Esen:SELAAAAMMMM
Civciv:Anne beş dakika daha...
Esen:Ney ney
Civciv:Rüya çok güzel sen bana yazıyorsun falan ama bir dakika bozma bi
Esen:Manyak mısın lan rüya değil
Civciv:Doğru lan-
Civciv:Mahnılar💃🏻sene😩güne🧕🏻yazılır🏃🏻♀️
Esen:qşmaşeöaieçsiçeşs
Esen:Ne yapıyorsunnnn?
Esen:Gerçi gecenin üçünde ne yapıyor olabilirsin ki
Civciv:Dur kız garip oldum.
Civciv:Dışarıdayım
Esen:Whyyy
Civciv:Neden olmasın?
Civciv:Duman kanatlı küçük kuşlar bana eşlik ediyor bu gecede
Esen:Yine mi onu içiyorsun mk
Civciv:Ben söylemedim sen söyledin
Esen:Ok
Esen:Ciğerlerine yazık mal
Yazıyor...
Yazıyor...
Civciv:Ask kadın beni mi önemsiyorsun... (Silindi)
Civciv:Kurban olurum. (Silindi)
Civciv: :)
Esen:🤦🏻♀️
Civciv:Sen ne yapıyorsun?
Esen:Gece gece enerji doldum? Anlam veremedim bende sessiz sessiz kendi halimde yatağımda kıvrılıp kulaklıklarımı taktım. Dizi izliyordum. Sarmadı, aklıma sen geldiğin için sana yazayım dedim.
Civciv:İyi yapmışsın kelebek
Esen:Az önce balkona çıktım
Civciv:Ee?
Esen:Hava esiyor, üşürsün dışarıda eve dön.
Civciv:...
^^^
Gördüğü mesajla beraber kafasını kaldırdı Bora. Esen rüzgar sert bir şekilde suratına çarpıp geçiyor ve gidiyordu. Küçük bir tebbessüm yerleşti suratına. Sözlerini dile getirememek o an zor gelmişti ki klavyede gezinen parmakları üç nokta koymakla yetindi. Buz gibi kemikli ellerine baktı. Yanağına değdirdi elini, eve dönmek istemiyordu ama sevdiğinin dediği aklına yer edindi. Buz tutmuş parmak uçları telefonun yanındaki tuşa uzandı.
Telefonu kapatıp cebine koydu. Birazdan tekrar yazacaktı sevdiğine. Eve doğru yürümeye başladı. En an bi yirmi dakika kadar yolu vardı yürüyeceği.
Onun için bu kavram; Esen'i düşleyeceği yirmi dakika idi.
Aklından geçenlerde çok uzak değildi ya. O bir kaç kelimeden oluşan mesaj şunları düşündürdü Bora'ya aslında, karşımda durup üşüme demen için buz tutabilirim ben Esen'im...
Böyle demişti kendi kendine. Tekrar duraksadı. Her gün kendine sorduğu soru gözlerinin önüne geldi. 'Bu kız bana ne yaptı...?'
Ve tekrar her gün bu soruya verdiği yanıtı verdi;
Bu kız benim yaşadığımı hissettirdi, durmuş kalbimin attığını... Hissettirdi.
Yüzündeki buruk gülümsemeyi ve tüm kalp kırıklarını alarak kaldırımda yürümeye devam etti. Yaşadığını hissederek yürümeye devam etti.
^^^
Esen:Heyyy (03.41)
Esen:Nereye kayboldun?
Esen:Yanlış bir şey mi söyledim, civciv?
Esen:Pişt? (03.49)
Civciv:Yok be (03.49)
Civciv:Eve doğru yürümeye başladımda
Civciv:Kusura bakma haber vermeden gitmek istemedim
Esen:Her boka özür dileme ya
Civciv:Peki
Esen:Yarın küçük bir işim olduğu için sekizde kalkmam lazım, sana yazarım tekrar olur mu?
Civciv:Her zaman burdayım biliyorsun
Esen:Bilmem mi:d
Civciv:Kesin nikah tarihi almaya gidiceksin
Civciv:Heyecan bastı beni
Esen:Aynen kardeşim tost makinası şqözşwözğwö
Civciv:qisöeüaöüçwüsşeüw
Civciv:İyi geceler kelebeğim<3
Esen:İyi geceler civciv
🐣🦋
Ben hani bulutlara dokunabilir misin için bölüm yazıyordum ya? Yok o- yani her an yayımdan bile kaldırabilirim. Ya da benim için önemli biri istedi diye kaldırmam ama askıya alırım. Olmuyor çünkü ilerlemiyor orda boğdu beni. İşin kötü yanı ona yazmadığım için diğerlerinede yazamıyorum. Zincirleme kötü etki etti. Neyse gidiyorum.
Muah<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Civcivim |Texting
Historia Corta"Bak şu lanet olası gözlerime, beni üzmen için bile yalvarıcak kadar sana muhtaçlar."