ogen is weg, totally gone! "Harry, Louis is er.." "Ohjaa zeker om te zeggen dat die me niet gelooft, dat ik maar moet oprotten met mijn zogenaamde 'zieke grap', nou joh Louis het is je gelukt hoor, zie je het ook, harder had iemand me niet kunnen breken, ik hoop dat je er blij mee bent!"
Louis pov
Ik schrik van wat die nu zegt, 'Ik hoop dat je nu blij bent', ik voel de tranen prikken achter mijn ogen, "Harry luister, ik bedoelde het niet zo, maar, 5 jaar geleden, toen we dit allemaal nog niet hadden, heeft iemand me keihard gebroken.. Ik kon het niet meer en wilde weg van deze harde wereld, om mijn zelfvertrouwen terug te krijgen, schreef mijn moeder me in voor XfactorUK, omdat zij geloofde dat ik het zou winnen, en dat gebeurde ook, Harry toen ik je voor het eerst zag wist ik het al.. Jij was degene met wie ik oud wilde worden, maar ik wist alleen niet wanneer, en nu, nu, voel ik me net zo gebroken, net zo verraden als die ene dag.." Ik voel dat ik huil, niet zomaar, maar heel erg hard, "En nu voel ik me net zo, het liefst ga ik nu naar huis, maar ik kan de fans niet in de steek laten, als je het niet erg vind, ik ga slapen, alleen, Eleanor, Sophia en Perrie hebben een meidenavond. Welterusten-" "Louis wacht!" ik draai me om "Jaa wat?" "Het spijt me, ik wist het niet, maar please geloof me, ik maak hier geen grappen over, ik ben niet zo triest als al die anderen, ik doe dat niet, geloof me" Harry smeekt het me bijna, hij meent het echt, "Antwoord nou anders ga ik weer janken!" Ik krijg een glimlach en zeg, "Harry, ik geloof je, jij bent degene met wie ik oud wil worden, met jou wil ik mijn hart delen" ik zucht en merk dat Harry ook opgelucht zucht, "Zoooo gaan de meneertjes daarzo blijven staan of geven ze elkaar een knuffel, en maken ze het officieel?" Harry en ik kijken Niall aan, en dan elkaar, en dan knuffelen we elkaar, "Dankje Niall, jij bent pas een echt goede hulp!" Zeggen ik en Harry, "Ja ik ben ook 'super Nialler'! Duuuhh!" En daarna lachen we met ze allen, totdat boze en slaperige Liam en Zayn binnen komen stormen, "Jullie zijn echt niet goed he?" "Beter dan goed zelfs" zeggen ik en Harry. "Ehh jaa nou dus je wilt echt serieus zijn dat we morgen ons eerste concert hebben met de WWA-tour en dat jullie om 00.00 nog wakker zijn?" merkt Liam op. "Ehh jaa.." zeg ik, "Dus dat doen jullie voor jullie lol?" zegt Zayn. "Ehh, jaa" zeg ik met twijfel, "En het feit dat jullie elkaars hand vasthouden is ook gewoon kapot toevallig?" zegt Liam met een opgetrokken wenkbrauw, "oh kutt" mompelt Harry, "zozo okay, Harry en Louis, wij willen uitleg" grinnikt Zayn, "jaa jongens, hiermee kan ik jullie niet mee helpen, sorry" zegt Niall, "dus biecht maar op" zeggen Liam en Zayn, "okayokay maar maak je klaar voor een aardig lang verhaaltje" "wij zijn klaar!" okay, dit kunnen we, Harry en ik, wij zijn voor altijd en eeuwig, samen 1!
Harry pov
als alles is uitgelegt kijken Liam en Zayn ons verbaast met open mond aan, "zo dus, we hebben een nieuw liefdeskoppeltje in One Direction?" vraagt Liam, "jaa dat willen we wel, maar er is een klein inimini probleempje" zegt Louis "en dat is?" vraagt Zayn, "ohh nou was het niet zo dat er iemand is die van Louis houd en hem, zoals ze letterlijk heeft gezegt, nooit meer wil laten gaan?" zeg ik, "emhh ehh, volgens mij vind ze moeder het dus echt niet zo erg als die met jou neemt hoor, Harry, tenzij jij en je moeder een geheime liefdesrelatie hebben" grinnikt Zayn, "zoo het is ook al te merken dat die net wakker is" zegt Liam, "Zayn, heeft Louis niet toevallig een vriendin als jou en mij, die toevallig Eleanor Calder heet?" zegt Liam, "oooohjaa, enne nog een vraagje, 1 woord 'Paul'" zegt Zayn, ohjaa kut, nog niet aan gedacht, "wat?" zegt een slaperige Paul die blijkbaar wakker is geworden, en hier bleef slapen, zodat alles GOED ging. hello hel, i dont like you. en ik kijk naar Louis en hij naar mij, en Paul kijkt van Louis naar mij, "nou?" vraagt die, "wat moeten we nu doen?" vraagt Louis fluisterend, en ik heb eerlijk gezegt geen idee..
JE LEEST
de liefde van mijn leven
Teen Fictionone direction, iedereen kent ze wel, larry stylinson, dat kent iedereen ook. maar wat als op een tour louis het ineens uitmaakt met eleanor? wat als hij heel vreemd gaat doen tegen zijn beste vriend? zou het dan toch waar zijn, iets van het hele lar...