Third

950 41 8
                                    

Liam
Další den

„Tatí napiš už tomu Ninimu! Už je to jeden den!" Křikl po mně Bear když jsme seděli následující den ráno v obýváku a koukali na pohádku.
„No tak dobře, když to říkáš. Ale aby si nemyslel že moc tlačíme na pilu." Zasmál jsem se a zapnul na mobilu instagram.

Me: Ahoj Nialle, jen píšu kvůli tomu útulku. Bear se nemůže dočkat a já vlastně taky. Tak jen kdy by to šlo?

„Tak už jsem mu napsal, spokojený?" Přitáhl jsem si ho do objetí a on mi vytrhl mobil z ruky.
„Jo, dobrý." Přikývl když chvíli koukal na zprávu.
„Vždyť neumíš číst." Zakroutil jsem hlavou a zasmál se.
„Nevadí. A koukej!" Ukázal na obrazovku mobilu, Niall něco píše.

Niall: Ahoj, no mně je to celkem jedno. Teď mám čtyři dny volno, takže by bylo asi nejlepší někdy v těch dnech.

„Tak Beare kdy? Dneska, zítra nebo po-" Ani jsem to nedořekl a přerušil mě jeho křik.
„Dneska! Dneska! Dneska!" Začal skákat po gauči.

Me: Tak Bear tady šílí že už by chtěl dneska, bylo by to teda možné?

Niall: Hele tak klidně, jen si řeknete kdy

Me: Mohli by jsme teď dopoledne, pak si zajít na oběd a pak se tam ještě vrátit?

Niall: Jo to zní dobře

Me: Fajn pošli mi adresu kde bydlíš, za půl hodiny tě čekáme před domem

„Tak Beare oblékat šup, za půl hodiny musíme být u Niniho." Sundal jsem ho z gauče a on okamžitě vystřelil do jeho pokojíku.
Niall mi pak ještě poslala adresu, já uklidil dole a vydal se nahoru za Bearem.
„Tak si obleč ty rifle, tričko a tu mikinu přes hlavu ti dám já. Boty a bundu dáme dole." Hodil jsem mu oblečení na postýlku a rychle se šel převléct k sobě do ložnice.
„Tatínku koukej! Já si oblékl i tu mikinku!" Šťastně vykřikl když jsem se vrátil zpět k němu.
„Máš jí naopak." Zasmál jsem se a mikinu mu otočil.
Pak už jsme se vydali dolů a v předsíni si oblékli bundy a obuli boty.

„Nini!!" Vyskočil Bear z auta jen co jsem zastavil před jedním z hezky vypadajících panelových domů.
„No ahoj Beare." Zasmál se a Bear mu okamžitě skočil do náruče. Je až neuvěřitelné jak si ho oblíbil. Bear není dítě které by mělo rádo všechny lidi, takže se divím že si Nialla oblíbil tak rychle. Ale tak, já si ho za těch pár dní taky hodně oblíbil. Ni je prostě hrozně skvělý člověk, energický, upovídaný a všemu se směje.
„Ahoj." S jeho zářivým úsměvem mě pozdravil a zapnul Beara do sedačky.
„Ahoj, dáš do navigace ten útulek?" Ukázal jsem na obrazovku, když usedl na místo spolujezdce.
„Jo jasný." Úsměv z jeho tváře nezmizel a už začal naťukávat adresu do navigace.
„Takže chlapci vyrážíme, cesta potrvá necelou hodinu a pokud bude zájem můžeme se po cestě stavit na horkou čokoládu." Podíval jsem se do zpětného zrcátka, kde jsem, jak jsem předpokládal, uviděl Beara jak nadšeně přikyvuje.
„No taky bych si jednu dal." Zasmál se Niall.
„Dobře, tak já po cestě někde zastavím." Řekl jsem nakonec a vyjel podle navigace.

„Tatí, já potřebuju čůrat." Zakňučel Bear že zadních sedaček.
„Beare, už zase? Vždyť jsi byl doma a jedeme jen chvíli." Pozoroval jsem ho v zrcátku.
„Tatí ale fakt!" Vypískl docela nahlas.
„Fajn tak tady je asi za třista metrů benzínka, to vydržíš." Kývl jsem na něj a už jsem pomalu zabočoval do druhého pruhu.
„No tak utíkej prosimtě." Otevřel jsem mu dveře a on vyskočil.
„Nini! Pojď prosím se mnou." Chytl vystupujícího Nialla za ruku a už ho táhl směrem dovnitř benzínky. Pak už jsem jen sledoval jak se Ni snaží doběhnout Beara a u toho se strašně směje. Musím říct že na ně byl krásný pohled. 

Baby, I'm perfect | Niam Horayne ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat