Louis pov
"Nou, gaat er nog iemand wat zeggen?!" Zegt Paul geïriteerd, "Ehm ehh nouja, het is zo dat, ehh, ik en Louis, emhh en ehh.." Stottert Harry, "Moeten wij het zeggen?" Vragen Liam en Zayn, "Als jullie willen.." Antwoorden we, "Paul niet boos worden okay?" Zegt Zayn, "Als ik het dan eindelijk te weten krijg, doe je ding!" Zegt Paul, "Nou ehh het is zo dat Louis en Harry zegmaar elkaar, ehh elkaar.." Zegt Liam, "Okay Harry en ik vinden elkaar leuk so what?!" Zeg ik, en Paul kijkt me met open mond aan, "Wat zeg je..? Is dit een zieke grap ofzoo? Louis heeft Eleanor, en dit is zo slecht voor One Direction!" Zegt die, "Ma- maar we houden van elkaar, dat geef je niet zomaar op!" Zeg ik, "Ohjaa joh? En wat dacht je van de fans? Heh? Wat zullen die ervan zeggen? En Eleanor dan heh Louis?" Zegt Paul nu wat bozer, "Nou laten we het de fans is vragen!" Zegt Harry en hij klikt zijn twitter aan, drukt op het knopje voor een nieuwe tweet en als die klaar is, zie je op twitter al duizenden fans die retweeten, favorieten, en reageren op: '@Harry_styles: Hii guys, what do you think about a relation between Louis and me? We love you. H' En gelijk komen er allemaal antwoorden en shipnamen, zoals: YES FINALLY THEY COME OUT LARRY FOREVER of OUR LIFEGOAL WILL BE SHIP LARRY FOREVER WE LOVE YOU GUYS!, "Dus Paul, volgens mij vinden ze het helemaal niet zo erg als jij denkt hoor!" Grinnikt Harry, "Okay maar wat met Eleanor dan?" "Daar zorg ik wel voor.." Zeg ik en sla mijn ogen neer, Harry merkt dat blijkbaar en slaat zijn arm om me heen, ik leun mijn hoofd op zijn schouder, "Maareh jongens, genoeg nu laten we allemaal gaan slapen, okay? Morgen hebben jullie een concert!" Zegt Paul, "Zullen we allemaal hier slapen anders?" Zegt Niall dan, iedereen stemt in en we leggen 3 luchtbedden neer. Maar dan komt de grote vraag, wie gaan er op de grond, "SOWIESO MOET 'LARRY' SAMEN!" Schreeuwt Niall, en Liam en Zayn knikken, terwijl Harry en ik elkaar met een rood hoofd aankijken, "Gaan jullie maar lekker gezellig saampjes in het bed!" Zegt Niall met een plagerig stemmetje. "Jaja wacht jij maar af Horan, totdat jij iemand krijgt!" Roepen Harry en ik, en we gaan samen in bed tegen elkaar aan liggen, daarna valt iedereen in slaap, klaar voor het eerste concert van de WWA-tour.
Harry pov
Als ik wakker word, zie ik dat iedereen nog slaapt. En dat Louis zijn armen om me heen heeft geslagen, hij is so cute als die slaapt, ik draai me voorzichtig een beetje zodat die niet wakker word, maar zodat ik wel kan kijken hoelaat het is. Beneden hoor ik al de stemmen van Perrie, Sophia en Eleanor. Als ik op de klok kijk zie ik dat het 01.00PM is, nog even slapen kan nog wel, of.. NEEE WACHT, GEEN 1 UUR S'OCHTENDS MAAR S'MIDDAGS! "Louis, Louis word wakker, het is 1 uur s'middags." Maar in plaats van Louis word Niall wakker, "Harry praat ff wat zachter we proberen te slapen." Zegt die, "Eehh Niall ik zou niet meer slapen, het is al 1 uur in de middag." "Hou je kop, je maakt een grapje hoop ik maar voor je!" "Kijk zelf dan." "Dat zal ik zeker doen." En na 3 seconden spurt die ze bed uit om te douchen, kleren aan te doen, en te ontbijten. "JONGENS WORD WAKKER!" En een Paul met natuurlijk géén ochtendhumeur loopt vrolijk binnen, "IK BEN HIER" schreeuwt Niall uit de douche, "Liam Zayn Louis word wakker!" zegt Paul, "Huh wat?" En Liam komt overeind, "Wat er is Liam, is dat jullie over 3 uur backstage moeten zijn voor de make-up en kleding voor bij het concert!" Zegt Paul. "Oh kut, ZAAAAYN WAKKER WORDEN NU!" schreeuwt Liam, "Liam hou je kop" en daar komt ook Zayn overeind. "Ga jij dan maar opstaan!" Grinnikt Liam, "Harry maak jij Louis nog even wakker?" Vraagt Paul, en ik knik.
Inmiddels is iedereen aan het douchen, behalve ik en Louis, want Louis is niet wakker te krijgen, "Louis, Louis word nou is wakker!" "Heh wat?" En hij word wakker, eindelijk, "Over 2,5 uur moeten we backstage staan." Zeg ik, en ik hoor een soort van zuchtende kreun van Louis de kamer vullen, en daarna staan we allebei op, waarna er op de deur geklopt word "Binnen!" Zegt Louis, en Perrie doet de deur open, "Jongens we gaan over een half uurtje 3 kwartier eten, wees dan beneden, okay?" "Jaa we zullen klaarstaan." Zeggen ik en Louis, "Enne nog iets, wat is dat?" Vraagt Perrie, wijzend naar onze 'hand-in-hand' positie, of hoe je dat ook noemt. Ik zie dat Louis me met een rood hoofd aankijkt, "Jaa betrapt meneertjes, nu wil mevrouw Edwards het ook weten!" "Okayokay we zeggen het al, maar hou het stil okay?!" Zeg ik, "Okay" zegt ze, "Nou het is zegmaar zo, dat ik en Louis, elkaar zegmaar leuk vinden en nu hebben we een soort van half, want hij wil Eleanor niet bedriegen, maar hij wil wel gelukkig worden." zeg ik, en ik kijk naar Louis, die naar de grond staart, en als ik zie dat er tranen bij hem ontsnappen, sla ik mijn arm om hem heen. "Tsjaa Louis, ik kan je alleen helpen door te zeggen, doe wat je gelukkig maakt, als je met Harry je beter voelt dan met Eleanor, ga er dan voor!" "Dankje, maar ik weet niet hoe?! Help me.." En dat laatset fluisterde die, "Wie weten het allemaal al?" Vraagt Perrie. "Ehm de jongens, Paul, en jij dus." Zeg ik. "Okay, Louis, wij gaan je erdoorheen helpne, okay? Het gaat goed komen!" En ik zie Louis knikken, "Gaan jullie nu maar douchen en aankleden, dan kunnen jullie zo ook ontbijten." We knikken en alledrie zeggen we nog, totzoo, en dan gaat Louis douchen, dus ik ook maar.Niall pov
Als iedereen een half uur later klaar is met douchen, gaan we met ze allen eten. Er zijn crossaintjes, gewone broodjes en broodjes uit de oven, en als beleg hebben we van alles, van kaas tot worst en van worst tot pindakaas! Alleen, de enigste die maar wat voor zich uit staart, is Louis, hij zit naast Eleanor èn naast Harry. Het moet wel moeilijk voor hem zijn, vandaag is de 'grote dag' dat hij het uitmaakt met Eleanor, hij weet alleen nog niet wanneer..
Harry pov
Ondertussen zijn we al onderweg naar het stadion, waar nu -3uur van tevoren- al honderden fans staan, snel doen we een beani en zonnebril op en lopen we via de achter in- en uitgang. Waar -oh wat een verassing (voel de sarcasme)- tientallen paparzzi staan en honderden vragen stellen. Als we binnen zijn staat Lou ons al op te wachten. "Okay, Zayn, Liam en Niall gaan eerst omkleden, jullie outfits hangen in een hoes in de kleedkamer met de namen erop, dan begin ik met Louis en Harry hun haar en make-up," zegt Lou "daarna doen we het andersom." We knikken allemaal en Niall, Liam en Zayn gaan naar de kleedkamers terwijl ik wacht tot Lou klaar is met Louis.
Als ze klaar is met Louis en mij gaan wij ons omkleden en zijn de andere jongens aan de beurt. We lopen naar de kleedkamer en ik zie Louis een beetje afwezig kijken. "Lou, wat is er?" "Het is gewoon zo dat.. Ik weet het gewoon niet hoe ik het Eleanor moet vertellen en-" zijn zin word afgekapt door Eleanor, die ineens vlak voor onze neus staat. "Nou?" vraagt ze. "Ehm.." Louis kijkt me hulpeloos aan, "Eleanor, ik denk dat Louis het je liever zometeen verteld okay?" zeg ik. "Okay is goed" zegt ze en ze loopt weer verder.Eleanor pov
Wat is er nou met hem aan de hand? Doe ik iets fout? Straks wil die me niet meer, en bij die gedachte prikken de tranen al achter mijn ogen.. Straks haat die me, wat moet ik dan doen? Louis is me alles, of nou ja, voor zover je van iemand kan houden die het zo een beetje bijna heeft uitgemaakt met je.. Wat moet ik dan doen?!
Harry pov
"Okay jongens, dit is het eerste concert van jullie grote wereld tour, klaar voor?" spreekt Paul ons bemoedigend aan, waarna we allemaal knikken, en dan leggen we alle 5 onze handen op elkaar, tel ik "okay jongens we kunnen dit! 1.. 2.. 3..!" en daarna rennen we het podium op, precies waarna de intro is afgelopen.
JE LEEST
de liefde van mijn leven
Teen Fictionone direction, iedereen kent ze wel, larry stylinson, dat kent iedereen ook. maar wat als op een tour louis het ineens uitmaakt met eleanor? wat als hij heel vreemd gaat doen tegen zijn beste vriend? zou het dan toch waar zijn, iets van het hele lar...