Chris: Witajcie w następnym odcinku Totalnej Porażki Stare Twarze! W ostatnim odcinku dowiedzieliśmy się, że Trent wraz z Duncan'em wymyślili plan aby rozdzielić Gwen i Courtney, a później do nich wrócić. Gwen długo nie chciała wierzyć Courtney, jednak po tym jak Trent i Duncan nie dopilnowali aby nikt nie podsłuchał ich planu to Courtney wraz z Heather nagrały ich rozmowę i prawda wyszła na jaw. W ostatnim odcinku również Ennui dostrzegł potencjał na gotha u Cody'ego. Tak, dobrze słyszycie, u Cody'ego! Niestety przez to, że Bridgette nie wykonała swojego zadania musiała odpaść z programu. Mogliśmy też zauważyć mądrość Anny Marii, która miała najprostsze zadanie i nie potrafiła go rozwiązać. Na wyspie również została ukryta figurka przedstawiająca mnie i znalazł ją Duncan, jednak potem ją zgubił i nie wiadomo kto ją ma! Jeśli chcecie dowiedzieć się co wydarzy się w tym odcinku to serdecznie zapraszam do oglądania!
____________________________________________Chris: *przez radiowęzeł* Wstawać lenie! Już 5:59 rano, a wy dalej śpicie! Mam dla was cudowne wieści. No dobra, dla niektórych nie aż tak dobre. Zapraszam wszystkich pod moją willę, a dowiecie się wszystkiego!
____________Pokój Zwierzeń___________
Courtney: Po co ten człowiek budzi nas tak wcześnie. *Ziewa*
Anna Maria: Czy ten cały Chris, nie wie, że moja uroda musi długo odpoczywać, a nie kilka marnych godzin snu!
__________________________________________Chris: Jak tej czas szybko leci. Niedawno było was 24, a teraz zostało tylko 10 uczestników, którzy dalej mają szansę na zdobycie miliona dolarów.
Duncan: Po chuj budziłeś nas o tak wczesnej porze Chris?!
Chris: Jako, że została was już tylko dziesiątka pora utrudnić wam życie. W tej chwili drużyny zostają rozwiązane i każdy działa na własną rękę!
____________Pokój Zwierzeń___________
Amy: Nareszcie!
Cody: No to już po mnie.
_______________________________________Chris: Zobaczymy czy po niektórzy poradzą sobie bez swojej drużyny i zajdą chociaż trochę dalej niż inni by to przewidzieli. Od tej pory dziewczyny zajmą jedną stronę domku, który kiedyś należał do Prehistorycznych Korzeni, a chłopcy drugą, bo z domku Antycznych Małp będzie coś innego. Póki co macie czas wolny oraz możecie się przeprowadzić. Jak będzie czas na żądanie to was zawołam, a teraz idę, bo mam masażystę, który na mnie czeka! *Odchodzi*
Heather: Czy on obudził nas tylko po to aby powiedzieć, że jest rozdzielenie drużyn i se poszedł?
Gwen: Na to wychodzi. *Ziewa*
Courtney: Nie wiem jak wy, ale ja idę dalej spać. *Ziewa i idzie w kierunku domu*
Anna Maria: Jezu nie dość, że moje oczy potrzebują więcej snu to jeszcze muszę się rozpakować. Po prostu katastrofa!
Ezekiel: Spokojnie kwiatuszku. Mogę ci pomóc poprzenosić rzeczy.
Anna Maria: W takim razie idziemy.
*Anna Maria i Ezekiel idą w stronę domku*
Duncan: Następnym razem Chris dostanie w mordę jeżeli obudzi mnie po nic! *Idzie w stronę domku*
Amy: Im szybciej się przeprowadzę tym więcej pośpię. *Idzie w stronę domku*
*Kiedy wszyscy się przeprowadzili*
Anna Maria: Moja osoba potrzebuję łóżka na dole!
Heather: No to twoja osoba ma problem, bo to łóżko należy do mnie.
CZYTASZ
Total Drama Old Faces
De TodoFanowski Sezon Totalnej Porażki. Dwudziestu czterech uczestników z różnych obsad zawalczy ponownie o milion dolarów. Kogo połączy, a kogo rozdzieli program, jakie strategie powstaną, a najważniejsze kto wygra owy sezon? Jeśli chcecie zobaczyć to i i...