Liam pov
"eindelijk" hoor ik Zayn en Louis zuchtten als we eindelijk uit het vliegtuig stappen, maar het was nog niet voorbij we hoorde de paparazi al en snel deden we onze 'vermoming' op, ik had een zwarte beani en zonnebril. door de security werden we veilig naar buiten en in de auto gezet, zonder dat de paparazi iets konden vragen. "ey jongens" zei ik "waarom kwamen we eigenlijk morgen niet?want dan is pas het concert?" "jaa dat klopt" hoorde we Paul zeggen die net de auto in kwam "maar ik ken jullie, en er kan nog wel is wat misgaan" zegt die wanneer we allemaal Niall aankijken. en daarna in de lach schieten.
Louis pov
we moesten allemaal lachen, ik keek naar Harry, hij had zo n lieve lach, en was zo schattig en- "heeeeeeey!" hoorde we ineens en de meiden kwamen binnen, en, dacht ik, en ik heb een vriendin, zucht ik.
*******
we waren bij de villa waar we vandaag en morgen sliepen, ik en Eleanor een kamer, Liam en Sophia, Harry alleen *zucht*, Niall alleen, en Zayn en Perrie. iedereen had al een kamer en we hoorde ineens iemand roepen "JONGENS, ER IS EEN KAMER TE WEINING" dat was Niall, en Zayn die achter hem stond zei lachend "rustig we zijn niet doof" "ojaa sorry.., maar waar moet ik nou slapen?"Harry pov
we hoorden Niall roepen dat er een kamer te weinig was, geweldig Paul haha. we kwamen allemaal aanlopen en Niall zei "is er nog ergens extra plek?" "ojaa bij mij wel ik ben toch alleen" "okee" antwoorde Niall en liep met me mee naar mijn kamer en legde zijn spullen klaar en we gingen weer naar beneden met ze alle even relaxen op de bank enzo.
Louis pov
Niall sliep bij Harry, ja het is zo, en ik niet, waarom moest ik nou weer mijn beste vriend leuk vinden? wacht wat? vond ik hem leuk? ja dat moest wel! ik dacht nergens anders meer aan, oh shit ik kan het tegen niemand zeggen ik heb Eleanor nog ik kan haar hart niet breken, maar ik kan toch niet ongelukkig worden? oh help wat moet ik doen? moet ik het dan toch zeggen, tegen iemand, maar niet tegen Harry oh neee, tegen Zayn Liam of Niall, of misschien Perrie of Sophia, misschien oh help wat moet ik doen?! aaahh ik word echt gek en wat als- "ook chocolademelk?" hoorde ik iemand zeggen "huh ehh wat ehh-" "of je ook chocomelk wil?" hoor ik Sophia zeggen "ojaa dankje" en zo werden mijn gedachten verstoord, zou ik het dan toch moeten zeggen?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
hii guys ik hoop dat jullie et nog een beetje leuk vinden, jullie mogen ook vragen stellen aan de personen maar k heb nog nii zoveel lezers nu ik hoop dat die er nog komen! x naomi
JE LEEST
de liefde van mijn leven
Teen Fictionone direction, iedereen kent ze wel, larry stylinson, dat kent iedereen ook. maar wat als op een tour louis het ineens uitmaakt met eleanor? wat als hij heel vreemd gaat doen tegen zijn beste vriend? zou het dan toch waar zijn, iets van het hele lar...