Soon-Jeong szemszöge:
Éjjel kettőkor keltem fel Chin-Ho mellett. Ő még aludt, mikor én lehámoztam magamról a karjait a legkevésbé sem kedvesen. A lány morogva felkelt a mozdulataimra.
Az ingemet gomboltam be, mikor megszólalt a lány.
-Hová mész? Nem maradsz itt reggelig?-kérdezte álmosan.
-Nem.-mondtam egyszerűen, majd az ajtó felé vettem az irányt. A kilincsre helyeztem a kezemet, mikor ismét megszólalt Chin-Ho.
-Várj...szeretlek.-mondta ki a szót, amit eddig nem mert. Nem fordultam vissza.
-Jó éjt!-mondtam hűvösen, majd kiléptem az ajtón, és csendben kiosontam a házból.
A démonom sajnos itt sem hagyott nyugtot, csendesen követett hazáig. A szobámba érve végre megszólalt.
-Nem kérdezed meg?
-Ugyan mit?
-Ne kelljen nekem kimondanom...-éreztem, ahogy lyukat éget tekintete immáron meztelen hátamba. Sóhajtottam egyet, majd egy szál nadrágba megfordultam, hogy végre szemébe tudjak nézni. Megejtettem egy féloldalas mosolyt, majd érzelemmentes hangszínt megütve kérdeztem.
-Hol voltál? Miért nem mentetted meg a lányt?-tartotta a szemkontaktust, majd egyszer csak kékre lobbant írisze mégis nyugodtan válaszolt.
-Eltűntettem azt az angyalt, aki téged molesztált, de úgy néz ki, nem csak egy van körülötted, hanem vagy hat.
-S miért vagy ideges?-fejem oldalra biccent.
-Honnan veszed, hogy az vagyok?-utánozta mozdulatomat.
-Nem ér kérdéssel kérdésre válaszolni.-vigyorodtam el.
-Ha tudni akarod...Chin-Ho miatt vagyok feszült. Pontosabban azért, mert hagytam, hogy ismét megtegye azt, amit már régen le kellett volna zárnia. Arról nem is beszélve, hogy mennyire kíméletlenül hagytad ott.-hangján hallatszott az undor, és a megbotránkozás. Látszott rajta, mennyire bántja a dolog.
-Kicsim, kivel beszélgetsz?-nyit be anya a szobámba, mire én elmosolyodom.
-Senkivel anya, biztosan a telefonomat hallottad. Egy podcast-et hallgattam.-vakarom meg tarkómat. Észre se veszem, hogy a démonom mellém szál, majd közelről a fülembe suttog.
-Hazug disznó!-lehelete bőrömet érinti, mire libabőrös leszek, s hirtelen közelségétől megugrok, és majdnem elesek.
-Minden rendben?-kérdezi anya most már erősen összehúzva szemöldökeit.
-Persze, csak megkínált Chin-Ho egy kis rizsborral...-nézek félénken anyára, aki rosszallóan rám csukja az ajtót.
-Tudtad, hogy hallja, igaz?-suttogtam ingerülten.
-Az is meglehet, hogy én szóltam neki.-vonja meg a vállát egy ördögi mosollyal szája szegletében. Csak összeszorítom állkapcsomat majd elmegyek fürdeni.
Egy szál vászonnadrágban közeledem a koromsötétségben az ágyam felé. Már nem volt kedvem villanyt kapcsolni, így mindenen átesve próbálok eljutni az ágyamig. A franc essen bele, hogy ilyen jól sötétítenek ezek a függönyök.
Végül eljutok fekvőhelyemig, és sikerül befeküdnöm a párnáim közé, de mikor oldalra fordulok beleütközöm valamibe, vagy inkább valakibe.
Hei-Woo szuszogott nekem háttal. A helyzetünk a kiskifli-nagykifli pózhoz hasonlíthatott. Olyan közel voltam hozzá, hogy éreztem a bőréből áradó meleget, és valamilyen más érzés is hatalmába kerít.
ESTÁS LEYENDO
Fehérbe öltözve
FantasíaRhee Soon-Jeong játszik a lányokkal, mint a barbie babákkal, a férfiakat legyőzendő ellenfélnek tekinti, mégis, egóját semmi sem képes lerombolni, arról nem is beszélve, hogy szülei gazdagok. Éppen a gimnázium utolsó évét végzi, mikor a mellé rendel...