Chris: Witajcie w ostatnim odcinku tego sezonu! Ostatnio było trzech uczestników- Heather, Amy oraz Ezekiel, a teraz zostala ich już tylko dwójka! Podczas ostatniego zadania uczestnicy musieli wykonać zadania oraz w większości wyzwania, które wymyślili dla nich widzowie. Niektórzy wylosowali łatwiejsze, inni trudniejsze zadania i musieli je wykonac jeżeli chcieli wygrać. Widzowie byli powaleni do tego stopnia, że nawet dawali im zadania z cuchnącym Grochem! To dziecko było już w ogóle powalone, bo każdego brała za swojego męża. Męża kurwa! Zadanie z największą ilością szyszek wygrała Heather, a zaraz drugie miejsce po niej zajęła Amy. Dlatego też Ezekiel odpadł, a za nim popłynął zdesperowany miłością Groch. Jeżeli chcecie dowiedzieć się kto wygra program, a kto zostanie frajerem dokładnie oglądajcie ten finałowy odcinek Totalnej Porażki Stare Twarze!
__________Pokoj Zwierzeń________
Heather: Mówiłam, że nie przegram z takimi debilami. Szkoda, że akurat w finale jestem z Amy, bo jej nie trawie, ale już lepsza niż Ezekiel, który zjawił się tu z dupy i zaszedł tak daleko. Teraz pozostaje mi już tylko wygrać ten finał, bo nie oszukujmy się. Z takim dzbanem jakim jest Amy zapewne wygram i nie będę miała z tym żadnych problemów.
Amy: Wiedziałam, że tu będę, a ten debil Ezekiel odpadł co jest piękne! W końcu nie słyszę jego irytującego głosu. Co do finału zobaczymy jak będzie. Heather przecież już nie pierwszy raz jest w finale. Może i będzie to dla mnie jakieś wyzwanie, ale i tak uda mi się wygrać, bo nie pierwszy raz muszę się trudzić w tym programie.
_________________________________Amy: Witaj Heather.
Heather: Chcesz czegoś?
Amy: Nie. Chcę ci życzyć powodzenia.
Heather: Ja tobie również życzę powodzenia, bo ci się na pewno przyda.
Amy: Tobie również, bo na pewno mnie nie pokonasz.
Heather: Jeszcze zobaczysz, że cię pokonam.
Chris: *Przez radiowęzeł* Zapraszam naszą finałową dwójkę na ostatnie zadanie w tym sezonie! Widzimy się przed waszymi domkami.
Amy: Tak czy siak powodzenia, bo ci się przyda.
*Kiedy dziewczyny dotarły do Chris'a*
Chris: Na wstępie gratuluję wam, że jako jedyne doszłyście tak daleko. Przeżyłyście wiele dziwnych zadań, a także zadania widzów, którzy po ich zadaniach nie są aż tak normalni jak na początku zakładałem. Jak możecie zauważyć wasi koledzy z obozu już tutaj są. Zaraz dowiemy się kto komu kibicuje. Po prawej stronie są trybuny należące do Heather, a po lewej do Amy. Teraz wy przegrani wybierzcie komu będziecie kibicować.
Eva: Nie zapominaj o nas McLean!
Jo: Właśnie McLean!
Chris: Ooo, Eva i Jo już tu również są. Tak jak mówiłem wybieracie komu kibicujecie.
*Na trybunach Heather zasiedli Courtney, Gwen, Trent, Anna Maria, Ezekiel, Alejandro, Emma, Bridgette, Geoff, Noah, Dawn oraz Josee. Natomiast na trybunach Amy zasiedli Junior, Tom, Ennui, Jo, Eva, Sierra, Cody, Cameron, Mickey oraz Duncan*
Chris: Ale, że nasza para Cody i Noah siedzą po innych stronach?
Noah: Już nie jesteśmy razem, a ja wolę kibicować Heather niż Amy.
Chris: Tego to ja się nie spodziewałem!
__________Pokoj Zwierzeń________
Courtney: To chyba było jasne, że jestem za Heather, bo przecież za nią też jest moja kochana Gwen. Ale i tak to ja powinnam tu być i gdyby nie moja matka to pewnie bym tam stała za nią, a Gwen ze mną!
CZYTASZ
Total Drama Old Faces
RandomFanowski Sezon Totalnej Porażki. Dwudziestu czterech uczestników z różnych obsad zawalczy ponownie o milion dolarów. Kogo połączy, a kogo rozdzieli program, jakie strategie powstaną, a najważniejsze kto wygra owy sezon? Jeśli chcecie zobaczyć to i i...