Harry pov
Vandaag was het de dag! Ik zou met Louis -en Niall-de taart gaan uitzoeken en daarna met de jongens naar de 'nette pakken winkel' gaan. ( A/N: geen idee hoe dat soort winkels heten ). Eerst maar Louis eens wakker gaan maken! "Psst, boobear.. Word is wakker!" zeg ik lachend en ik geef hem een kusje op zijn lippen. Zijn ogen gaan open en ik krijg een glimlach op mijn gezicht. "Wat is er?" Hij kijkt me vragend aan waardoor mijn glimlach nóg breder word. "Niks" zeg ik onschuldig. "Jawel, want anders lach je niet als een idioot!" zegt die en ik moet nóg breder glimlachen. Wat deze jingen met me doet is niet te beschrijven.. "Je bent gewoon zo moooooooii!" Ik kijk hem aan en zie dat hij moet blozen, en omg wat is die schattig als die bloost! "Je bent zo een cutie als je bloost!" zeg ik en hij word nog roder wat me aan het lachen maakt. Na nog een kus staan we allebei op en loop ik naar mijn eigen kamer. Tsjaa, Louis is een stuk kleiner en ik kan moeilijk zijn kleren aan, right?! Ik kies voor een simpele witte blouse en een spijkerbroek, ik bedoel maar.. Het is toch niet alsof we de catwalk op gaan ofzoiets?! Daarna loop ik naar beneden en ik zie dat Niall en Louis al aan het ontbijten zijn. "Harry, je moet wel even snel dit opeten want over een kwartier moeten we al weg!" zegt Louis alsof die mijn moeder is en ik grinnik. Ik krijg van Niall een bordje met daarop een broodje en een gekookt eitje. Ik bedank hem en eet het snel op.
Een kwartier zitten in de auto, Louis rijd en Niall en ik zitten achterin. "Wat was het nummer ook alweer?" vraagt Louis als we in de goede straat zijn, maar antwoord hoeven we niet te geven. Er is een winkel met achter de ruit tientallen taarten en een groot bord met: 'De heerlijkste en mooiste taarten, hier kunt u ze krijgen! Bij Roos' cake's!'. "Het ziet er wel leuk uit." merk ik op en Louis en Niall beginnen te knikken. We lopen naar binnen en we zien er een aardig uitziende vrouw aan een tafeltje zitten. Dat is vast Roos dan. De vrouw staat op, geeft Niall, Louis en dan mij een hand en stelt zich voor als Roos. Ze neemt ons mee naar het tafeltje en we gaan er met zijn vieren aan zitten. "Dus, als ik het goed begrijp, zijn deze twee heren de twee gelukkige?" Ze wijst naar mij en Louis, ik knik trots. "Hoe wist u dat?" vraagt Louis en hij kijkt haar vragend, maar ook verbaast aan waardoor ik moet lachen. "Jullie tweeën zijn de enigste twee met een ring om!" zegt ze en ze schenkt hem een warme glimlach. Ik geef hem een snelle kus op zijn wang en uit Niall zijn mond ontsnapt een 'ahh'-geluidje. "Dus, waar zaten jullie aan te denken, meerdere taarten? Of één grote taart?" vraagt ze en ze kijkt ons alledrie aan. "Mij lijkt meerder taarten wel handig, voor als er bijvoorbeeld allergiën zijn, of dat ze die smaak niet lusten ofzoiets." zegt Louis en ik knik. "Ja dat is inderdaad wel handig, dan kunnen de mensen ook zelf kiezen enzo!" zeg ik. "Welke smaken hadden jullie dan in gedachte?" Ze kijkt ons weer aan, "Banaan." "Wortel." Tsjaa, Lou en ik hebben nou eenmaal onze lievelingssmaken.. "Dus een met banaan en een met wortel begrijp ik hieruit?" vraagt ze lachend en we knikken tegelijk. "Nialler, welke smaken zijn nog meer lekker? Jij bent onze expert hier wist je nog!" vraag ik lachend. Hij krijgt een lachje op zijn gezicht, dit word nog wat.. "Coockie dough! Kan dat?" vraagt die blij. Roos moet lachen door zijn reactie. "Ja maar natuurlijk! Alle smaken zijn mogelijk hier!" zegt ze met een grote lach op haar gezicht. "Misschien was dat niet zo slim om te zeggen.." lacht Louis. "Ook nando's.." Niall kijkt haar met grote ogen aan en ze schiet in de lach. "Natuurlijk, het zou wat zijn als ik zeg alle, maar dat dat dan toch niet kan.." zegt ze lachend. "Please, please, pleaseeeee mag de Nando-smaak ook?" vraagt Niall aan mij en Louis als een klein kindje die geen koekje van zijn moeder