Prolog

1.2K 49 5
                                    

Liam

„Tatínku! Půjdeme po školce na tu horkou čokoládku?" Objal mě kolem nohy ten můj čtyřletý prcek.
„Jistě, půjdeme tam. Ale to bude před Vánoci naposledy, tak si to musíš užít." Vzal jsem ho do náručí a vydal se k autu.
„Proč tatínku? Já tam chci chodit každý den!" Smutně se na mě podíval a pak mě objal kolem krku.
„Protože mají přes vánoce zavřeno víš? Lidi co tam pracují jsou přes svátky doma s rodinami." Cvrnknul jsem ho do nosu a následně ho posadil do autosedačky.
„Aha. A táto, my dva budeme o Vánocích spolu že ano?" Jeho nálada se okamžitě změnila a zase byl neuvěřitelně šťastný.
„Samozřejmě, jen my dva. A pak se na pár dní pojedme podívat za babičkou, dědou a tetama, dobře?" Podíval jsem se na něj ve zpětném zrcátku a vyjel směrem jeho školka.
„Joooo tam bude teta Ruth a Nicola. Ty mám rád skoro tak moc jako horkou čokoládu!" Výkřikl a zatleskal si. Tomu jsem se musel zasmát, on je prostě úžasný.

Niall

„Hele Nialle potřeboval bych aby jsi dneska vzal i odpoledne. Samozřejmě ti přidám na platu, ale Zayn odlétá s rodinou na Hawaii a nemůže tady dneska být. No a já s Louim už máme program. " Přišel ke mně Harry. Vede nás tady společně s jeho přítelem Louisem.
„Jo v pohodě, stejně jsem na dnešek neměl žádný plány. Užijte si to." Usmál jsem se a dál se věnoval přípravě objednávky. Jedno Latté a čokoládový donut.
Harry po chvíli s rozloučením odešel a mně zbývali dvě hodiny do polední přestávky. To bude v pohodě, je tady se mnou ještě Lisa. I ta však po obědě odchází.
No co jednou to přeci zvládnu sám. V kavárně není nějak moc rušno a to ani teď i vánocích.

Tak jo, tohle je takový kraťoučký prolog k tomuto novému příběhu. Doufám že se bude líbit. Nevím jak budou kapitoly momentálně vycházet, protože jsou prázdniny. Budu se však snažit co nejvíce. 🤍
All the love x

Baby, I'm perfect | Niam Horayne ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat