koc & noc???

678 56 3
                                    

Calum's POV

Do: Patricia

Hej skarbie, więc co powiesz na kino, ostatnim razem nie dostałem odpowiedzi :)

Od: Patricia

Ja nadal nie jestem przekonana Calum, przepraszam...

To co napisała trochę mnie zasmuciło, ale w sumie byłem jaki byłem i ja na jej miejscu zrobiłbym t... Nie ja bym sobie nie odmówił, w końcu jestem niezły hah...

Do: Patricia

Skoro kino odpada, to co robisz w piątek wieczorem?

Od: Patricia

Siedzę sama w domu, bo mój brat wyjechał, przyjaciółka też...

Do: Patricia

Super jesteśmy umówieni :D do piątku księżniczko :*

  W końcu, zgodziła się, nie mogę tego zepsuć, dała mi szansę. Posiedzimy u niej, skoro będziemy sami to nikt nam nie przeszkodzi. Kurwa będę musiał sie pohamować, ale moja wyobraźnia już działa, ale nie zepsuję tego, nie teraz kiedy już prawie ją mam. 

Patricia's POV

       Obudził mnie dzwoniący telefon, kurwa znów muszę iść do tej pierdolonej szkoły. Sięgnęłam ręką pod poduszkę gdzie znajdował się mój iphone i chciałam wyłączyć alarm, ale to nie jest to, ktoś do mnie dzwoni, lecz nie spojrzałam kto bo moją uwagę przykuła godzina 10:47. O kuźwa, dlaczego mój budzik nie zadzwonił?!

-Halo?

-Patricia? Dlaczego nie ma cię w szkole?! Martwiłem się bo nie odpisywałaś na sms'y- Calum... Dlaczego się martwił, nie czaję go czasami...

-Zaspałam- powiedziałam i ziewnęłam 

-Więc kiedy będziesz?

-Eeeeeee nie wiem, Calum chyba wcale nie przyjdę, nadal jestem w łóżku

-Kochanie, jak siedzisz sama, to ja zaraz do ciebie jadę, do zobaczenia księżniczko! -Calum nie dał mi nawet powiedzieć 'pa' ponieważ od razu się rozłączył. On tu zaraz będzie, a ja wyglądam jakbym... jezu nie ma czasu na myślenie, muszę się przebrać i umyć. Uczesałam szybko włosy, ale i tak były w nieładzie, załżyłam białą bokserkę mgiełkę, pod spodem miałam zwykły czarny stanik, umyłam zęby i już brałam się za szukanie spodni, ponieważ byłam w krótkich szortach w kolorze miętowym i miałam założone białe stopki. Po moim domu zabrzmiał dzwonek, a ja nie miałam już czasu, więc pobiegłam otworzyć.

-Hej Pat, mam nadzieję, że lubisz te smaki chipsów i frugooo, ooo jak pięknie wyglądasz w takim porannym nieładzie- przygryzł dolną wargę, wyglądał tak seksownie, nie będę już się oszukiwać, podoba mi się i to bardzo

-Hej Calum- trochę się zawstydziłam jego słowami, a on to chyba zauważył i tylko się zaśmiał -wejdź.

   Poszliśmy do salonu, usiadłam na kanapie, a Cal podszedł do dvd i włączył film pod tytułem 'sinister', który nie wiem skąd wytrzasnął, a ja szybko udałam się do kuchni i wyjęłam z lodówki mrożoną herbatę i dwie szklanki, które odłożyłam w salonie na małym stoliku, Calum już siedział na sofie, a film właśnie się zaczynał, podeszłam do kanapy i chciałam usiąść obok chłopaka, ale ten złapał za moje biodra i usadził mnie na swoich kolanach. Film był mega straszny, ale i tak go oglądałam, nie chciałam pokazać, że się boję

All about you||Calum HoodOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz