Chris : Witam was, z tej strony Chris McLean. Pragnę przedstawić wam nowy sezon pod tytułem ,,Totalna Porażka Stare Twarze"! Znajdujemy się na wyspie Wawanakwa. Jak wszyscy wiemy owa wyspa zatonęła ale jej identyczna kopia została. Zaraz przybędzie 24 zawodników, którzy będą walczyć o milion dolarów!
Szef: Chris już płyną.
Chris: Powitajmy uczestników. A oto Dawn, nasz wiedźma!
Dawn: Nie jestem wiedźmą Chris. Ja posiadam nadprzyrodzony dar. *powiedziała z irytacja w głosie*
Chris: Em okej... To może powitajmy kolejnego uczestnika. Cody jak miło cię ponownie widzieć.
Cody: Hej Chris *przybija z nim żółwika*
Chris: Teraz powitajmy parę, która jest razem aż od pierwszego sezonu Bridgette i Geoff!
Bridgette: Geoff, mówiłeś że to ma być obóz surferski, a widzę tu McLeana.
Geof: Też tak myślałem skarbie.
Chris: No widzicie jaki przypadek. *śmieje się pod nosem* Pora powitać kolejną osobę, która jest Ezekiel. Po kilku operacjach i dobrej opiece medycznej ze zmutowanego potwora zrobił się w miarę norlamny.
Ezekiel : Hej Chris. Dzięki za operację plastyczne.
Chris: Ależ proszę bardzo, a teraz przejdźmy do kolejnych uczestników. Gwen i Trent, którzy znowu okazali być się para.
Gwen: O nie. Ja nie będę z nim *pokazuje na Chrisa* na jednej wyspie!
Trent: Przesadzasz kochanie. Chris nie jest aż tak zły.
Gwen: Mhmm *odchodzi od Trenta*
Trent: Ej, ale poczekaj na mnie Gwen! *Idzie za nią*
Chris: No dobrze to powitajmy kolejną uczestniczkę. Sierra jak miło mi cię widzieć, Cody chowaj się. *zaczzyna się śmiać*
Sierra: Codyyyyy!!! * biegnie w jego stronę i ściska go jak najmocniej*
Chris: Cody zaraz umrze od tęsknoty Sierry więc powitajmy przebiegłą parę. Oto Heather i Alejandro!
Heather: Witaj Chris, przyszłam po mój milion dolarów, więc możesz mi go już dać, bo go wygram!
Alejandro: Oj nie Heather, to ja wygram ten milion!
*Alejandro i Heather kłócą się na boku*
Chris: To jak oni się kłócą to zapraszam kolejną osobę która jest Tom!
Tom: Oh, ty to pewnie jesteś Chris. *Podaje mu rękę* Miło mi jestem Tom, niestety Jen nie udało się dostać, ale wygram te pieniądze aby ulepszyć naszego bloga modowego.
Chris: Jak widzę już jakiś pomysł na wykorzystanie gotówki ale do rzeczy. Nasza kolejna para to kryminalista Duncan oraz jego dziewczyn Courtney, która w dalszym ciągu ma prawników!
Duncan: Część McLean, dzięki za wyciągnięcie mnie z więzienia.
Chris: Po programie tam wracasz za wszystkie szkody, które mi wyrządziłeś!
Courtney: Mam swoich prawników dalej abyś nie pozbawił mnie należytej wygranej Chris!
Chris: Jasne, jasne. Eva, uczestniczka, której wszyscy się bali również z nami jest! Witaj Evo!
Eva: Część Chris. Potrzymaj to na moment *podaje torbę z hantlami*
Chris: Co ty masz tam takiego ciężkiego?!
CZYTASZ
Total Drama Old Faces
RandomFanowski Sezon Totalnej Porażki. Dwudziestu czterech uczestników z różnych obsad zawalczy ponownie o milion dolarów. Kogo połączy, a kogo rozdzieli program, jakie strategie powstaną, a najważniejsze kto wygra owy sezon? Jeśli chcecie zobaczyć to i i...