Fifteenth

720 36 3
                                    

Liam

„Dneska mám pro vás překvapení kluci."  Přišel jsem s úsměvem k nim. Váleli se na gauči, jedli a sledovali nějaký film.
Občas mi přijde že ten Bear je snad víc po Niallovi než po mně.
„Fakt?! Jaký jaký jaký??" Vyskočil Bear a začal poskakovat kolem mě.
„Když ti to řeknu tak to nebude přeci překvapení." Dal jsem si ruce v bok a zakroutil hlavou.
„No ale musíme hned vyrazit." Zvedl jsem Nialla z gauče a každého chytil za jednu ruku.
„Šup rychle." Doslova jsem je vystrčil z domu a táhl je k pláži.
„Co je na pláži tak zajímavého?" Rozhlížel se nabručeně Bear kolem sebe.
„Beare, táta asi ví proč tady jsme." Dřepl si k němu Niall a Bear ho s přikývnutím a úsměvem na tváři objal.
„Zavřete oči!" Nakázal jsem jim a postavil je směrem k moři.
„Jestli nás tam strčíš, tak dneska spíš venku." Zasmál se Niall a Bear s k němu přidal.
Jen jsem se uchechtl a přešel k dvoum klukům, kteří stáli kousek od nás a s pobavením nás pozorovali.
„Harry. Loui." Usmál jsem se a s každým se objal.
„Ahoj Liame." Zářivě se na mě usmáli a stále pokukovali k těm dvoum, kteří přešlapovali ve vyhřátém písku.

„Potichu hlavně." Šeptl jsem k nim a oni hned přikývli.
Pak se tiše rozběhli k těm dvoum. Loui popadl Beara do náručí a Hazz popadl Niniho.
„Liame já tě zabiju!" Slyšel jsem vystrašeného Nialla a následně už jsem viděl jak se všichni umačkávají v objetí.
„Chyběli jste mi. A to jsem tady pár dní." Zasmál se Niall a znovu se objal s Louim.
„Hazz? Lou? Kdo teď dělá v kavárně čokoládu když tam nejste?" Naklonil Bear hlavu na stranu a jeho modrýma očkama je pozoroval.
„Máme tam víc zaměstnanců víš, oni to těch pár dní bez nás zvládnout." Odpověděl mu s úsměvem Harry a na to Bear chápavě přikývl.

„Takže prcku my jsme slyšeli že máš zítra narozeniny, je to pravda?" Sedl si k němu do písku Loui a Bear šťastně přikývl.
„Jo! Bude mi už pět!" Zasmál se a ukázal pět prstů.
„Tak to budeš už velkej kluk." Přisedl si k nim ještě Hazz a o něčem si začali povídat.
„Nepřemýšlejí kluci o adopci? Myslím že oba děti milujou a jak to vidím tak to s nimi i skvěle umí." Tiše jsem mluvil k Niallovi, který stál vedle mě a také pozoroval ty tři kousek od nás.
„Vím že Lou by chtěl, klidně i hned teď. Hazz se bojí že by je nedokázal zajistit a ochránit, má z toho docela strach a Louiho to trápí." Odpověděl mi stejně tiše jako jsem mluvil já.
„Já s ním promluvím." S úsměvem jsem se k němu přitulil a líbl ho do vlasů.
„To by jsi byl moc hodnej, já to zkoušel ale moc na mě nedá. Chápu ho, jsem o skoro pět let mladší a nic o tom nevím." Zářivě se na mě usmál.
„Takže Harrymu bude dvacet pět a kolik je Louimu?" Zvědavě jsem se zeptal. Ano možná už mi to říkali, ale moje paměť je prostě moje paměť.
„Louimu bylo na Vánoce dvacet tři." Zodpověděl můj dotaz a já přikývl.
Harry je skoro stejně starý jako já, takže myslím že si budeme hodně rozumět.
S klukama jsem se trochu bavil, taky díky tomu jsem jim mohl zařídit cestu sem, ale nebylo to nějak moc. Teď se rozhodně sblížíme.

„Už jsou docela dlouho pryč? Nepůjdeme je zkontrolovat?" Zvedl jsem se z písku a hned na to zvedl i Nialla.
Kluci šli s Bearem někam k moři, protože se chtěl vykoupat.
„Jo asi půjdeme." Přikývl a chytl se mé ruky.
Šli jsme podél moře až jsme došli ke kamenům na kterých seděl Hazz a Lou si hrál s Bearem ve vodě.
„Tatí!" Rozběhl se ke mně okamžitě Bear, já ale raději začal couvat.
„Beare. Opovaž se." Řekl jsem přísně a projel ho pohledem od hlavy až k patě.
Byl mokrý a celý od bahna. Harry, Loui i Niall se jen smáli.
„Ale tatí vždyť to nic není." Koukl na sebe a pak zase na mě.
„To víš že jo. Padej pod tu sprchu." Ukázal jsem ne jednu z takových těch veřejných "sprch" na pláži.
„Fajn no." Povzdechl si a loudavým krokem se vydal na místo kam jsem ukazoval.

Baby, I'm perfect | Niam Horayne ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat