Louis pov
We rennen het podium op, waar duizenden fans onze namen en de naam van de band roepen. Ik heb nog nooit zoveel fans gezien, nog nooit zoveel in 1 stadion, maar dat kan de komende maanden wel veranderen!
Harry pov
We beginnen met 'Midnight Memories' en ik begin de eerste zin te zingen,
"Straight off the plane to a new hotel"
Begin ik, en de duizenden fans begin te juichen en klappen, en dan hadden we al honderden keren besproken, zouden we allemaal naar voren rennen, behalve Niall omdat die op zijn gitaar mee moest doen,
Allemaal pov
"Just touched down, you could never tell
Big house party with a crowded kitchen
People talk sh*t but we don't listen
Tell me that I'm wrong but I do what I please
Way too many people in the Addison Lee
Now I'm at the age when I know what I need, oohhMidnight memories, oh oh oh
Baby you and me
Stumbling in the street
Singing, singing, singing, singing
Midnight memories, oh oh oh
Anywhere we go
Never saying no
Just do it, do it, do it, do it5 foot something with the skinny jeans
Don't look back, baby follow me
I don't know where I'm going but I'm finding my way
Same old sh*t but a different day
Tell me that I'm wrong but I do what I please
Way too many people in the Addison Lee
Now I'm at the age when I know what I need, oohhMidnight memories, oh oh oh
Baby you and me
Stumbling in the street
Singing, singing, singing, singing
Midnight memories, oh oh oh
Anywhere we go
Never saying no
Just do it, do it, do itYou and me and all our friends
I don't care how much we spend
Baby this is what the night is, oh, oh, oh
I know nothing's making sense
For tonight lets just pretend
I don't wanna stop so give me moreMidnight memories, oh oh oh
Baby you and me
Stumbling in the street
Singin, singin, singin, singin
Midnight memories, oh oh oh
Anywhere we go
Never saying no
Just do it, do it, do it, do it"Louis pov
En zo was het eerste nummer al afgelopen. Niall is de eerste die naar voren loopt om een 'toespraak' te houden, en hij probeert eerst de fans stiller te krijgen, maar dat gaat moeilijker dan die dacht. Dus terwijl Niall zijn 'toespraak' - wat meer fans stilkrijgen is- gaan wij heel snel backstage om te kijken of onze haar en makeup nog goed zit water te drinken en misschien snel naar de wc te gaan.
"Zo he wat was dat slecht zeg" horen we een zware stem zeggen, en gelijk protesteren we allemaal, terwijl we nog niet eens weten WIE het zei.. "Nee grapje jongens het was super!" en Simon komt tevoorschijn met een grote glimlach op zijn gezicht "Simon!" roepen we allemaal, behalve Liam die Niall is gaan helpen. "Oh shit jongens moeten we niet weer gaan!" roept Zayn waarna we allemaal het podium weer oprennen.Niall pov
Pfff eindelijk komen ze weer, ik wist niet meer wat ik moest zeggen haha. "And now comes a song me and the boys have write it with each other, here is.. Dont Forget Where You Belong!" zeg ik en natuurlijk gaat iedereen weer gillen en klappen terwijl de muziek begint.
Na dont forget where you belong, strong, alive, what makes you beautifull en kiss you, en nog wat kleine dingen die we tussendoor deden en zeiden is het concert wat bij elkaar anderhalf -twee uur duurde afgelopen, en gaan we met ze alle backstage.
"SIMON?!" roepen ik en Liam "Ohjaa dat hadden we nog niet gezegt maar Simon is er.." zeggen Zayn, Louis en Harry. "Ja en dat heeft een reden.." zegt Simon, kijkend naar Harry en Louis "Modest! heeft een groot aantal fanmails gehad voor jullie, en in meer dan driekwart werd gesproken over 'Larry Stylinson'?"Harry pov
Oh shit! Simon wist het nu ook, en de fans dachten het.. "Dus mag ik uitleg hierover?" zegt Simon, met een opgetrokken wenkbrauw naar mij en Louis, oh nee..
Louis pov
"Simon ik.. ik kan het uitleggen, w- we zijn alleen, we zijn alleen.." en verder kom ik niet, want Simon onderbreekt me, "Louis, ik zweer met mijn hand op mijn hart dat ik er echt geen problemen mee heb, maar.. de fans, de directioners, van hun weten we het niet, al die mensen die net tijdens het concert borden en spandoeken hadden met: 'Larry need to come out!' en met: 'Larry is real OMG', er zijn net zoveel haters als hun, niet alleen de fans, maar ook hun vrienden of vriendinnen, vriendjes iedereen, ik vind het super dat jullie zo gelukkig zijn maar denk hier wel aan, okay? Ik vind het geweldig als Louis ook uitkomt, we weten allemaal de oh zo bekende harry styles ik-ben-bisexueel-tweet maar het is jullie keuze." zegt Simon, en ik sla mijn ogen neer, hij heeft wel een punt, ik bedoel, straks is dit ons einde, en wat dan? Lekker weggaan ofzoo? BoemBamPoef weg one direction? Wat moesten we doen? "En dan nog wel 1 klein inniminidingetje," en hij kijkt over mijn schouder, waardoor we allemaal gaan kijken, en we zien Eleanor niet zo blij en vrolijk onze richting op lopen. "Eleanor." zegt Simon tot slot en loopt weer verder, om alles te regelen natuurlijk. "Louis? Wat is er met je, je doet zo ontzettend vreemd" ik draai me om en zie Eleanor boos naar me kijken.. "Lou?" zegt Liam, "Moeten we gaan?" vraagt die, ik knik, maar hou Harry zijn pols vast. "Blijf je?" fluister ik, waarna hij knikt, okay Tomlinson, dit moet je, dit kan je!
Eleanor pov
Wat hebben hun toch ineens, ze doen zo vreemd, en Harry en Louis zijn zo close ineens, en dan die borden en spandoeken ineens overal, Larry, stond erop, wat zou het betekenen? Harry en Louis ofzoiets, dat stond er ook op: Harry + Louis = Larry, wat zou het zijn? "Nou? Wat is er? Wat is de betekenis dat je zo weird doet?" vraag ik, feller dan ik bedoelde. "Eleanor, ik, eh, Harry wij eh w-wij emh, zijn eh" en ik zie hem slikken, "Eleanor, wij kunnen niet meer samen zijn.." zegt die dan. "W-wat?" vraag ik, het voelt of er een mes in mijn zij stak, "W-waa -waarom niet?.." vraag ik. "Emh ehh.." zegt Louis en kijkt hulpeloos naar Harry, die dan een hand op zijn schouder legt.. "W -wacht, w-was h- het waar? D- de roddels?" vraag ik bijtend op mijn lip, ik wil niet huilen om iemand zoals hij, iemand die liever me dumpt voor Harry, "I -ik.. Sinds wanneer al?" vraag ik. "Gister" zegt die, voor zich uitstarend, "Okay, dan.. Dan ga ik maar" zeg ik "doei Louis." ik geef hem een knuffel en laat hem achter me, er zijn wel meer jongens, en als hij zich hierdoor gelukkiger voelt, dan moet die dat dan ook zeker doen! En met die gedachte loop ik het gebouw uit, naar het hotel, waar ik mijn spullen pak en vertrek.
Louis pov
Ik zie haar nog net de deur uitlopen, en stort me dan in Harry's armen, ik snik, "Harry, was ik nou echt z -zo gemeen?" vraag ik, maar hij schud zijn hoofd, "Lou, ze heeft het er denk gewoon moeilijk mee, ze verwachtebdit niet, doe wat jij beter vind, en wat je leuk vind" en er komt een lach op zijn gezicht. "Styles, ik ken dat gezicht, jij bent weer is wat van plan en ik kom er wel achter!" "Jaa daar kom je zeker achter!" en hij trekt me mee, naar de kleedkamer, waar derest ook is. "Wat gaan we doen?" vraag ik nieuwsgierig, "Daar kom je nog wel achter.." zegt Harry geheimzinnig, hij weet dat ik altijd alles wil weten.
Harry pov
"Eey iedereen moet even komen mee met mij!" en Liam, Zayn, Niall en Louis lopen achter me aan. "Louis, op de bank zitten!" zeg ik streng en grinnikend als ik zijn hoofd zie, ik hoor hem nog zuchten en loop daarna rustig verder met de andere. "Dus? Hoe ging het?" vraagt Niall, "Niet zo goed, daarom gaan wij hem ook verassen, bij het volgende concert.." zeg ik, "de fans hebben toch altijd van die projecten? Nou wij gaan er ook een organiseren, maar zonder dat Louis erachter komt, als we Happily zingen, moeten we iets voor hem doen, hij houd van dat nummer zo erg veel en-" "Jaa we zouden met ze 4en iets moeten doen.. Maar dat zou niet leuk zijn voor jou!" zegt Liam, "Okay dan, als dat hem weer vrolijker maakt.." ik zucht en ga dan naar hem in de kleedkamer, "Ze willen voor ons beiden een verassing doen" grinnik ik, en we lopen alvast, hand in hand, met irritante beveiligers om ons heen, naar onze kamer.
Zayn pov
"Dus, ze houden zo erg van Happily? Daar kunnen we wel wat mee, right guys?" zegt Liam met zo een twinkeling in zijn ogen, hij heeft een plan, "Vertel" zeggen ik en Niall tegelijk, "nou, wat als we iedereen, alle fans, een blaadje laten omhoog houden, in de juiste vorm van de letters, en dan staat er LARRYS KISS?" en de andere knikken, "Kom, we gaan naar Paul"
*******
Als Paul het ook goed heeft gekeurd enzoo gaan we naar het hotel en allemaal eten we wat en gaan slapen, we waren hier morgen nog, en dan gingen we overmorgen weg, we hadden dan morgen een dagje vrij :) en met die gedachte en Perrie naast me viel ik in slaap.
JE LEEST
de liefde van mijn leven
Novela Juvenilone direction, iedereen kent ze wel, larry stylinson, dat kent iedereen ook. maar wat als op een tour louis het ineens uitmaakt met eleanor? wat als hij heel vreemd gaat doen tegen zijn beste vriend? zou het dan toch waar zijn, iets van het hele lar...