45

227 10 4
                                    

Louis pov

"NEE! NEEM MIJ, LAAT HEM MET RUST.." schreeuw ik huilend. De zwarte schim smijt Harry op de grond en loopt mijn richting op. "Okay, okay, rustig maar, dan neem ik jou wel, hem kan ik later toch nog wel goed gebruiken.." zegt die mysterieus, grinnikend en gosh wat een lage en enge stem. Langzaam loopt die mijn richting op, terwijl ik naar achter probeer te kruipen. Ik kruip steeds meer naar achter en schreeuw naar Harry, terwijl Harry weer naar mij schreeuwt. Ik bots met mijn rug tegen een muur aan en zit vast, terwijl de - nog steeds onbekende - zwarte schim, steeds meer mijn kant op komt. Hij staat voor me nu, en hij heft zijn hand met een mes erin op. "Nog wat laatste woorden, homootje?" vraagt die met zo'n gemeen lachje op zijn gezicht. "HARRY, HARRY IK HOU VAN J-" Toen doorboorde het mes mijn hart. Ik hoorde nog een schreeuw, en toen werd alles zwart..

"HARRY..!" schreeuw ik en ik spring overeind. Ik val gelijk op de grond, aangezien ik - blijkbaar - in bed lag. Ik kijk naast me en zie Harry er niet liggen. Ik hoor iemand de trap oprennen en ik verstop me achter mijn kast. De deur word geopend en ik probeer me in te houden om niet te huilen. Ik hoor iemand binnenkomen. "Louis?" zegt een fluisterende stem, volgens mij Liam. "Lou? Bro?" fluistert die weer, okay, dus overduidelijk Liam. Ik kom voorzichtig achter de kast vandaan en ik kijk recht in Liams ogen. "Lou, bro wat is er nou met je?" vraagt die bezorgt, waarna ik me in zijn armen laat vallen, huilend. Hij loopt naar het bed, waar ik op ga zitten, hij doet eerst de deur dicht en komt er dan ook bij zitten. "Louis, ik weet dat er iets is, en jij weet ook dat je het uiteindelijk toch niet langer meer geheim kan houden.. Dus zeg het nou maar.." zegt die, terwijl ik net een beetje kalmeer. Ik kan het niet.. 'J' zal me vermoorden, of nog erger, de jongens iets aandoen, Harry vermoorden, of Harry weer ontvoeren.. "E-er is niks.. Gewoon een nachtmerrie.." zeg ik zacht, terwijl ik echt wel zag dat er weer wat achter het raam hing hoor, zo'n sukkel ben ik nou ook weer niet. Ik zie Liam een beetje twijfelend knikken, maar hij staat toch op. "Kom je zo? We gaan zo eten." zegt die nog voordat die deur uitloopt. Ik knik en hij sluit de deur. Als ik zeker weet dat die weg is, loop ik naar het raam en pak ik het witte briefje wat er hing.

Louis,
Als je het ook maar DURFT, of in je hoofd haalt om dit tegen iemand te zeggen
Dan gaat of jij,
Of je lelijke homo-vriendje eraan.
Nou tot die tijd
Maak jij me blij..
OF je komt elke zondag avond naar het steegje achter de Jamin, om stipt 7;30PM zou ik er dan maar zijn..
OF je maakt van die mooie littekens, waar ik ozo van geniet als jij ze hebt..
Aan jou de keuze..

J.

Het is vandaag zondag.. EN avond.. Wat moet ik doen..? En welke littekens? Ik lees de brief nog eens goed en gooi hem dan naat me op bed neer. Ik ga met mijn handen door mijn haren, als ik nog eens naar de brief kijk. Nu ligt die op zijn kop, en aan de achterkant, zit een scheermesje.. Ze willen toch niet dat ik.. Nee, dat valt teveel op, ik ga wel naar dat steegje dan, als het echt moet.. Voor Harry..

// tijdsprong na het eten \\

"Is er nog meer eten....?" zeurt Niall, al voor de twaalfduizendmiljoentriljoenshonderdste keer in èèn minuut. Ik moet er zo heen.. Wat zou er met me gaan gebeuren..? Wat willen ze van me, of is diegene maar alleen..? "Emh eh.. Babe..?" vraag ik wat twijfelend aan Harry. Hij draait zich glimlachend om. Oh, hoe kan ik nou tegen hem liegen, niet van hem houden of opgeven door een of andere stalker die me het leven zuur wilt maken.. "Jaa Boo?" vraagt die me. "Ik ga zo even, eh.. Een stukje lopen, okay?" zeg ik hem en ik pers een glimlach op mijn gezicht. "Okay." glimlacht die terug. We samen lopen naar de gang, waar ik mijn zwarte allstars aandoe en mijn jas pak. "Totzo schatje" zeg ik tegen Harry. "Totzoo babe, ik zal op je wachten.." zegt die en hij lacht naar me. Het is ZO moeilijk om tegen hem te liegen.. Maar ik doe het voor hem, ik zal doodgaan voor hem..! Gewoon, ik zal alles doen zodat die veilig is..

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 21, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

de liefde van mijn levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu