Ninth

875 34 6
                                    

Liam
O pár dní později

„Ahoj Beare. Dneska tě vyzvednu až odpoledne, mám delší vyučování." Dám mu pusu a on přikývne a odběhne.
Dnes začíná zase školka a škola. Poprvé nastupuju na tu vejšku. Docela se těším protože už dnes mám dvě hodiny literatury a na to se fakt těším.
Navíc mi ředitel oznámil že budu třídní učitel. Jedna učitelka šla na mateřskou a protože já nemám tolik hodin, budu místo ní.
S Niallem jsem byl celé ty dny, když nepracoval. Byli jsme buď samy nebo s Bearem.
Náš vztah je momentálně nejspíš kamarádi s výhodama. Prostě spolu spíme, líbáme se a tak. Na veřejnosti stoprocentně vypadáme jak pár a mně to vůbec nevadí.
Abych řekl pravdu asi jsem se do Nialla zamiloval, a to dost. Jen se bojím že on to tak necítí a já bych to jen pokazil.
Chystám se mu to říct, ale teď ne. Třeba za dva až tři týdny.

„Dobrý den pane Payne, jsem rád že jste tady. Takže váš kabinet, který jak už jsem říkal, máte jen pro sebe, už jsem vám ukazoval. Rozvrh jsem vám posílal, ale i tak ho máte ještě na stole. Učebnice a vše kolem toho už jsem zařizovali. Třídu jsem vám také ukazoval a v kabinetě máte i plánek školy. Kdyby cokoliv můžete se na mě obrátit. Pardon že jsem to na vás tak vychrlil, ale musím na nultou hodinu." Stiskl moji ruku ředitel a odběhl. Je to milý postarší pán, tak kolem padesáti. Už od začátku jsem si rozuměli.
Došel jsem do druhého patra do mého rozlehlého kabinetu a vybalil si věci. Vše jsem si zařídil jak bylo potřeba a ještě si prošel plánek a rozvrh.
Dobře takže první dvě hodiny mám se svou třídou. První je třídnická, pak literatura. Pak hodina volno. Pak další hodina literatury s jinou třídou a dál historie, s zase úplně jinou třídou. No a nakonec historie s mou třídou a dvě hodiny odpoledka s mojí třídou. To jsou nějaké blblosti kde se řeší nějaké věci, připravují se akce a tak. Moc to nechápu, ale neřeším to.
Přijde mi to spíš jako základní nebo střední škola, způsobem výuky. Ano samozřejmě nějaké přednášky mají taky, ale jinak mi to připadá stejně jako na škole kde jsem učil. A to jsem učil na základce. 

Me: Dobré ráno Ni. Doufám že jsi se krásně vyspal a přežij to ve škole. Dneska mám odpoledko, takže končím později. Ale neboj hned pak si pro tebe přijedu xx

Niall: Dobré ráno. Jojo, už jsem na cestě do školy. Já mám taky odpoledko, předpokládám že pojedeš vyzvednout malého, takže mě vyzvedneš u mě doma? Jinak už se mi stýská xx

Me: Jo přesně tak. Mě už taky prcku, ale neboj, uteče to rychle. No nic budu muset jít. Těším se na tebe xx

Mobil jsem strčil do zadní kapsy svých džínů, do ruky popadl propisku a sešit, který tady je po bývalé třídní učitelce a vydal se do mé nové třídy.
Zvonit bude za necelou minutu a má třída je od kabinetu docela blízko, na to jak je škola rozlehlá. Takže nejspíše do třídy dorazím těsně po zvonění.
Přesně tak se stalo.
Zazvonilo a já nějakou chvíli na to otevíral dveře třídy. Už při příchodu jsem si projel mé nové žáky a dech se mi zadrhl když jsem spatřil blonďáčka v zadní lavici. Seděl s potetovaným černovlasým klukem, který mu cosi ukazoval na telefonu.
Můj prcek ho se zaujetím poslouchal a pozoroval mobil.
Došel jsem k mému stolu a položil si na něj sešit, propisku i mobil, který jsem vynadal ze svých džínů.
„Takže vás zdravím. Jsem váš nový třídní učitel. Jmenuju se Liam Payne a budu vás učit i anglickou literaturu a historii." Stručně jsem řekl a stál před tabulí. Všichni mě poslouchali a snad všechny holky si mě celého prohlíželi.
Nebudu lhát příjemné mi to nebylo. Jediný kdo mě zajímal byl malý blonďák, který mě překvapeně pozoroval.
„Byl bych rád kdyby jste mi prostupně řekli jména a jednu, dvě věci o vás." Kývl jsem na kluka v první lavici a ten začal.

Baby, I'm perfect | Niam Horayne ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat