"Mä en oo vieläkään päässy viikonlopusta yli", Jungkook huokaisi ja tökki riisiään syömäpuikoilla.
"Ai siitä, että pizzaa oli ruokana?"
"Ei tyhmä, vaan siitä, että olen ihmissusi", Jungkook vastasi naurahtaen.
"Aaa, no mä en oo päässy yli siitä pizzasta", Taehyung virnisti ja vei riisikulhonsa tiskialtaaseen.
Jungkook pyöräytti silmiään hymyillen. He olivat tuoneet hänen tavaransa tänne ja Jin oli esitellyt hänelle hänen huoneensa. Se oli upeampi kuin mikään, missä hän oli ikinä nukkunut. Suuri parisänky, vaaterekki, työpöytä tietokoneen ja kahden näytön kanssa, kiiltäviä tasoja ja sängynpäädyn seinällä hopeanvärinen koriste kuunsirppi. Omaa kylpyhuonetta hän ei ollut saanut, mutta se ei haitannut ollenkaan.
Jungkook oli tänä aamuna käynyt irtisanomassa kahvilan työpaikan sopimuksen. Hän ei ollut erityisesti pitänyt siitä työstä, vaan tehnyt sitä vain rahan vuoksi ja nyt kun Taehyung ja muut olivat vakuuttaneet hänelle, että he kustantaisivat kaiken hänellä ei ollut mitään syytä jäädä sinne.
"Oletko valmis treenamaan?"
"Niin valmis kuin voi vain olla."
"Hyvä, tule perässäni."
Jungkook totteli Taehyungia ja seurasi miestä siistiin työhuoneeseen. Kaikki oli tumman puun peitossa, kirjoituspöytä oli takaseinällä keskellä ja sen molemmin puolin olivat suuret seinään upotetut kirjahyllyt. Taehyung käveli niistä oikeanpuolimmaisen luokse ja viittoi Jungkookia tulemaan lähemmäs. Korppihiuksi pisti kätensä yhden tumman kirjan kohdalle ja vilkaisi Jungkookia nopeasti. Sitten hän veti kirjaa reunasta itseään kohti kuin vivusta ja sen jälkeen alkoi kuulua rattaiden pyörimistä. Jungkook katseli ihmeissään ympärilleen ja peruutti pari askelta, kun lukko napsahti ja Taehyung työnsi osan kirjahyllystä sivuun. Se oli salainen ovi, minkä takana oli näköjään pimeät kiviportaat alas.
"Tuota en osannut odottaa" Jungkook totesi niskaansa rapsuttaen.
"Niin arvelinkin. Ei mitenkään hirveän erikoinen, mutta tykkään siitä", toinen vastasi ja lähti alas portaita Jungkook kannoillaan.
Portaat veivät hämärään käytävään jossa oli viisi ovea. Taehyung käveli niistä yhden luokse ja avasi sen. Jungkook kurkkasi heti uteliaana ovesta ja näkymä sai hänen suunsa loksahtamaan auki. Keskellä tilaa oli suuri taistelukenttä ja paraikaa siinä taistelivat Jimin ja Hoseok.
Jimin heitteli taitavasti veitsiä ja Hoseok puolestaan väisti ne niin ketterästi, että hän sai sen näyttämään helpolta. Heittoveitsien loputtua Jiminiltä miehet kävivät paljain käsin tappelemaan. Hoseok teki kierrepotkun oikealla jalalla, Jimin väisti ja vastasi heti kahdella potkulla, jotka oli kohdistettu päähän ja yläkroppaan. Hoseok vältti iskun menemällä alas ja potkaisi vielä kyykyn kautta ottaen maasta voimaa, mutta jälleen Jimin väisti. Tällä kertaa tosin täpärästi taivuttaen selkäänsä taaksepäin niin, että Hoseokin jalka hipaisi hänen hopeanvärisiä hiuksiaan. Jungkook ei voinut muuta kuin ihailla miten nämä kaksi liikkuivat taistellessaan.
"Tervetuloa harjoitustilaan", Taehyung hymähtieli ja asteli peremmälle tilaan. Miehet olivat lopettaneet harjoittelunsa ja olivat napanneet juomapullot käsiinsä harjoituskentän reunalta.
"Teilläpäs kesti. Luultiin jo, että teidät pitäisi tulla hakemaan", Hoseok naurahti ja otti sitten kulauksen vettä pullostaan. Taehyung oli jo avaamassa suutaan, mutta Jungkook ehti ensin.
"Tarvitaanko me taistelutaitoja ihmisen olomuodossakin?" Hän kysyi järkyttyneenä kiidettyään muiden luokse. Jimin pudisteli päätään siihen malliin kuin Jungkook olisi juuri esittänyt tyhmän kysymyksen.
YOU ARE READING
VKook | Black Wolf
WerewolfUudessa pojassa on jotain outoa. Hänen silmänsä loistavat pimeässä ja pitkät kynnet jättävät syviä jälkiä pulpettien alle. Jungkook päättää ottaa selvää kuka tai oikeastaan mikä, uusi oppilas Taehyung on. Tekijänhuomautus: Tarina on täysin fiktiota...