______________20:00___________
*Bridgette, Gwen oraz Cody rozmawiają na plaży*Bridgette: Musisz w końcu powiedzieć Noah'owi o swoich uczuciach Cody.
Gwen: Zgadzam się z Bridgette. Przecież musisz mu w końcu o tym powiedzieć.
Cody: Wiem, że muszę mu to w końcu powiedzieć, ale nie potrafię i nie wiem jak.
Gwen: Wyjdź z nim na jakiś spacer i porozmawiaj z nim na spokojnie Cody.
Bridgette: Możesz iść z nim na zachód słońca. Doskonale jest stąd widoczny i wtedy możesz powiedzieć mu o swoich uczuciach.
Cody: A co jeśli on mnie nie kocha? Nie chce psuć naszej przyjaźni.
Bridgette: Nie popsujesz gwarantuje ci to.
Gwen: Spróbuj, kiedy będziesz czuł, że jesteś gotowy mu to powiedzieć nie wahaj się i mów.
Cody: Spróbuję mu powiedzieć, ale nic nie obiecuję... A ogólnie to jak z Trent'em Gwen, uwierzył w to, że ponoć się wywaliłaś?
Gwen: Chyba nie, ale przestał co chwilę mi się pytać co się stało, więc może odpuścił.
Bridgette: Może tak.
Gwen: W ogóle nie uwierzycie kto mi pomógł, aby ten ślad nie był aż tak wyraźny.
Cody: Kto ci pomógł?
Gwen: Heather.
Bridgette: Heather?!
Gwen: Mhmm.
Cody: Miła Heather? Trudno mi to wypowiedzieć, a co dopiero.
Bridgette: Ona na pewno coś kombinuje. Zawsze gdy była dla kogoś miła to źle się to kończyło. Radzę ci na nią uważać.
Gwen: Masz rację. Muszę ma nią uważać.
___________________________________________________________Ranek________________
Chris: *przez megafon* Pora wstawać! Miło mi tu znowu być po dniu w szpitalu pełnym starych dziadków i chorób, o których nie miałem pojęcia! Macie dziesięć minut, a potem chce was wszystkich widzieć pod ogniskiem!
*Kiedy wszyscy zebrali się koło ogniska*
Chris: Ludzie mówiłem dziesięć minut, a nie dwadzieścia! Ale skoro już tu jesteście to opowiem wam o dzisiejszym zadaniu.
Szef: Mój pomysł na zadanie był lepszy.
Chris: Pierdolisz! Moje pomysły zawsze są lepsze! Nie przedłużając pamiętacie jak w pierwszym sezonie Totalnej Porażki zawodnicy musieli zmierzyć się ze swoimi lękami?
Gwen: Powiedz, że żartujesz.
Chris: Otóż nie, dzisiaj wszyscy zmierzycie się ze swoimi lękami!
Eva: Ja się niczego nie boje!
Chris: Nawet dziergania sweterków z jakąś babcią?
Duncan: Eva boi się dziergania sweterków? *Zaczyna się śmiać*
Jo: Hahahahahaha. Siusiumajtek jest odważniejszy od ciebie.
Eva: Nie żyjesz McLean, a wy się zamknijcie chyba, że mam wam wpierdolić!
Chris: Oczywiście. Najpierw wykonaj zadanie, a potem mi gróź dalej.
CZYTASZ
Total Drama Old Faces
AcakFanowski Sezon Totalnej Porażki. Dwudziestu czterech uczestników z różnych obsad zawalczy ponownie o milion dolarów. Kogo połączy, a kogo rozdzieli program, jakie strategie powstaną, a najważniejsze kto wygra owy sezon? Jeśli chcecie zobaczyć to i i...