krijgt. "Maar natuurlijk Nialler!" Lachend woel ik door zijn haar. "Hazz, welke smaken vinden je moeder en Gemma het lekkerst?" Louis kijkt me vragend aan. "Chocolade volgens mij.." zeg ik, tsjaa.. Die twee lusten eigenlijk alles wel. "Dus.. Coockie dough, Nando's," En bij de smaak Nando's begint Niall hevig te knikken, "Chocolade, Banaan en Wortel?" braagt Roos ons. We knikken. "Goed, wat is de datum van de grote dag?" vraagt ze, daarmee bedoelt ze vast de trouwdatum.. "Op-" begint Louis, maar de telefoon gaat. "Oh, emh sorry, ik moet hem even, dat is mijn dochter snapt u. Ze is ziek thuis.." zegt ze en we knikken begrijpend. Ze praat even en zegt dingen als 'Hoe weet je dat?' en 'Ik zal het voor je vragen'. "Emh ehh.. Jongens, mijn dochter is grote fan en het was op tv dat jullie hier zijn.. Het word nu live uitgezonden.. Ik moest vragen of ze alsje-alsjeblieeeeft eventjes met jullie mocht praten.." zegt ze en kijkt ons alledrie aan. We knikken en ze zet hem op de speaker. "Hii.. Emh, hoe heet ze..?" vraag ik. "Ik heet Laura.." zegt een half huilend meisje aan de andere kant van de lijn. Het enigste wat er uit haar mond kan komen is 'omg' en 'droom ik' en 'mam haal me pleaseee op'. "Maar waarom zijn jullie in een bruidstaarten winkel?" vraagt ze -nog steeds huilend-. "Je mag het tegen niemand zeggen, of op instagram, twitter, snapchat of facebook ofzoiets zetten.." zeg ik aarzelend. "J-ja beloofd.." stotterd ze. "Louis en ik gaan touwen.." zeg ik, maar erg veel hoor je daarna niet want ik weet niet hoe hard ze gilt. "Ik denk dat u wel naar een dokter kan morgen.." zegt Niall grinnikend. "Zullen we hun uitnodigen..?" fluister ik in Louis' oor. "We moeten haar toch iéts goeds geven terwijl ze ziek is.." "Hazz, jij hebt écht een te goed hart.. Maar.. Waarom ook niet?!" zegt die enthousiast, ik geef hem een knuffel en pak de telefoon. "Laura, wat zou je ervan vinden om ook te mogen komen.. Terwijl je met met Niall aan het praten was hebben we het besproken, en Lou en ik zouden het leuk vinden als je ook zou komen.. Als je het tenminste geheim houd.." zeg ik lachend, Laura begint nóg harder te gillen. "Laura, ik zie je over een uurtje! Niet te hard gillen he!" zegt haar moeder nog en dan hangt ze weer op. "Dus.. De trouwdatum..?" vraagt Roos aan ons. Ohjaa, daar waren we mee bezig.. "13 Nogember!" zeg ik trots, ze knikt en schrijft het op. "De uitnodiging brengen we wel. Of ik mail wanneer dan kan uw dochter misschien ook mee.." zeg ik nog. Dan lopen we de deur uit. Maar erg slim was dat niet, want als een zwerm bijen komen er van alle kanten papparazi om ons heen staan en roepen dingen over Lily en trouwen enzo. "Harry, is het waar?! Ga je echt met Lily trouwen?" vraagt een vrouw, waarschijnlijk dat wijf dat het leuk vind om dit live uit te zenden want zij is ook de enigste die een camera bij zich heeft. Door haar vraag prikken de tranen achter mijn ogen. Niall moet het gezien hebben, want hij trekt mij en Louis mee naar de auto.
Eenmaal in de auto, als Louis aan het rijden is, zit Niall wat op zijn mobiel. Ineens schiet die in de lach en ik kijk hem vragend aan. "Wat is er Ni?" vraag ik hem, i dont know why ik ben gewoon niewsgierig! "Zie deze tweet!" Hij geeft me de telefoon, nog nahikkend van zijn lachbui. Ik schiet in de lach als ik hem heb gelezen. '@Niallisasnowflake: I saw my Special Snowflake today! Ilovehimsomuchletmedienow!' Met een foto van Niall erbij. "Hoe komen ze erbij.." denkt Louis hardop als die hem ook heeft gelezen. Niall is druk aan het typen. "Niall, wat doe je?" "Iets tweeten!" zegt die lachend. Nog geen seconde later geeft hij zijn telefoon. '@NiallOfficial: @Niallisasnowflake never ever ever éver, call me a special snowflake again.' "Niall, dat kind gaat huilen door jou hoor!" grinnik ik. Hij lacht. "Ja, dat weet ik. Eigen schuld!" zegt die lachend. Soms is het écht nog een klein kind..
