Niall
„Tak pojď Beare, taky pomůžeš." Položil Liam nespočet krabic doprostřed mého pokoje.
„Joooo! Nini já ti dám do krabic plyšáčky!" Vykřikl hned.
„Prcku já mám ale jen dva." Zasmál jsem se a on sklopil pohled.
„Aha." Broukl a objal mou nohu.
„Tak nám pomůžeš s oblečením, co ty na to?" Vzal jsem ho do náruče a on hned přikývl.
„Nini netahej se sním tolik, už je těžkej." Objal mě zazadu Liam, když jsem Beara položil na zem a otevřel mou velkou skříň.
„Li, to je v pohodě." Usmál jsem se a začal vyndavat první věcí ze skříní.„Ni já půjdu do obýváku začít balit fotky a tak, můžu?" Zaptal se Liam a já přikývl. Oblečení jsme už měli zabalené, tedy téměř. Ještě chyběl jeden šuplík o kterém Liam bohudík neví.
„Šup Beare pojď mi pomoct!" Zavolal si ho Liam a já mu byl vděčný.
Popadl jsem jednu z menších tašek vedle mě a otevřel poslední šuplík. Většina oblečení a ostatních věcí, byla v krabicích, ale tohle si nechám raději u sebe.
Kdyby se o obsahu šuplíku někdo dozvěděl asi se propadnu do země. Začal jsem pomalu skládat mé krajkové kalhotky do tašky a modlil se aby se zde Liam neobjevil. Ano rád je nosím, ale jen když jsem doma sám. Hrozně se za to stydím a nevím co by si o tom Li myslel.
Rychle jsem tašku zapl a hodil jí ke svému batohu vedle postele.„Hele tak všechny osobní věci jsou sbalené. Žádné nádobí a takové blbosti bych nebral, vše je u mě." Přešel ke mně Liam a objal mě.
„Děkuju." Usmál jsem se na něj a letmo ho políbil. Bear už se k nám totiž sápal a snažil se dostat do našeho obejít.
Liam si ho se smíchem vzal do náruče a Bear jednou rukou objal jeho krk a druhou můj.
Chychotal se a silně nás objímal. Já se usmíval jak měsíček na hnoji, byl jsem šťastný. Moc šťastný.„Tak jde se vybalovat!" Vykřikl Bear a otevřel jednu krabici s fotkami.
„Dobře já a Bear uděláme tyhle krabice a Ni ty si vybal oblečení. Pojď ukážu ti tvou šatnu." Chytil mě za ruku a dovedl mě do místnosti s věšáky, šuplíkami a různými poličkami. Uprostřed na zemi byly všechny krabice a tašky.
„Dej si sem i boty a prostě všechno, je to jen pro tebe." Políbil mě na tvář a už běžel dolů.
Jako první jsem si do nejzadnějšího šuplíku rychle uklidil všechny kalhotky. Jen jsem doufal že se o tom nedozví, to by bylo hrozně trapný.
Pak už jsem si začal vybalovat vše ostatní , mikiny, trička a kalhoty. Bundy a košile jsem pověsil a tak různě.
Nakonec jsem si do spodních poliček uklidil boty.
„Máme to!" Ozval se hlásek Beara z dolního patra.
„Já taky!" Křikl jsem naopak já a běžel dolů ze schodů.
„Tak ty fotky si můžeš dát kam chceš. Máme tady dva volné pokoje, můžeš jeden mít jen pro sebe. Kdyby jsi chtěl být někdy sám nebo tak." Nabídl mi.
„Li nechci ti tady zabírat tolik místa." Zabrblal jsem.
„Nekecej a jdeme. Dáme tam nějaké rámečky a tak." Plácl mě po zadku a vedl mě do pokoje.Další den
„Hele Nini dneska jdu do studia, kamarád vydává album a pozval mě ať se přijdu podívat do studia a tak. Taky mi dovolil si vzít doprovod. Půjdeš se mnou?" Přešel ke mně Liam o polední přestávce.
„Ehm já moc rád, ale co Bear a James?" Zeptal jsem se a objal ho.
„Nicol je prej pohlídá. Takže půjdeš? Mohl by sis zkusit i zazpívat. Chtěl bych tě konečně slyšet." Přitáhl si mě víc k sobě a můj úsměv se o malinko zvětšil.
„Když se nebudu moc stydět tak klidně." Uchechtl jsem se a Lima se mnou.
„Zazpíváš mi a tečka." Prohlásil nakonec, naposledy mě políbil a vydal se do kabinetu.
Já se vydal do své třídy na poslední hodinu, kterou mám, zkuste hádat s kým. Samozřejmě že s Liamem.„Tak pojď seznámím tě s Shawnem." Zatáhl mě za ruku do nahrávací místnosti, kde v křesle seděl hnědovlasý chlap.
„Ni tohle je můj kamarád Shawn Mendes. Shawne, můj přítel Niall Horan." Představil nás a Shawn si mě hned přitáhl do objetí.
„Konečně tě poznávám. Vždy když jsem mluvil s Liamem, neobešlo se to bez zmínky o tobě. To bylo vždycky Nini tohle, Niall támhle to." Zasmál se a poodstoupil odemě.
„Ale měl pravdu, jsi roztomilý." Kývl hlavou a všiml jsem si že ho Liam propálil pohledem.
„V pohodě chlape, vím že je tvůj." Opět se zasmál a s Liamem se bratrsky objali.
„Liam říkal že rád zpíváš. Takže... pojď za mnou." Otočil se zase na mě a vedl mě do další místnosti.
„Taky se zmínil že skládáš něco svého. Že nám prosím zazpíváš?" Ukázal kam se mám postavit a podal mi kytaru.
Nakonec jsem tedy přikývl a přebral od něj kytaru.
„Tak jo, protože ti věřím že jsi vážně skvělej, tak to už rovnou nahrajeme." Tleskl s úsměvem a já na něj jen vykulil oči. To nemůže myslet vážně.
„To zvládneš zlato." Poslal mi Liam vzdušnou pusu od dveří a pak zmizel za sklem.
Přemýšlel jsem jakou písničku zazpívat a stejně jsem skončil u té na kterou jsem myslel hned na začátku. This town.
Shawn na mě kývl a já tedy začal.
ČTEŠ
Baby, I'm perfect | Niam Horayne ✔
FanfictionCo když se životy dva zdánlivě rozlišných lidí spojí, jen díky obyčejnému hrnku horké čokolády a malému dítěti? Niall Horan Mladý dvacetiletý kluk. Většinu času tráví s rodinou, přáteli a hlavně v kavárně kde dělá obsluhu, aby si aspoň něco vydělal...