Chris: Witajcie w kolejnym odcinku Totalnej Porażki Stare Twarze! W ostatnim odcinku wiele ciekawych rzeczy się wydarzyło takich jak związek Gwen i Courtney, który chwilę później przez intrygę Trent'a i Duncan'a się rozpadł, Ezekiel jakoś zmądrzał oraz Bridgette i Heather się pokłóciły, a przyczyną był Szurnięty Prowadzący! Niestety bądź stety z programu odpadła Josee, a Dawn zrezygnowała z programu aby z nią być. Z Szefem również robiliśmy zakupy, bo uczestnikom skończyło się jedzenie na ich poziomie! Jeżeli chcecie dowiedzieć się co wydarzy się w tym odcinku to oglądajcie do końca!
_____________Przed domkami_____________
Courtney: Gwen to Duncan mnie pocałował. Nie ja jego!
Gwen: Takie kity możesz wciskać se swoim prawnikom!
Courtney: Dlaczego nie chcesz mi uwierzyć?!
Gwen: Bo wiem jaka jesteś! Na początku nawet ze mną gadać nie chciałaś, a potem nagle się we mnie zakochałaś! Może od początku chciałaś mnie tylko ośmieszyć!
Courtney: Nie chciałam cię ośmieszyć! Naprawdę się w tobie zakochałam.
Bridgette: *podchodzi do nich* Coś mi nie chce się w to wierzyć Courtney. Zawsze byłaś wredna.
Heather: *podchodzi* A ja za to wierzę Courtney.
Gwen: Co?! Myślałam, że jesteś moją przyjaciółką, a nie Courtney!
Heather: Bo jestem, ale nie mogę patrzeć jak głupio uwierzyłaś w to co zobaczyłaś. Przecież ona by cię nie zdradziła, tymbardziej jeśli chodzi o Duncan'a.
Bridgette: Courtney całowała się z Duncan'em, co tu więcej widzieć. Zdradziła ja, a nawet nie były razem dzień.
Heather: Dobrze wiecie, że Trent chciał z powrotem Gwen. Może Duncan i on mają jakąś intrygę aby je skłócić.
Courtney: No właśnie! Nigdy nikogo nie zdradziłam i nie zamierzam.
Gwen: Nigdy nie zdradziłaś? Puknij się w głowę, bo chyba nie słyszysz co mówisz!
Courtney: Ty się puknij w głowę, bo aż wstyd, że uwierzyłaś w to, że zdradziłam cię z Duncan'em!
Bridgette: Chodź Gwen, nie ma co z nimi gadać.
Gwen: Masz rację. *Odchodzi z Bridgette*
Courtney: Nie mogę uwierzyć, że ona uwierzyła w to, że ją zdradziłam.
Heather: Ja też. Przecież widać, że Trent i Duncan są za to odpowiedzialni.
Courtney: No właśnie!
Heather: Musimy zdobyć jakiś dowód na to, że to była ich intryga, a znając ich inteligencję szybko go znajdziemy.
Courtney: Racja.
__________U Duncan'a i Trent'a__________
Trent: Ten plan jest wspaniały! Gwen nie chce gadać z Courtney.
Duncan: Moje plany zawsze się udają.
Trent: Taki mały niewinny plan odrazu sprawił, że Gwen z nią zerwała. Przecież było widać, że to jest ustawione.
Duncan: Jak widać Gwen nie jest taką mądra na jaką wygląda.
Trent: Gwen jest bardzo mądra Duncan. Po prostu emocje w niej buzowały i tyle.
Duncan: Oczywiście.
Courtney: *podchodzi do nich* Duncan!
Duncan: O pewnie przyszła do mnie wrócić. *Odwraca się w stronę dziewczyny* Tak złotko?
CZYTASZ
Total Drama Old Faces
RandomFanowski Sezon Totalnej Porażki. Dwudziestu czterech uczestników z różnych obsad zawalczy ponownie o milion dolarów. Kogo połączy, a kogo rozdzieli program, jakie strategie powstaną, a najważniejsze kto wygra owy sezon? Jeśli chcecie zobaczyć to i i...