"Hii guys!" We zijn aangekomen bij de winkel en Liam en Zayn stonden al te wachten. "We zijn toch niet herkend.." vraag ik angstig. Ik had écht geen zin in 'Lily dit.' of 'Lily dat.'. Nou man steek die Lily in je reet! "Kom, laten we naar binnen gaan!" zegt Louis en hij pakt mijn hand vast. "Goedemiddag heren. Waar kan ik u mee helpen?" vraagt een wat oudere vrouw vanachter een balie, waarschijnlijk waar je afrekent enzo. "We gaan trouwen en hebben een mooi pak nodig! Heeft u dat?" vraagt Louis aan haar. Ze knikt. "En wie van de vijf heren gaan trouwen?" vraagt ze. Liam wijst naar ons. "Ahh, wat lief kom maar mee, wilt u eerst?" vraagt ze aan Louis. Hij knikt. "Maar mevrouw, mogen ik en hij eerst even iets tegen hun zeggen?" vraagt die en de vrouw knikt. "Nou jongens, jullie zullen hier niet voor niks zijn! Jullie zijn onze getuigen!" zegt die trots. Liam, Niall en Zayn krijgen een grote glimlach op hun gezicht. "Oh wat leuk! Dan mogen deze heren ook een pak uitzoeken!" zegt ze. We geven elkaar nog een knuffel. Dan lopen ik en Louis met de vrouw mee en gaat de rest op zoek naar een pak.
De vrouw neemt ons mee naar een soort meetkamer ding. Ze meet hoelang we zijn, onze armen en benen en de schoenmaten. Ze knikt en komt later terug met twee prachtige pakken. "Wow.." mompel ik. "Toe maar. Daar zijn de pas hokjes, deze is voor u," Ze geeft er een aan mij, waarschijnlijk de wat grotere. "En deze voor u!" En ze geeft er een aan Louis. We knikken en lopen richting de pashokjes. Vijf minuten kom ik eruit, in het pak. En daar staat Louis.. Hij is gewoon té perfect in dat pak.. "Wauw.." Dat is het enigste wat ik uit mijn mond kan krijgen.. "J-je bent prachtig.." zeg ik zacht. Hij bloost en glimlacht. Hij loopt naar me toe en kijkt omhoog -ik blijf groter heheh-. Hij geeft me een kusje op mijn mond. "Ik hou van je hazz" murmelt die. "Ik hou ook van jou boobear" fluister ik. Op dat moment komt de mevrouw -waarvan ik nog steeds de naam niet weet- de kamer weer in met de andere. "Nouja zeg jongens! Dat doen jullie thuis maar hoor!" zegt Niall plagerig. "Echt niet! Ik kus Louis wanneer ik wil.. Zoals nu" Ik geef hem een kusje. "Of nu!" Ik geef hem er nog een, Liam, Zayn en de vrouw moeten lachen en ik en Louis eigenlijk ook. Wat een klein kind kon Niall toch ook zijn.
"Wilt u ze in aparte tasjes?" vraagt de vrouw. We hadden besloten dat het bij iedereen goed zat en mooi eruit zag *kuchkuch vooral bij Louis kuchkuch*. Dus namen we ze. We knikten, we woonden natuurlijk niet áltijd samen!
"Lou.. Ik kan niet wachten! Nog wel anderhalve maand.." zeur ik als we naar de auto lopen. Zijn hamd in de mijne, de mijne in de zijne en zijn hoofd tegen mijn schouder.. Dit is het nou waar ik altijd van droomde.. De liefde van mijn leven..***
Okay misschien wel een beetje kort idk maar ik heb vakantie dus kan ik extra veel schrijven!:) EN I NEED HULP.....! IK HEB EEN VRIENDIN VOOR NIALL NODIG DUS COMMENT NAAM, KARAKTER EN HOE ZE ERUIT ZIET EN NU NIET DENKEN -zoals de andere keren:,(- OHJAA DAT BEDENKT ZE WEL WANT HET IS VAKANTIE EN DAN HEB IK GEEN ZIN OM TE DENKEN xxxxxxxx naomi
JE LEEST
de liefde van mijn leven
Ficțiune adolescențione direction, iedereen kent ze wel, larry stylinson, dat kent iedereen ook. maar wat als op een tour louis het ineens uitmaakt met eleanor? wat als hij heel vreemd gaat doen tegen zijn beste vriend? zou het dan toch waar zijn, iets van het hele lar...