Odcinek 17 ,,Przeżyj na Wyspie Kości"

133 10 758
                                    

Chris: Witajcie z kolejnym odcinku Totalnej Porażki Stare Twarze! W poprzednim odcinku niestety pożegnaliśmy Cody'ego, bo był jedną z osób, którym najgorzej poszło w zadaniu. Osobą, która wróciła do nas na wyspę przez głosy naszych kochanych widzów okazała się Bridgette! Niektórzy byli z tego powodu szczęśliwi, a inni wręcz odwrotnie. Okazało się, że Trent zaczął pisać z Samey i nawet powiedział, że się w niej zakochał. Zdarzyła się również rzecz, której nikt się nie spodziewa, nawet ja! Trent i Gwen się pogodzili! Ale nie tylko oni się pogodzili. Anna Maria i Ezekiel również zaczęli przyjaźń od nowa i nawet zawarli sojusz. No kto by się tego spodziewał! Podczas zadania kiedy Courtney nie odgadła piosenki musiała zakręcić kołem rozpaczy. Wylosowała niespodziankę, którą okazał się być pobyt na Wyspie Kości. Czy Courtney przeżyła na Wyspie Kości? Czy pewne sojusze się rozpadną? Albo czy Heather będzie poirytowana zachowaniem Anny Marii? Tego dowiecie się oglądając do końca ten odcinek!

__________Na wyspie kości__________

*Helikopter z Szefem i Courtney ląduje*

Szef: Teraz wynocha z tego helikoptera.

Courtney: Jak ja mam tu niby przetrwać?!

Szef: A skąd ja mam to wiedzieć? To ty tu zostajesz, a nie ja.

Courtney: Ale jako jeden z prowadzących powinieneś zadbać o moje bezpieczeństwo!

Szef: A jak tego nie zrobię to co?

Courtney: To was pozwę!

Szef: *Wzdycha* Unikaj lasu nocą, a teraz wynocha! *wypycha Courtney z helikoptera, a sam odlatuje*

Courtney: Ałaj! Jak tutaj jest strasznie... Szef powiedział aby unikać lasu to może na plaży będę mogła posiedzieć do rana.

*Courtney w drodze na plaze potknęła się o kamień i sie wywaliła*

Courtney: Co za zjebany kamień! Jeszcze se spodnie podarłam! Coś gorszego może mnie spotkać jeszcze na tej wyspie?!

*Do Courtney podbiega wiewiórka*

Courtney: No dobra ty mi raczej nic nie zrobisz.

*Wiewiórka zmienią wyraz twarzy i patrzy na Courtney jakby chciała ją zabić*

Courtney: To ja może pójdę w drugą stronę *ucieka przed siebie, a wiewiorka biegnie za nią* A niech cię Chris i to twoje głupie koło!

__________Rano na Wsypie___________

Chris: *Przez radiowęzeł* Wstawać lenie! Chce was za chwilę widzieć koło willi!

___________W domkach____________

Heather: Co on od nas chce po *patrzy na zegarek* piątej rano?!

Anna Maria: Tego człowieka pojebało! Przecież ja musze się wyspać aby moje włosy były jeszcze mocniejsze!

Bridgette: Ale wiesz, że na włosy sen nie ma wpływu?

Anna Maria: Nie znasz się!

Gwen: Lepiej się ubierajcie, bo nie wiadomo co Chris wymyślił.

Heather: Dobry pomysł.
_______________________________

Ezekiel: Na mojej farmie codziennie tak wstawałem.

Trent: No to ja bym chętnie jeszcze pospał.

Chris: *Przez radiowęzeł* Macie dwie minuty aby się pojawić przy willi!

Total Drama Old FacesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz